Bajaj Motosiklet Fiyatlarına Güncelleme

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bütün hafta sonu koray gelecek motor muhabbeti açacak die bekliyorum. Şu foruma girme sebebim sensin :)

Seviliyorsun :rendeer:
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Adamlar öyle bir reklam yaptılar k tv ye ilk çıktığı an 7300 TL ydi. Şimdi fiyat 2 katını da geçti. Eee reklam paralarını bir yerden çıkarmak lazım. Zaten bu gidişle elimizdeki motosiklet ve arabalara sahip çıkalım. Motora binmek bile lüks oldu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adamlar öyle bir reklam yaptılar k tv ye ilk çıktığı an 7300 TL ydi. Şimdi fiyat 2 katını da geçti. Eee reklam paralarını bir yerden çıkarmak lazım. Zaten bu gidişle elimizdeki motosiklet ve arabalara sahip çıkalım. Motora binmek bile lüks oldu

O reklam tarihinden sonra neyin fiyatı 2 katına çıkmadı ki Ali abi. Her motor bizim için "o parayı haketmiyor" cümlesini hakediyor ama bizde insanız , dünyaya 1 kez geliyoruz . Maddi sıkıntılarlada olsa aklımızda duracağına altımızda dursun 😊
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Servise getirince bir iki incik boncuk daha takayım motoruma. Neredeyse ikinci el parası olmuş :p

Kanka,pulsardan vazgeçtim,benim crypton 60bine yaklaştı,samimi bir arkadaşim yakinda yurtdışına gidecek Sniper135cc silindir,piston,krank,ve üst kapak(Dohc)siparişi verdim ustamla´da teknik kisimlari göruştum,cryptona girtlak yapacak 16hp tekerden alacağiz..hemde uğraş olacak..

Not: Ustam,benim diyen Muhendisleri cebinden çikarir,tesbih niyetine sallar..böylede bir adamdir.




---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

Bütün hafta sonu koray gelecek motor muhabbeti açacak die bekliyorum. Şu foruma girme sebebim sensin :)

Seviliyorsun :rendeer:

Elleşme arkadaşa alacak motor az sabır..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Kanka,pulsardan vazgeçtim,benim crypton 60bine yaklaştı,samimi bir arkadaşim yakinda yurtdışına gidecek Sniper135cc silindir,piston,krank,ve üst kapak(Dohc)siparişi verdim ustamla´da teknik kisimlari göruştum,cryptona girtlak yapacak 16hp tekerden alacağiz..hemde uğraş olacak..

Not: Ustam,benim diyen Muhendisleri cebinden çikarir,tesbih niyetine sallar..böylede bir adamdir.




---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------



Elleşme arkadaşa alacak motor az sabır..

Baba ben cup motorları sevmiyorum. Çok dengesiz aletler. Tmm gene yap, saygı duyarım ama bence Mayıs'ta geldi. Bir TVS 200'leri yokla. Yada direk CBF150 bile olsa normal motor al derim.

Bide 2 zamanlı mı bu motor? Köpek gibi gidiyor :queen:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Baba ben cup motorları sevmiyorum. Çok dengesiz aletler. Tmm gene yap, saygı duyarım ama bence Mayıs'ta geldi. Bir TVS 200'leri yokla. Yada direk CBF150 bile olsa normal motor al derim.

Bide 2 zamanlı mı bu motor? Köpek gibi gidiyor :queen:

Motor 4 zamanli kanka.crypton,innova,wave,modenas gt135,modenas kriss,vb.motorlar gayet dengeli araçlardir,fren,yol tutuş vb.

Upgrade sonrasinda,cbf150,Ns200,cbr125,yzf125,vb klasmandaki motorlarin,benimkinin yaninda esamesi okunmaz..:pr:

Cub motorlar scooter ve vitesli(Naked,commuter)motorlarin tam ortasinda bir versiyon..

Aliştim yari otomatige sol elim rahat olacak ayıktın..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yaw iyi de sen vitesi gediğine oturtan adamsın. Zaten debriyajsızda gidersin. Bunlar bahane mi sana? :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
16.000tl den pulsar satsalar ya :queen::queen: o nassı bir fiyat listesi allah aşkına.japonlara yaklaşmışlar baya bi işleri çok zor bu listeden
 
Katılım
1 Ağu 2016
Mesajlar
141
Tam 1 sene once (17 Mayıs’ta)11000 Tl ye aldıgım motor 15700 mü olmuş !

Bilseydim geçen sene bir tane de yatırım olsun diye alır şimdi “hiç kullanamadım, tertemiz makine” deyip 13500 e satardım 🤓 güzel kar olurdu !
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Sakıncası yoksa, ustanın ismini yazarmısın?

35 Senelik emekli Uçak bakım teknisyeni,tos torna,cnc freze dehası,30 yıllık motosiklet kullanıcısı,Jawa,Etz,puch,yamaha profosörü,ana dili gibi ingilizce konuşur,teknik dökümanları roman gibi okur,mikrometre gibi eli,mihengir gibi gözü,cmm ölçü makinası gibi işleme hassasiyeti vardır.dükkanı yok,Sadece ustalığı ve 50 cm'lik takım çantası var.

İlham mantığıyla çalışır,arızalı motor evinin garajında durur,karşısına geçer izler,hesabını kitabını yapar,ilham geldiği an tek solukta makinayı çıkarır..çok ters bir adamdır fazla konuşanı sevmez,inatçıdır,garajında yazı tahtası var yapacağı işlem sırasını yazar,M8 cıvatayı hele yanlışlıkla M10 demontaj küvetine at bakalım s..ktir çeker kovalar...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
99
Motosikleti
Honda CB750 Hornet
8 gün önce 10500TL’ye aldığım NS160 14bin olmuş. Bitcoin bu kadar kazandırmadı bana 😂😂😂
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
82
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşım 8300 tl(peşin parayla 8100 tl ye) ye 2016 sıfır 200ns almıştı


Aradan 2 yıl geçti fiyatı YÜZDE 95 ZAMLANMIŞ :sunny::sunny::sunny::santa::santa::santa:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst