Bajaj Motosiklet Fiyatlarına Güncelleme

Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,651
Şimdi millet gelir Zammın kaynağının ne olduğunu kavrayamadan bajaja kızar :)
 
Katılım
18 Eki 2017
Mesajlar
339
Fiyatlar arttı merak etmeyin seçim arifesinde (gümrük, ötv, kdv) vergi indirimi yapar düşürttürürler ama sonrasında :king:
 
Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
808
Dolar yükseldi eyvallah da 2 3 bin tl artacak kadar mı yükseldi? Yada 200 rs i 18 bin yapacak kadar mı yükseldi? Zaten hep 3.50 ve üstü seyrediyordu. Bajaj böyle işte önce ucuza satar sonra parçasının fiyatını yükseltir sonra motorun fiyatını yükseltir. Ha bide şimdi 200 ns sahipleri falan fiyatını artırır 7 bin olan 8-9 bine koymaya başlar. Galiba yeni serisine abs gelince eskisine otomatik güncelleme gelip abs geliyor o yüzden fiyatı artırıyor.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Adamların ne suçu var ;
%20 ek vergi geldi
Dolar desen ebesinin herekesine gitti
Eruo 4 Geldi .

Elinde motoru olan kıymetini bilsin yerine koymak çok zor .

Haliyle ikinci ellerde otamatikman artacaktır hey didi günler hey 2016 da sıfır pulsar 8 kagıttı iki yılda iki katını geçmiş.
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
rs200 ile ns200 arasında önceden çok fark yoktu şimdi nerdeyse 3 bin olmuş. RS200 18 KÜSÜR vay be.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Şimdi millet gelir Zammın kaynağının ne olduğunu kavrayamadan bajaja kızar :)

Zamanlaması manidar , motosiklet lobisinin işleri bunlar.
Yarın bakın görün Alman ve Japon'larda zam yapar.
Tüm dünya bize ve devlet reisimize (kabile reisininden büyük) saldırıyor demekki doğru yoldayız. :))
 
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
211
Anlaşılan nasipse benim ns200 e bi 4 sene bineceğim. Durun yıkayıp paklayim şunu 😂😂
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Servise getirince bir iki incik boncuk daha takayım motoruma. Neredeyse ikinci el parası olmuş :p
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ben boşuna bu benim son motosikletim demiyorum:).

Bajaj'a, Honda'ya, Yamaha'ya kızmak bir şeyleri değiştirmez, değiştirmek için fırsat var, bunu görenler o değişim için ona göre aklını başına alır tavrını takınır.
Yani Bajaj bunu hep yapıyor doğru yaklaşım değildir, doları, yuroyu, cari açığı, faizleri Bajaj mı bu hale getirdi, yoksa Honda ya da Yamaha mı? Peki benzini Ducati ya da KTM mi artırmıştı hatırlayan var mı? Vergileri Benelli ya da Suzuki mi artırdıydı? Yok yok hepsi Amarıkan ajanı Harley Davidson'un suçuydu di mi?

Kendimizi kandırmaya devam etmeyi bırakmazsak daha buralarda çook ağlanırız.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncelleme zam olsa ne yapardık.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Git sıfır harley falan alda öyle hava yap bari boşa gidiyor.:bounce:

Ben cruiser sevmiyorumki neden harley alayım? Cruiser görünce ağzı sulanan sensin. Ha ben işe gidip gelmek için commuter yerine kullanmasam Yamaha XSR700 alırım. Yada MT-07 ama Dominar benim işimi görüyor. Ha bundan sonra gene motor değiştirsem bu sefer MT-09 yada XSR900 alırım. Bak altını çizdim alırım motorumu. Sen ise gene A-LA-MAZ-SIN
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben cruiser sevmiyorumki neden harley alayım? Cruiser görünce ağzı sulanan sensin. Ha ben işe gidip gelmek için commuter yerine kullanmasam Yamaha XSR700 alırım. Yada MT-07 ama Dominar benim işimi görüyor. Ha bundan sonra gene motor değiştirsem bu sefer MT-09 yada XSR900 alırım. Bak altını çizdim alırım motorumu. Sen ise gene A-LA-MAZ-SIN

A-L-A-M-A-M...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst