Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 3 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,181
Bu arada isteyene imzalı kitap coca-cola karşılığı verilir...:queen:
benim bildiğim şairler maddiyata önem vermezler
Bu arada isteyene imzalı kitap coca-cola karşılığı verilir...:queen:
aha ben ne suç işledim ki :cyclopsan desperadost tamam ekti bizi, bi de yolu gerisin geri dönüp baktık adama bişey mi oldu diye ama meğer ekmiş bizi de haberimiz yokmuş
cüneyt inan ya öyle bi trafik vardıki bide zaten benim motor allahlık(c.c):mrgreen: baktım olacak gibi değil bide bizimkiler kaybolunca dedim evin yolunu tutayımDesperadost, elinden gelen sevgi çemberini gösterdi çocuklara gitarına yüreğine sağlık... Laf etmeyin kardeşimize...
Bu arada isteyene imzalı kitap coca-cola karşılığı verilir...:queen:
cüneyt inan ya öyle bi trafik vardıki bide zaten benim motor allahlık(c.c):mrgreen: baktım olacak gibi değil bide bizimkiler kaybolunca dedim evin yolunu tutayımbu arada şiir'i patlatmıssın beste yapılır valla ne diyeyim şaşırma yaparsam
![]()
cüneyt inan ya öyle bi trafik vardıki bide zaten benim motor allahlık(c.c):mrgreen: baktım olacak gibi değil bide bizimkiler kaybolunca dedim evin yolunu tutayımbu arada şiir'i patlatmıssın beste yapılır valla ne diyeyim şaşırma yaparsam
![]()
en büyük suç sende desperadostu yakalayamaman hem altında race var ufacık scooteri bulamadın :queen:
vay anam vay cevherle dökülüyor tek tek hadi bakalım off bizim motosiklet ci şarkılarından oluşan kaset yakında biter gibi:wiinkk: heheheheSen yeterki beste yap 300 şiir ellerinden öper... 17 adet zaten beste var... Gitarı kap gel... La minör den sevgiler saygılar... :bounce:
ya gece gece :queen: ortanıza ha vıyyyy yılan dans şovu ondan sonra yok abi bunların niyeti kötü ben almayayım:queen:abi sen önden 500lük ben de arkandan adam napsın bıraktı peşimizi baktı olacak gibi değil neyse bi dahaki sefere ortamıza alalım kaçamaz biyere :cherry:
abi sen önden 500lük ben de arkandan adam napsın bıraktı peşimizi baktı olacak gibi değil neyse bi dahaki sefere ortamıza alalım kaçamaz biyere :cherry:
ya gece gece :queen: ortanıza ha vıyyyy yılan dans şovu ondan sonra yok abi bunların niyeti kötü ben almayayım:queen:
nejdet'cim kaçsam'da yolum illaki sizden medyacılar'dan geçecek o yüzden kaçmayayım kalayım:mrgreen:nereye ya yeni geldim dahaaaaabukadar güzel gitar çalan adam herzaman kaçar dostum neyse ben kuzuları
saymaya gidiyom herkese iyi geceler![]()
benden de pess iyi geçeleeer:rendeer: