16.09,2006 Eyüp Çocuk Esirgeme Kurumu Resimleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
E kadın eli değince farklı oluyor tabi:p
artı oyuncakları aldığım mağazada 20 ytl de ''Kanserle Savaş Derneği '' ne bağış yaptım :cat:

haklsın vallah ben alışveriş yaptığım zaman hep zararlı çıkıyom neyse
sizin yapamadığınız işte var o işide gürbüz hasan iyi yapıyor:queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Arkadaşlar güzel bir etkinliğe el atmıssınız ve en güzel şekildede gerçekleştirmişsiniz...

Onları sevindirmiş dertlerini bi nebzede olsa azaltmıssınızdır...

Motorcuların züppe takımı değil bole etkinliklerde on sıralarda birileri oldugunu topluma bir kere daha kanıtlmaışsınız... Emeği Geçen herkese Teşekkürler...
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Hayatımın her döneminde sürekli yapmak istedidiğim ancak birtürlü gerekli ortamı yakalayamayıp belkide cesaret edemeyip bir türlü gerçekleştiremediğim
milli görevimi maalesef yine yerine getiremedim.Son anda uzaklara gitmem gerekti ve sizlerele dayanışma içinde olamadım.Bu büyük üzüntümü yenebilmek için sizlerden tekrar haber bekliyorum.
Belki bunu devamlı hale getirebilir ve bir çalışma gurubu oluşturabiliriz.
sevgili serdar hassasiyetin biz yuva'daykende devam etti inan' gelmiş kadar oldun varol devamlı aradın benim 'le irtibatta oldun' nasıl gidebiliriz iş yerimdeki arkadaşlarım'la demiştin bana bende gerekli bilgileri aldım ama şunu belirtmek isterim' oradaki görevli abimiz eyüp yuvasının çok şanslı olduğunu başka yuvalarında olduğunu bana ifade etti bende derimki üsküdar'dada varmış başka yerlerdede ben yinede eyüp yuvanın tel buraya yazıyorum (asuman hanım 02124188830)ama isterseniz araştırın başka yuvalara 'da gidelim eyüp'e nasıl olsa gideceğiz gene bi ara başka yuvalarada gidelim derim ben darülaceze'yide unutmadık tabi 2 ler 3 ler olacaktır bu arada sevgili yavrularımızla ilgili gözlemlerim oldu onlarıda sizinle paylaşacağım sevgilerimle....
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
9
Gezi budur işte :cat: Muhteşemsiniz sizlerle şahsım adına gurur duydum. Harikasınız::coool::
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
elinize kolunuza o kocaman yüreğinize saglık..:cat: :rendeer:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
9
merhaba adanadan herkese sevgiler saygılar böyle bir etkinlik yaptığınız için herkeslere tşk sadece tşk işler deyil bunlar böyle resimler insana insan olduğunu hatırlatıyor daha yoğunlaşıyor biraz daha insancıl oluyoruz sevilmeye muhtaç okşanmaya muhtaç çocuklar olduğunu hatırlıyoruz umarım bundan sonrada ıst mt bunları daha sık yapar bütün tr örnek olur. sayğılarımla... daha uzun yazmak isterdim sağolun varolun
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
133
merhaba adanadan herkese sevgiler saygılar böyle bir etkinlik yaptığınız için herkeslere tşk sadece tşk işler deyil bunlar böyle resimler insana insan olduğunu hatırlatıyor daha yoğunlaşıyor biraz daha insancıl oluyoruz sevilmeye muhtaç okşanmaya muhtaç çocuklar olduğunu hatırlıyoruz umarım bundan sonrada ıst mt bunları daha sık yapar bütün tr örnek olur. sayğılarımla... daha uzun yazmak isterdim sağolun varolun

Sen merak etme kardeşim, bu yönetim ve biz olduğumuz sürece bu etkinlikler devam edecektir, diğer şehirlerdende bu tür etkinlikler bekliyoruz.:cat: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer: :rendeer: :rendeer:
Ellerinize ayaklarınıza yüreğinize sağlık...Tek kelime ile "muhteşem"..:cat:
Resimlere baktıkca boğazım düğümlendi de ellerim neden kitlendi yazamıorum onu anlamadım...:pr:
S&S
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
ya şimdi herşey iyi güzelde resimler başlığı altında bu kadar harikasınız,süpersiniz muhteşemsiniz çok yararlı ,devamını bekliyoruz mesajlarını yazan arkadaşlar acaba bu topiğin ilk duyurusu olan ve ana sayfadada çarşaf gibi bir resimli linki olan konuya neden kimse bişeyler yazmadı tamam yazmasın..
bari niye 3-5 kuruş destek olmadı..
kızacakzsınız bılıyorum ama napayım sabredemiyorum..
ohh kuru kuru şöylesınız böylesınız süüpersiniz..
ver gazı ver gazı ver coşkuyu...
sizede teşekkürler..
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
şu ziyaretçi sayısını 15 ile sınırlamasalarda bi dahaki sefer bizde rahat rahat gelsek diyorum bu seferkinde işlerim çok yoğundu maçlar, okul açılımı derken kafamı kaşıyamadım... ama bi dahaki sefere ordayım allah izin ederse.. hepinizi tebrik ederim :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
izlenimlerim

çocukları çok hiperaktif gördüm (gördük) buda onların dışarıya rahat çıkamamalarından dolayı baskı hislerinden resmen demirlere tırmandı lar' birde anne gelince resmen soğuk rüzgar'lar esti tabi kolay değil o kadar çocuk ama ???
çok güzellerdi pırıl pırıl acayip farklı karakterler vardı biri manga gurubun'dan şarkı isterken öteki ismail yk biri kenan doğulu isterken biri sivasın yollarına 'yı tabi bu doğaldı ! sağlam karakterler gördüm fakat birbirlerine çok vurma eğilimleri vardı!
birde bazılarının isimleri dikkatimi çekti ve eminimki ismi o değildi doğduğunda acaba kulağına ismini bana söylediği ebubekir mi özkan'mıydı
biliyorum hissettim değildi buda çok acıydı çünkü baktığım suratta kişilikte bazı isimler tutmuyor gibiydi olsun bahtları inşallah iyi olur bunlar bizim evlatlarımız isimleri ne olursa olsun sağlıklı gördüm çocukları sadece psikoleji lerinin biraz daha sağlıklı olmasını beklerdim tabi buda kolay değil nasıl sağlıklı olabilirdi anne yok baba yok genede çok kuvvetli buldum yemin ederim çok' ve dediğim şuydu beş altı tanesi yanımdayken sakın kendinizi açiz hissetmeyin güçsüz hissetmeyin hayata tutunun ve öğrenin dersleri takip edin ve ebubekir bana dediki ;demesi kolay'da olmuyor işte anlamıştım sanki !çünkü bende anne'siz babasız büyümüştüm onu anlamıştım kız kardeşlerim biri marmara biri boğaziçi mezunu ben ise liseyi bile bitirememiştim eksiktim yalnızdım allahtan trt koroları imdadıma yetişti eğitim alıp şarkıcı oldum müzisyen oldum senelerce basketbol oynadım şimdi müziğin yanında yar.antranörlük yapıyorum acaba onlar başarabileceklermi kabiliyetlerini ortaya çıkarabileceklermiydi?
canımız onlar yavrularımız tutalım ellerinden bir geziyle kalmasın canlar

biz borçluyuz hayata sağlık var allaha şükür kazanç var bizde
yaklaşalım kavuşalım yardım edelim elimizden geldiğince
kimse güvenmesin yalan dünyanın servetine güçüne
gönüllerde bir güzellik bir ahenk bırakalım
bir ömre bedel o melekler gülünce 'sevinince 'canım abim 'canım ablam değince

yeniden bu güzel etkinliğin düzenlenmesini sağlayan gelen gelemeyen tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi borç bilirim! ben orada oldum çok mutluydum ve bir gömlek daha giydim üstüme ne mutlu bize sevgilerimle.....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
çocukları çok hiperaktif gördüm (gördük) buda onların dışarıya rahat çıkamamalarından dolayı baskı hislerinden resmen demirlere tırmandı lar' birde anne gelince resmen soğuk rüzgar'lar esti tabi kolay değil o kadar çocuk ama ???
çok güzellerdi pırıl pırıl acayip farklı karakterler vardı biri manga gurubun'dan şarkı isterken öteki ismail yk biri kenan doğulu isterken biri sivasın yollarına 'yı tabi bu doğaldı ! sağlam karakterler gördüm fakat birbirlerine çok vurma eğilimleri vardı!
birde bazılarının isimleri dikkatimi çekti ve eminimki ismi o değildi doğduğunda acaba kulağına ismini bana söylediği ebubekir mi özkan'mıydı
biliyorum hissettim değildi buda çok acıydı çünkü baktığım suratta kişilikte bazı isimler tutmuyor gibiydi olsun bahtları inşallah iyi olur bunlar bizim evlatlarımız isimleri ne olursa olsun sağlıklı gördüm çocukları sadece psikoleji lerinin biraz daha sağlıklı olmasını beklerdim tabi buda kolay değil nasıl sağlıklı olabilirdi anne yok baba yok genede çok kuvvetli buldum yemin ederim çok' ve dediğim şuydu beş altı tanesi yanımdayken sakın kendinizi açiz hissetmeyin güçsüz hissetmeyin hayata tutunun ve öğrenin dersleri takip edin ve ebubekir bana dediki ;demesi kolay'da olmuyor işte anlamıştım sanki !çünkü bende anne'siz babasız büyümüştüm onu anlamıştım kız kardeşlerim biri marmara biri boğaziçi mezunu ben ise liseyi bile bitirememiştim eksiktim yalnızdım allahtan trt koroları imdadıma yetişti eğitim alıp şarkıcı oldum müzisyen oldum senelerce basketbol oynadım şimdi müziğin yanında yar.antranörlük yapıyorum acaba onlar başarabileceklermi kabiliyetlerini ortaya çıkarabileceklermiydi?
canımız onlar yavrularımız tutalım ellerinden bir geziyle kalmasın canlar

biz borçluyuz hayata sağlık var allaha şükür kazanç var bizde
yaklaşalım kavuşalım yardım edelim elimizden geldiğince
kimse güvenmesin yalan dünyanın servetine güçüne
gönüllerde bir güzellik bir ahenk bırakalım
bir ömre bedel o melekler gülünce 'sevinince 'canım abim 'canım ablam değince

yeniden bu güzel etkinliğin düzenlenmesini sağlayan gelen gelemeyen tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi borç bilirim! ben orada oldum çok mutluydum ve bir gömlek daha giydim üstüme ne mutlu bize sevgilerimle.....


bu konuda haklısın kimse bu dünyada kalmaz zamanı dolan ayrılıyor esas öbür dünya kalıcı bende diyorum en kısa zamanda yine bişeyler yapalım her tür desteğe yine hazırım:rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
bize biz gibi yürekler lazım tupluma çocuklara önem veren güzel kalpler !bir çoğumuz öyle kimimiz dile getirir kimimiz içinden sever orada gördümki içimizdeki ışığı hepimiz saçmaya çalıştık rabbim ışığımızı söndürmesin bizi'de ışıksız bırakmasın birbirimizden gücü buluyoruz beraber yaşıyoruz yıllar boyu birbirimizi bırakmadan güzelliklere doğru inşallah sağlıkla !varol necdet sende hayatı yaşamış içine sindirmiş bir koca yüreksin hep birbirimizin gönüllerindeyiz varol necdet varol:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
9
ya şimdi herşey iyi güzelde resimler başlığı altında bu kadar harikasınız,süpersiniz muhteşemsiniz çok yararlı ,devamını bekliyoruz mesajlarını yazan arkadaşlar acaba bu topiğin ilk duyurusu olan ve ana sayfadada çarşaf gibi bir resimli linki olan konuya neden kimse bişeyler yazmadı tamam yazmasın..
bari niye 3-5 kuruş destek olmadı..
kızacakzsınız bılıyorum ama napayım sabredemiyorum..
ohh kuru kuru şöylesınız böylesınız süüpersiniz..
ver gazı ver gazı ver coşkuyu...
sizede teşekkürler..
doğru sende haklısın parasal yardımlar da yapılmalı ama ilk önce sevgiyi vermeyi öyrenelim arkasından her şey kendiliginden gelir.kalpleri taşlaşmış yüzlerce insan var ilk önce onların yürekleri yumşasın! kusura bakma
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
133
Bence buradaki çocukların tek eksiği sevgi şefkat, bunu oraya gelen herkes anladı, şu soruyu nasıl unuturum " Abi siz bidaha gelmiyeceksiniz dimi" bu soruya nasıl cevap verilirki???????
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Bence buradaki çocukların tek eksiği sevgi şefkat, bunu oraya gelen herkes anladı, şu soruyu nasıl unuturum " Abi siz bidaha gelmiyeceksiniz dimi" bu soruya nasıl cevap verilirki???????


Valla söyleyecek söz yok bu lafın üstüne ama yapılacak çok şey var...
Yine gideceğiz , mümkün olduğunca sık gideceğiz ki sadece göstermelik değil gerçekten onların yanında olduğumuzu hissetsinler ve bu sorular bir daha ne zaman geliyorsun abi ya da ablaya bıraksın yerini ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst