1 Kg Nohutun 14 Tl Olması?

Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
tarif ettiğin zamanın şartları icabı tek adamlık hali, tarif ettiğin gibi konjonktürel bir durumsa bırakaydınız da o konjonktürde kalsaydı madem?
işbu durumda 2018 yılında kendini atatürkçülük üzerinden tanımlamak ve hatta bunu yaparken yukarıdaki şiir gibi iğrenç cinsel imalarla herkesi bu hale zorlamak tek adama biat etme fikriyle tastamam örtüştüğü gibi mustafa kemal'e atfedilen yenilikçilik, bilimin yol göstericiliği gibi prensiplerle de çelişir.
adama derler ki "reisçiliği tenkit etmek senin gibi "ulu önderci"ye kalmaz, bu kocaman bir çelişkidir.
bu düpedüz "parmağın gösterdiği istikamete değil, parmağa odaklanmak" metaforunun tezahürüdür.

bak yine anlamamışsın. bak yine anlatıyorum..

yok vazgeçtim. senin bu söylediklerine inandığını bile sanmıyorum. işini yapıyorsun işte. kim bilir hangi çıkarın için bu vatanın kurucusuna saldırıyorsun, karalamaya çalışıyorsun. Zaten bu zırvalıkları inanarak savunuyorsan, seninle muhattap olmaya bile değmez, cahilin tekisin demektir.

Yalnız çapın yetmiyor Atatürk'ü karalamaya, ağalarına söyle de sana trol arkadaşlarından destek atsınlar.

seni niye engellmemişim ki ben, hemen basıyorum engeli..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
bak yine anlamamışsın. bak yine anlatıyorum..

yok vazgeçtim. senin bu söylediklerine inandığını bile sanmıyorum. işini yapıyorsun işte. kim bilir hangi çıkarın için bu vatanın kurucusuna saldırıyorsun, karalamaya çalışıyorsun. Zaten bu zırvalıkları inanarak savunuyorsan, seninle muhattap olmaya bile değmez, cahilin tekisin demektir.

Yalnız çapın yetmiyor Atatürk'ü karalamaya, ağalarına söyle de sana trol arkadaşlarından destek atsınlar.

seni niye engellmemişim ki ben, hemen basıyorum engeli..

Engellemek işe yaramıyor. Alıntı yaptıkları zaman mecbur katlanıyorsun.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
la beni engelleyerek ufacık da olsa varolan aydınlanma şansınızı tepiyorsunuz :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
engellemek çare değil, fikir çatışmasından kaçmak demektir.

borazan gibi tek sesin çıktığı homojen bir ortamda gelişme olmaz.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855

bak ercüment trollception yarattın :queen:

8YNd3n.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------

engellemek çare değil, fikir çatışmasından kaçmak demektir.

borazan gibi tek sesin çıktığı homojen bir ortamda gelişme olmaz.

söylediğin doğru. fikirler tartışılır fakat bunların amacı çok açık. bunlarla neyi tartışalım? Atatürk'ü mü tartışalım?
Ülkemizin kurucusunu değil troller, hiç kimseyle tartışmam.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
tarif ettiğin zamanın şartları icabı tek adamlık hali, tarif ettiğin gibi konjonktürel bir durumsa bırakaydınız da o konjonktürde kalsaydı madem?
işbu durumda 2018 yılında kendini atatürkçülük üzerinden tanımlamak ve hatta bunu yaparken yukarıdaki şiir gibi iğrenç cinsel imalarla herkesi bu hale zorlamak tek adama biat etme fikriyle tastamam örtüştüğü gibi mustafa kemal'e atfedilen yenilikçilik, bilimin yol göstericiliği gibi prensiplerle de çelişir.
adama derler ki "reisçiliği tenkit etmek senin gibi "ulu önderci"ye kalmaz, bu kocaman bir çelişkidir.
bu düpedüz "parmağın gösterdiği istikamete değil, parmağa odaklanmak" metaforunun tezahürüdür.



Paşa zaten,
“Dünyada her şey için; uygarlık için, hayat için, başarı için en hakiki mürşit ilimdir; fendir. İlim ve fennin dışında rehber aramak dikkatsizliktir, bilgisizliktir, yanlışlıktır. " diyerek, biat kültürüne sağlam göndermede bulunmuştur.
Rehber edinilmesi gereken kişi yada kişiler değildir. Biz kendimize Atatürk'ü değil, ilkelerini, düşüncelerini rehber ediniyoruz.
Yoksa elini öptüğümüzde Cenneti garantileyeceğimizi iddia eden liderlerde var.

Bknz : http://www.mynet.com/haber/guncel/cemaat-lideri-elimi-open-cennete-gidiyor-3727744-1
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
bak ercüment trollception yarattın :queen:

https://i.hizliresim.com/8YNd3n.png

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------



söylediğin doğru. fikirler tartışılır fakat bunların amacı çok açık. bunlarla neyi tartışalım? Atatürk'ü mü tartışalım?
Ülkemizin kurucusunu değil troller, hiç kimseyle tartışmam.

Anlamadığınız ve hiçbir zaman anlayamayacağınız konu şu.

Bizler Mustafa Kemal Atatürk ü değil,

"Atatürkçülük" adı altında o güzel insana yaslanmaya çalışılan günümüzdeki yanlışları tartışmaya çalışıyoruz.

İnancım şudur ki ;

Paşa bugün geri gelse kellelerini alacağı ilk güruh piyasada dolaşan ve kendilerine "Atatürkçü" diyen birçok zerzevat olacaktır.

Maalesef milli şef döneminde ortaya çıkan hastalıklı birçok fikir bugün "Atatürkçülük" ambalajı ile kitlelere diretilmektedir.

Sevgilerimle
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
engellemek çare değil, fikir çatışmasından kaçmak demektir.

borazan gibi tek sesin çıktığı homojen bir ortamda gelişme olmaz.

Nefesli çalgılardan ziyade telli çalgılara ilgim var.:)

Cebinde Türkiye Cumhuriyeti Kimliği taşıyacaksın, Türkiye Cumhuriyeti kurucusuna atıp tutucaksın, özellikle baş harflerini küçük yazacaksın.
Yok öyle bi dünya.

Bu tiplere Allah aşkına şu Nutuk'u okuyun biraz uzun ama okuyun, isterseniz 10 sayfada bir sayfa okuyun bir şeyler anlayın diye diretmişimdir. Daha okuyana denk gelmedim.

Milli Eğitimin başına geçsem yapacağım ilk iş.

Okunacak zorunlu kitaplar;

1- Kur'an-ı Kerim (tabiki Türkçe)
2- Nutuk
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Malesef yerli tohumu bitirdiler. Daha doğrusu çiftçiliği bitirdiler. Ekilen ürünler var ama toplanan mahsulün organik olanı ihracata gidiyor, çürüğü çarığı hormonlusunu biz yiyiyoruz. Yediğimiz ürünlerin hiçbiri organik olmadığı için hastalıklar kol gezmeye başladı.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Anlamadığınız ve hiçbir zaman anlayamayacağınız konu şu.

Bizler Mustafa Kemal Atatürk ü değil,

"Atatürkçülük" adı altında o güzel insana yaslanmaya çalışılan günümüzdeki yanlışları tartışmaya çalışıyoruz.

İnancım şudur ki ;

Paşa bugün geri gelse kellelerini alacağı ilk güruh piyasada dolaşan ve kendilerine "Atatürkçü" diyen birçok zerzevat olacaktır.

Maalesef milli şef döneminde ortaya çıkan hastalıklı birçok fikir bugün "Atatürkçülük" ambalajı ile kitlelere diretilmektedir.

Sevgilerimle

Asıl sizin anlamadığınız mesele şu:

80 yıl önce vefat etmiş ülkemizin kurucusunu karalayamadıkları için İsmet İnönü'yü karalayan zihniyet, Atatürkçülüğü tartışıyoruz, yok aslında biz kendine Atatürkçü diyenleri tartışıyoruz, yok bunlar zerzevat diyerek akılları sıra bu ülkenin kurucu unsurlarıyla olan kavgalarını meşrulaştırmaya çalışıyorlar. Hatta bu sevgi pıtırcıkları kalkıp Atatürk olsaydı şunu yapardı, bunu yapardı, sizi asardı diye kendileri Atatürk'ün adına karar verip istismar ederler.

Teşekkür ederim, bu laflara karnım tok, siz bu masalları dünkü çocuklara anlatın
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Anlamadığınız ve hiçbir zaman anlayamayacağınız konu şu.

Bizler Mustafa Kemal Atatürk ü değil,

"Atatürkçülük" adı altında o güzel insana yaslanmaya çalışılan günümüzdeki yanlışları tartışmaya çalışıyoruz.

İnancım şudur ki ;

Paşa bugün geri gelse kellelerini alacağı ilk güruh piyasada dolaşan ve kendilerine "Atatürkçü" diyen birçok zerzevat olacaktır.

Maalesef milli şef döneminde ortaya çıkan hastalıklı birçok fikir bugün "Atatürkçülük" ambalajı ile kitlelere diretilmektedir.

Sevgilerimle

Bir de olaya günümüz şartlarında bakarsanız, farklı hastalıklı fikirler dayatılmaya devam edilmektedir.
Bir zamanlar kızlı erkekli oturuyorlar, aynı evde kalıyorlar hadisesi vardı sahi o n'oldu ?
Ya da “Abdullah Öcalan oruç tutardı, camiye giderdi, namazında niyazında çocuktu, kandırıldı, kurban edildi” diyenler vardı, onlara n'oldu?
Ya da Türbanlı bacıların üzerine idrarlarını yapan baştan aşağıya deri giyimli bir güruh vardı onlara n'oldu ?
Ya da camiye ayakkabılarıyla girip içki içenler vardı, onlara n'oldu ?

Yanidir ki, zamanında Atatürkçülük adına dayatılan şeylerin daha beterlerini dayatmaya çalışılan bir çağda, Atatürkçülüğü tartışmak size yada bize birşey kazandıracaksa önce sorularımın cevaplarını verin, tartışmaya devam edelim.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Bir de olaya günümüz şartlarında bakarsanız, farklı hastalıklı fikirler dayatılmaya devam edilmektedir.
Bir zamanlar kızlı erkekli oturuyorlar, aynı evde kalıyorlar hadisesi vardı sahi o n'oldu ?
Ya da “Abdullah Öcalan oruç tutardı, camiye giderdi, namazında niyazında çocuktu, kandırıldı, kurban edildi” diyenler vardı, onlara n'oldu?
Ya da Türbanlı bacıların üzerine idrarlarını yapan baştan aşağıya deri giyimli bir güruh vardı onlara n'oldu ?
Ya da camiye ayakkabılarıyla girip içki içenler vardı, onlara n'oldu ?

Yanidir ki, zamanında Atatürkçülük adına dayatılan şeylerin daha beterlerini dayatmaya çalışılan bir çağda, Atatürkçülüğü tartışmak size yada bize birşey kazandıracaksa önce sorularımın cevaplarını verin, tartışmaya devam edelim.

Sevgili Lucas şu okuduğun mecraları değiştir artık , iş fantazi olmaktan falan çıkmış . Baştan aşağı deri giymiş güruh ile bu konunun ne alakası var yahu :bounce:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sevgili Lucas şu okuduğun mecraları değiştir artık , iş fantazi olmaktan falan çıkmış . Baştan aşağı deri giymiş güruh ile bu konunun ne alakası var yahu :bounce:

Nohut fiyatı ile Atatürkçülüğün ne kadar alakası var ise, o kadar vardır herhalde.

Atatürkçü dayatmalardan günümüz dayatmalarına geldi işte mevzu. Şimdi bunu mu oturup açıklayalım size bir de.
Bizde nohutun fiyatını değil, yararlarını tartışıyorduk zaten.

Cevap veremeyeceğiniz konulara göz ucuyla bakın, sonra kaçamak cevaplar vermek zorunda kalıyorsunuz.
Bizleri illa eğitmek istiyorsanız, sizi pistlerde görmek isteriz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Atatürk'le ilgili tüm eleştirileri kabul edelim diyelim. Atatürkçü deyince aklınızda, eksisiyle artısıyla, belli bir düşünce tarzı şekilleniyor. Karşılaştırma yaptığımıza göre, doğal olarak şöyle bir soru sormak durumundayiz: Erdoğancı deyince aklınızda şekillenen nedir? Tutarlı ve bağlı olduğu prensipler nedir?
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Atatürk'le ilgili tüm eleştirileri kabul edelim diyelim. Atatürkçü deyince aklınızda, eksisiyle artısıyla, belli bir düşünce tarzı şekilleniyor. Karşılaştırma yaptığımıza göre, Erdoğancı deyince aklınızda şekillenen nedir? Tutarlı ve bağlı olduğu prensipler nedir?

En tutarlı gördüğüm şey hiç bir cuma namazını kaçırmıyor, o konuda imreniyorum kendisine.
Günümüz şartlarında, din kisvesi altında dini yozlaştıran ne kadar tarikat, şeyh, hacı hoca varsa sayelerinde müslümanlıktan nefret ettim edicem az kaldı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şahsen pragmatism ve makyavelizm görüyorum. Çıkarın, her türlü ahlaki ve kutsal değerin önünde olmasını görüyorum.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Cevap veremeyeceğiniz konulara göz ucuyla bakın, sonra kaçamak cevaplar vermek zorunda kalıyorsunuz.
Bizleri illa eğitmek istiyorsanız, sizi pistlerde görmek isteriz.

Cevabım kaçamak değildi. Uç noktalardan aldığınız saçma örnekleri yorumlamamı isteğinize verdiğim tepkiydi.

Bu örneklerin ben ve benim gibi düşünenler ile uzaktan yakından alakası yok. Elmayla Armutu karıştırmayın.

Sevgilerimle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst