Yeni Kawasaki ninja 400 [Fuardan canli fotograf icerir]

Katılım
24 Ara 2017
Mesajlar
139
Selam arkadaslar cuma günü Leipzig motorsiklet fuarindaydim bu fuarda özellikle kawasaki sov yapti ve bu modeller icinde benim en dikkatimi ceken model ninja 400 oldu 399 cc motor hacmi 45 bg güc üretiyor fuarda ayrica bol bol video da cektim onlari da bir ara yüklerim,

galiba bu model Türkiyeye de gelecek tabi bunu Istanbul fuarinda görecez ama acaba gelirse is yapar mi ve fiyati ne olur benim almanya fiyatina göre düsüncem bu motor avrupa piyasasini sallar (fiyat 6000 euro)

pnlKNwMIj


pmYw5WItj


pokdyOv9j


poLLWneuj
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en sevdiğim motor tipi 400 cc ne büyük ne küçük.gücü hafifliği görüntüsü al beni diye bağırsa da bu motorun net satış fiyatı 35 40 bin tl arası çok rahat var.ön taraf ama bildiğiniz r25 in wingletli hali.
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Bumudur yani abicim koskoca fuarı gez 4 tane fotoğraf at :) valla hiç olmadı
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Gerçekten çok güzel hatlara sahip .... 2. fotoğrafta aşkımı ilan ettim galiba ... :rendeer::joker:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Alamana 6 bin yüro bize KDV+ÖTV dahil sigorta hariç 40 bin TL :)
 

MrJ

Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
312
DE'e Bayi karı + satış vergileri her şeyi içinde son kullanıcı,

Versys 650 8200€ ise (Lime Green)
Ninja 400 6200€ ise (KRT)

Versys 650 5700 € + %28Gümrük[%8+%20] + %37 ÖTV + %18 KDV + Bayi Karı = 12.000€ TR [3.800€ devletimize temiz ödeme ile 56.500TL]
Ninja Tahmini = 4000 € desek + [sağı solu üstteki vergiler] derken 8.500€ yu bulur = 40.000-42.000tl daha gerçeki oluyor
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
35 den aşağı beklemeyin.35-40k arası diyelim.

Yıllarca 250cc ve üstü uygun fiyatlı geçiş motorları gelsin diye vatandaş bekldi.e sonuç ne oldu.4 sene önceki 1k cc makina parası :(
 
Katılım
24 Ara 2017
Mesajlar
139
O zaman mümkünse dağlarımızı değiştirelim hocam ? :)

Ben kendi dagimizi güzellestirme taraftariyim ;)

ayrica burda bu makineyi alsan sürecek hava yok 365 günün 300 günü soguk ve yagmurlu 300 gün cam önünde oturup günes acmasini beklersin günes acar vaktin olmaz :) saka maka her nekadar burada imkanlar daha fazla da olsa insan memleketini özlüyor...

ayrica dagina göre kardan bahs ettigim bizim milletimiz benzin 20 tl bu makinalar 100k lardan baslasa bile sesini cikarmaz demek ki alan memnun satan memnun ne diye tartismaya giriyim ki buraya ne yazsam olay olur, ülkemiz söyle iyi desem saldiran olur söyle kötü desem saldiran olur bu eksik desem küfreden olur su fazla desem linc ederler bu düzen böyle gidiyor bence biz akilli olup dogru yoldan kendi dagimizi düzleyelim ha nasil olur bende bilmiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

35 den aşağı beklemeyin.35-40k arası diyelim.

Yıllarca 250cc ve üstü uygun fiyatlı geçiş motorları gelsin diye vatandaş bekldi.e sonuç ne oldu.4 sene önceki 1k cc makina parası :(

Söylediklerinin aynisini dün kuzenle konustum ben türkiyedeyken 250 cc üstü 600 cc alti uygun fiyatli motor olsada alsak derdik gel gör ki fiyatlar adami avuclar... zamaninda temizinden bir binlik yada 600 lük alip bir köseye kosaydik yazlari gelip binerdim iyi bir de yatirim araci olurdu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst