16.09,2006 Eyüp Çocuk Esirgeme Kurumu Resimleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
aha ben ne suç işledim ki :cyclopsan desperadost tamam ekti bizi, bi de yolu gerisin geri dönüp baktık adama bişey mi oldu diye ama meğer ekmiş bizi de haberimiz yokmuş

en büyük suç sende desperadostu yakalayamaman hem altında race var ufacık scooteri bulamadın :queen:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Desperadost, elinden gelen sevgi çemberini gösterdi çocuklara gitarına yüreğine sağlık... Laf etmeyin kardeşimize... :p

Bu arada isteyene imzalı kitap coca-cola karşılığı verilir...:queen:
cüneyt inan ya öyle bi trafik vardıki bide zaten benim motor allahlık(c.c):mrgreen: baktım olacak gibi değil bide bizimkiler kaybolunca dedim evin yolunu tutayım :) bu arada şiir'i patlatmıssın beste yapılır valla ne diyeyim şaşırma yaparsam :)arkadaşlar eğer aşşadaki misafir görünen 1 kişi erhan değilse ne olayım:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
cüneyt inan ya öyle bi trafik vardıki bide zaten benim motor allahlık(c.c):mrgreen: baktım olacak gibi değil bide bizimkiler kaybolunca dedim evin yolunu tutayım :) bu arada şiir'i patlatmıssın beste yapılır valla ne diyeyim şaşırma yaparsam :)

yaw şımartma adamı şimdi iki gün sonra mesleğinide değiştirir:queen:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
cüneyt inan ya öyle bi trafik vardıki bide zaten benim motor allahlık(c.c):mrgreen: baktım olacak gibi değil bide bizimkiler kaybolunca dedim evin yolunu tutayım :) bu arada şiir'i patlatmıssın beste yapılır valla ne diyeyim şaşırma yaparsam :)

Sen yeterki beste yap 300 şiir ellerinden öper... 17 adet zaten beste var... Gitarı kap gel... La minör den sevgiler saygılar... :bounce:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
en büyük suç sende desperadostu yakalayamaman hem altında race var ufacık scooteri bulamadın :queen:

abi sen önden 500lük ben de arkandan adam napsın bıraktı peşimizi baktı olacak gibi değil neyse bi dahaki sefere ortamıza alalım kaçamaz biyere :cherry:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Sen yeterki beste yap 300 şiir ellerinden öper... 17 adet zaten beste var... Gitarı kap gel... La minör den sevgiler saygılar... :bounce:
vay anam vay cevherle dökülüyor tek tek hadi bakalım off bizim motosiklet ci şarkılarından oluşan kaset yakında biter gibi:wiinkk: hehehehe

abi sen önden 500lük ben de arkandan adam napsın bıraktı peşimizi baktı olacak gibi değil neyse bi dahaki sefere ortamıza alalım kaçamaz biyere :cherry:
ya gece gece :queen: ortanıza ha vıyyyy yılan dans şovu ondan sonra yok abi bunların niyeti kötü ben almayayım:queen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
abi sen önden 500lük ben de arkandan adam napsın bıraktı peşimizi baktı olacak gibi değil neyse bi dahaki sefere ortamıza alalım kaçamaz biyere :cherry:

bukadar güzel gitar çalan adam herzaman kaçar dostum neyse ben kuzuları
saymaya gidiyom herkese iyi geceler :)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
bukadar güzel gitar çalan adam herzaman kaçar dostum neyse ben kuzuları
saymaya gidiyom herkese iyi geceler :)
nejdet'cim kaçsam'da yolum illaki sizden medyacılar'dan geçecek o yüzden kaçmayayım kalayım:mrgreen:nereye ya yeni geldim dahaaaaa:p iyi geceler canlar :rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
elinize kolunuza saglik..ALLAH hepinizden razi olsun sevindirdinizya su garipleri..ne mutlu size iciniz rahat olsun..benim rahatsiz cunku..:(
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246












en cok damla urasti yanliz helel olsun valla
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
yaa ne yaptınız çocuklara en büyük kötülügü yaptınız yazık onlara okadar motosikleti görünce bundan sonra geceleri rüyalarında bizler gibi onlarda rüyalarında motosiklet görmeye başlıycaklar:mrgreen: . çocukların hayal dünyasında eskiden oyuncak arabalar varken şimdi 600rr ler cbf 500 ler cbr 125 ler vs... olcak. ben inanıyorumki o çocuklar büyüdügünde yarısından fazlası motosiklet alıcak belki mt'ye bile üye olurlar:mrgreen:
hepinizin eline saglık çok güzel bir gezi olmuş. bu arada merak ettim böyle güzel yerlere gezi fikirleri kimden çıkıyor. çocukların mutlulugu gözlerinden görülebiliyordu.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Bir daha gelmessinizki dedi Tuğçe. Hep öyle diyorlar dedi. ama kimse gelmiyor. dedi. Vurma be Tuğçe bu kadar ağır deme. beş yaşında yumruğun kadar yüreğinle öyle darbeler indirdinki gelmezsinizki derken. Tıkadın damarlarımı yumruk yumruk dizildi gırtlağıma.

Değilmi Tuğçe nerden bilecen bana neler ifade ettiğini. Egolarımı tatmin etmek değildi beni aşmaktı oraya sana gelmek. Geldim Tuğçe sana geldim. Ve inan daha o kapıdan çıkarken çoktan özlemiştim seni. gene geleceğim.

Ne vardı o kadar sokulacak he ne vardı kolumu kaldırıp altına girecek. Kalp atışlarını duydum. Sanki ritm tutmuştu benimkiyle beraber. Bir an yıllardır beklediğim oldun kor gibi oturdun içime. ne düşündünde dedin abi sen çokmu güçlüsün derken. ve neden dalga geçtin benimle esas güçlü benim sen acizssin dercesine.

Ya sen taa ordan o kadar çocuğun içinde hepsinin arasından gözümün içine baka baka nasıl geldin. Ordaki çocukların en sümüklüsü hesapsız fütürsuzca çıkıp oturdun kucağıma. Herkes kaskımı gözlüğümü isterken sen neden sadece oturdun kucağıma ve baska bırsey istemedin. çok sevindim çocukların en sümüklüsü beni seçtiğin için.

Damla sağol tüm bunlara vesile olduğun için ve Hande sende sağol akalteke sen gelmelisin dediğin için. ve ordaki diğer arkadaşlar sizde sağolun. Önumdeki duvarı yıkmamda yardımcı olduğunuz için.

"Ve ben Tuğçeyi özledim"
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
60
EMEĞİ GEÇEN BÜTÜN ARKADASLARA ELLERİNE KOLLARINA SAGLIK KEŞKE TRANSALP'I OLAN BİRİ ALSAYDI BİZİ GİTESYDİK :p SAVAŞ ABİ KEŞKE SENDE GİDEYDİN ŞİMDİ GÖKSEL ABİ SANA DİYO DİYECEK BİRİNİ BULAMAMISTIR :queen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Dün gece rüyamda yine o küçük, harika çocuklarla birlikteydim... Küçük Damla yine gözlüğümü takmış bıcır bıcır konuşuyordu; Sevgi annesinden bahsediyordu, o yurtda bir de kardeşi varmış ama annesinin adamı ( üvey babası ) istemiyormuş kardeşiyle onu o yüzden buradaymış ama büyüyünce alacakmış annesini o adamdan. Tıpkı dünkü gibi tekrar tekrar anlatıyor tüm bunları Sevgi, yüreğimi dağlarcasına... Dün kucağımdan hiç inmek istemeyen, giderken gözyaşı döken küçük kız yine aynı yerde, bütün gece kucağımda ve Hasan, küçük adam Hasan... elinde telefonum durmadan resim çekiyor ve gülüyor... Uyandığımda yüzümde koca bir gülümseme vardı, belki de uzun zamandır ilk defa. Ama yastığım, yastığım ıslanmıştı gözyaşlarımdan...

Dünü yaşamama sebep olan herkese, maddi-manevi oradaki çocukların yüzünü güldüren tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. Hepinizin yüreğine sağlık...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
ARKADASLAR...bu cektiginiz fotograflardan lutfen bu cocuklarada hediye edin..inanin yastiklarinin altinda saklarlar..butun gun bakarlar o resimlere..hadi....en guzel en icten gulucuklerinizle dolu resimlerinizi verin onlara..onlarin kalplerindeki yerinizi saglamlastirin..lutfen....
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aranızda olamasamda emin olun kalbim sizinleydi her fotoğrafta kendimi gördüm onlarla bu denli ilgilenmeniz benim arkadaşlarım olarak gurur verdi bana Bu olayı gerçekleştirenlere teşekkürler en büyük sevabı aldınız::thanks: ::alkiis:: ::biggrinn ::haapppy:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst