16.09,2006 Eyüp Çocuk Esirgeme Kurumu Resimleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
ya bir mod abimizden rica etsek resimleri ilk sayfaya taşıyabilir mi acep
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
düşünen ve gerçekleştirren herkesin ayağına sağlık. sizi can-ı gönülden kutluyorum. ordaki günahsız sübyanlara da Allah kolaylık versin diyorum.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
taşıyorum hepsi ilk mesajda ....

gözler nemli nemli baktım resimlere ...helal olsun sizlere...hepinizi kucaklıyor gözlerinizden öpüyorum ....

sağol barışcım özledim seni yaw seneye en az 5 motorla geleceğiz şimdiden
planladık korkarımki 10motorda olur geldiğimizde gözlerini dört aç:queen:
yengeyede slm söyle saygılar:rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
abi inanmıyorum ya beni kasksız korumasız çekmiş :p durumu açıklayayım da yanlış anlaşılmasın, arkadaşlar motorları yurdun bahçesine bıraktık sonra kaskları filan da yanımızda fazlalık olmasın diye damlanın arabasına bıraktık, arabanın yanına kadar da tabi mecburen resimde görüldüğü şekilde gitmek zorunda kaldık


Valla Hasan adaşın çekti bana suç bulma :queen: :queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hasanı dövsen artık korumasız çıkmaz dime hasan :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
hasanı dövsen artık korumasız çıkmaz dime hasan :queen:

ben ki iki adımlık yola bile kask-eldiven-dizlik-mont olmadan çıkmam, ama işte paparazzilere gafil avlandık hayranlarımın karşısına böyle çıkmaz istemezdim :mrgreen:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Ne denir ki bilmiyorum..?

1997 de yazdığım "Sevgiye Yolculuk" kitabımdan bir şiirimi sizlerle paylaşmak istedim... Bu güne kısmetmiş meğer...:pale:



Çocuktur Onlar

Boynu bükük kalmış onların
Oyuncakları olmamış hiç
Burunlarında silinmemiş
Anaların babalarının gözyaşları
Anadolu çocuğudur onlar
Lastik ayakkabı giyer yalınayak
Özgürlüğün avlusunda onlardır hep çırılçıplak
Dedeleri çökmüş diz yarısı
Tütün sarmışlar dünyanın lanet yarasına
Sümük parasına satmışlar çocukları
Yuvarlağın yarısına
Acaba kabahat bizde mi
Yoksa içimizde mi
Bıraktık yavruları yalınayak
Sümüklü dünyanın gözyaşlarına
Sonra büyük şehre göçüverir o çocuklar
Camlarınızı siler kırmızı ışıkta
Bir şişe şarap parasına
Belki de ekmek parasına
Çocuktur onlar işte
Burunlarında bir koyu ıslaklık
Ayaklarında özgürlük
Dünyanın lanet yarasına sahiptir onlar
Çocuktur onlar
Geceyi pembeye
Gündüzü maviye boyarlar
Hiçbir şey umurlarında değildir
Yaşamayı seven özgür
Çocuktur onlar…


Kardeş, sevgi ve saygılarımla...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
1997 de yazdığım "Sevgiye Yolculuk" kitabımdan bir şiirimi sizlerle paylaşmak istedim... Bu güne kısmetmiş meğer...:pale:



Çocuktur Onlar

Boynu bükük kalmış onların
Oyuncakları olmamış hiç
Burunlarında silinmemiş
Anaların babalarının gözyaşları
Anadolu çocuğudur onlar
Lastik ayakkabı giyer yalınayak
Özgürlüğün avlusunda onlardır hep çırılçıplak
Dedeleri çökmüş diz yarısı
Tütün sarmışlar dünyanın lanet yarasına
Sümük parasına satmışlar çocukları
Yuvarlağın yarısına
Acaba kabahat bizde mi
Yoksa içimizde mi
Bıraktık yavruları yalınayak
Sümüklü dünyanın gözyaşlarına
Sonra büyük şehre göçüverir o çocuklar
Camlarınızı siler kırmızı ışıkta
Bir şişe şarap parasına
Belki de ekmek parasına
Çocuktur onlar işte
Burunlarında bir koyu ıslaklık
Ayaklarında özgürlük
Dünyanın lanet yarasına sahiptir onlar
Çocuktur onlar
Geceyi pembeye
Gündüzü maviye boyarlar
Hiçbir şey umurlarında değildir
Yaşamayı seven özgür
Çocuktur onlar…


Kardeş, sevgi ve saygılarımla...

çok güzelmiş cüneyt kardeş ellerine sağlık:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
1997 de yazdığım "Sevgiye Yolculuk" kitabımdan bir şiirimi sizlerle paylaşmak istedim... Bu güne kısmetmiş meğer...:pale:



Çocuktur Onlar

Boynu bükük kalmış onların
Oyuncakları olmamış hiç
Burunlarında silinmemiş
Anaların babalarının gözyaşları
Anadolu çocuğudur onlar
Lastik ayakkabı giyer yalınayak
Özgürlüğün avlusunda onlardır hep çırılçıplak
Dedeleri çökmüş diz yarısı
Tütün sarmışlar dünyanın lanet yarasına
Sümük parasına satmışlar çocukları
Yuvarlağın yarısına
Acaba kabahat bizde mi
Yoksa içimizde mi
Bıraktık yavruları yalınayak
Sümüklü dünyanın gözyaşlarına
Sonra büyük şehre göçüverir o çocuklar
Camlarınızı siler kırmızı ışıkta
Bir şişe şarap parasına
Belki de ekmek parasına
Çocuktur onlar işte
Burunlarında bir koyu ıslaklık
Ayaklarında özgürlük
Dünyanın lanet yarasına sahiptir onlar
Çocuktur onlar
Geceyi pembeye
Gündüzü maviye boyarlar
Hiçbir şey umurlarında değildir
Yaşamayı seven özgür
Çocuktur onlar…


Kardeş, sevgi ve saygılarımla...

bu işte bir şairlik olduğunu tahmin etmiştim. kitabı imzalı isterim ona göre
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
sen cezalısın desperados gibi ikinize ceza kesecem duğa edin aklıma bişey gelmiyor neyse bişey bulurum:p

aha ben ne suç işledim ki :cyclopsan desperadost tamam ekti bizi, bi de yolu gerisin geri dönüp baktık adama bişey mi oldu diye ama meğer ekmiş bizi de haberimiz yokmuş
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sevgili hasan ve nejdet valla satmadım sizi:mrgreen: sadece köprü girişin'de trafik tıkanın'ca bende gidemedim ve sizi kaybettim ileriden dönüp evin yolunu tuttum nasıl olsa yolumuz güzellikle'de buluşacak daha birçok kere sizleri akraba sizleri kardeş gibi gördüğümü ne olur unutmayın eminim'ki sizde beni hepinizi ayrı ayrı sevgiyle kucaklıyorum bu unutulmaz günlerde sizinle paylaşmak MT ile paylaşmak çok güzel gelen'de gelmeyende sağolsun !gideceğiz daha onlarca kere inşallah başka yerlerde varmış eyüp en şanslı yuvalardan biriymiş oradaki abiden öğrendim üsküdar da ve bir çok yerde varmış uçanlaz serdar beni aradı sağolsun ne yaptınız diye kendisi ist. dışında olduğu için gelemedi ama en kısa zaman da gideceğiz gene daha birçok şey yazacağım ama sabah yorgunum valla yeni geldim işten:mrgreen: herkeze iyi geceler iyiki varsınız:rendeer:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Desperadost, elinden gelen sevgi çemberini gösterdi çocuklara gitarına yüreğine sağlık... Laf etmeyin kardeşimize... :p

Bu arada isteyene imzalı kitap coca-cola karşılığı verilir...:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
sevgili hasan ve nejdet valla satmadım sizi:mrgreen: sadece köprü girişin'de trafik tıkanın'ca bende gidemedim ve sizi kaybettim ileriden dönüp evin yolunu tuttum nasıl olsa yolumuz güzellikle'de buluşacak daha birçok kere sizleri akraba sizleri kardeş gibi gördüğümü ne olur unutmayın eminim'ki sizde beni hepinizi ayrı ayrı sevgiyle kucaklıyorum bu unutulmaz günlerde sizinle paylaşmak MT ile paylaşmak çok güzel gelen'de gelmeyende sağolsun !gideceğiz daha onlarca kere inşallah başka yerlerde varmış eyüp en şanslı yuvalardan biriymiş oradaki abiden öğrendim üsküdar da ve bir çok yerde varmış uçanlaz serdar beni aradı sağolsun ne yaptınız diye kendisi ist. dışında olduğu için gelemedi ama en kısa zaman da gideceğiz gene daha birçok şey yazacağım ama sabah yorgunum valla yeni geldim işten:mrgreen: herkeze iyi geceler iyiki varsınız:rendeer:

tamam tamam o güzel söylediğin parçalar için afedildin ama sucukları
hamburgeri kaçırdın:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst