- Katılım
- 20 Haz 2017
- Mesajlar
- 82
Kawasaki bu sene İstanbul fuarına katılmayacak.
Kesin bilgi mi hocam?Katılmama sebebi neymiş acaba?
Kawasaki bu sene İstanbul fuarına katılmayacak.
Kesin bilgi mi hocam?Katılmama sebebi neymiş acaba?
Kesin bilgi mi hocam?Katılmama sebebi neymiş acaba?
Kawasaki Geçen sene olduğu yerde görünüyor yine.
https://motobike-istanbul.tr.messefrankfurt.com/istanbul/tr/besucher/ausstellersuche/marka-arama.html
Her zaman söylerim bu işin bir sanatçısı varsa ; bence o da Kawasaki'dir.
Yaptığı her ürüne hayranlıkla bakıyorum .
Fiyat açıklandı, 400 9.000, 400se 9.250
Ulan 400 cc motor benim litrelik uçan tenekeden daha mı pahalı ? Buna 40bin verecek arkadaşa kendi motorumu aynı fiyattan satabilirim :queen:
Fiyat konusuna diyecek bişeyim yok fakat cc konusunda yanılıyorsun bence. Benim gibi yaşı 40 a dayanmış, çor çocuk sahibinin binmesi gereken bir aralıkta, süpersport olarak.
Fiyat belli olmuş falan diye haber dolanıyor ortalıkta
Ninja 400 se 9.250 €
Ninja 400 9.000 €