Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 29 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,922
E kadın eli değince farklı oluyor tabi
artı oyuncakları aldığım mağazada 20 ytl de ''Kanserle Savaş Derneği '' ne bağış yaptım :cat:
haklsın vallah ben alışveriş yaptığım zaman hep zararlı çıkıyom neyse
sizin yapamadığınız işte var o işide gürbüz hasan iyi yapıyor:queen: