Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 3 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,181
ya bir mod abimizden rica etsek resimleri ilk sayfaya taşıyabilir mi acep
ya bir mod abimizden rica etsek resimleri ilk sayfaya taşıyabilir mi acep
taşıyorum hepsi ilk mesajda ....
gözler nemli nemli baktım resimlere ...helal olsun sizlere...hepinizi kucaklıyor gözlerinizden öpüyorum ....
taşıyorum hepsi ilk mesajda ....
gözler nemli nemli baktım resimlere ...helal olsun sizlere...hepinizi kucaklıyor gözlerinizden öpüyorum ....
necdet abi buyrun gelin bu sefer artık siz beni bulursunuz ...![]()
abi inanmıyorum ya beni kasksız korumasız çekmişdurumu açıklayayım da yanlış anlaşılmasın, arkadaşlar motorları yurdun bahçesine bıraktık sonra kaskları filan da yanımızda fazlalık olmasın diye damlanın arabasına bıraktık, arabanın yanına kadar da tabi mecburen resimde görüldüğü şekilde gitmek zorunda kaldık
Valla Hasan adaşın çekti bana suç bulma :queen: :queen: :queen:
hasanı dövsen artık korumasız çıkmaz dime hasan :queen:
1997 de yazdığım "Sevgiye Yolculuk" kitabımdan bir şiirimi sizlerle paylaşmak istedim... Bu güne kısmetmiş meğer...ale:
Çocuktur Onlar
Boynu bükük kalmış onların
Oyuncakları olmamış hiç
Burunlarında silinmemiş
Anaların babalarının gözyaşları
Anadolu çocuğudur onlar
Lastik ayakkabı giyer yalınayak
Özgürlüğün avlusunda onlardır hep çırılçıplak
Dedeleri çökmüş diz yarısı
Tütün sarmışlar dünyanın lanet yarasına
Sümük parasına satmışlar çocukları
Yuvarlağın yarısına
Acaba kabahat bizde mi
Yoksa içimizde mi
Bıraktık yavruları yalınayak
Sümüklü dünyanın gözyaşlarına
Sonra büyük şehre göçüverir o çocuklar
Camlarınızı siler kırmızı ışıkta
Bir şişe şarap parasına
Belki de ekmek parasına
Çocuktur onlar işte
Burunlarında bir koyu ıslaklık
Ayaklarında özgürlük
Dünyanın lanet yarasına sahiptir onlar
Çocuktur onlar
Geceyi pembeye
Gündüzü maviye boyarlar
Hiçbir şey umurlarında değildir
Yaşamayı seven özgür
Çocuktur onlar…
Kardeş, sevgi ve saygılarımla...
1997 de yazdığım "Sevgiye Yolculuk" kitabımdan bir şiirimi sizlerle paylaşmak istedim... Bu güne kısmetmiş meğer...ale:
Çocuktur Onlar
Boynu bükük kalmış onların
Oyuncakları olmamış hiç
Burunlarında silinmemiş
Anaların babalarının gözyaşları
Anadolu çocuğudur onlar
Lastik ayakkabı giyer yalınayak
Özgürlüğün avlusunda onlardır hep çırılçıplak
Dedeleri çökmüş diz yarısı
Tütün sarmışlar dünyanın lanet yarasına
Sümük parasına satmışlar çocukları
Yuvarlağın yarısına
Acaba kabahat bizde mi
Yoksa içimizde mi
Bıraktık yavruları yalınayak
Sümüklü dünyanın gözyaşlarına
Sonra büyük şehre göçüverir o çocuklar
Camlarınızı siler kırmızı ışıkta
Bir şişe şarap parasına
Belki de ekmek parasına
Çocuktur onlar işte
Burunlarında bir koyu ıslaklık
Ayaklarında özgürlük
Dünyanın lanet yarasına sahiptir onlar
Çocuktur onlar
Geceyi pembeye
Gündüzü maviye boyarlar
Hiçbir şey umurlarında değildir
Yaşamayı seven özgür
Çocuktur onlar…
Kardeş, sevgi ve saygılarımla...
bu işte bir şairlik olduğunu tahmin etmiştim. kitabı imzalı isterim ona göre
sen cezalısın desperados gibi ikinize ceza kesecem duğa edin aklıma bişey gelmiyor neyse bişey bulurum![]()
sevgili hasan ve nejdet valla satmadım sizi:mrgreen: sadece köprü girişin'de trafik tıkanın'ca bende gidemedim ve sizi kaybettim ileriden dönüp evin yolunu tuttum nasıl olsa yolumuz güzellikle'de buluşacak daha birçok kere sizleri akraba sizleri kardeş gibi gördüğümü ne olur unutmayın eminim'ki sizde beni hepinizi ayrı ayrı sevgiyle kucaklıyorum bu unutulmaz günlerde sizinle paylaşmak MT ile paylaşmak çok güzel gelen'de gelmeyende sağolsun !gideceğiz daha onlarca kere inşallah başka yerlerde varmış eyüp en şanslı yuvalardan biriymiş oradaki abiden öğrendim üsküdar da ve bir çok yerde varmış uçanlaz serdar beni aradı sağolsun ne yaptınız diye kendisi ist. dışında olduğu için gelemedi ama en kısa zaman da gideceğiz gene daha birçok şey yazacağım ama sabah yorgunum valla yeni geldim işten:mrgreen: herkeze iyi geceler iyiki varsınız:rendeer: