Ben boşuna bu benim son motosikletim demiyorum

.
Bajaj'a, Honda'ya, Yamaha'ya kızmak bir şeyleri değiştirmez, değiştirmek için fırsat var, bunu görenler o değişim için ona göre aklını başına alır tavrını takınır.
Yani Bajaj bunu hep yapıyor doğru yaklaşım değildir, doları, yuroyu, cari açığı, faizleri Bajaj mı bu hale getirdi, yoksa Honda ya da Yamaha mı? Peki benzini Ducati ya da KTM mi artırmıştı hatırlayan var mı? Vergileri Benelli ya da Suzuki mi artırdıydı? Yok yok hepsi Amarıkan ajanı Harley Davidson'un suçuydu di mi?
Kendimizi kandırmaya devam etmeyi bırakmazsak daha buralarda çook ağlanırız.