Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 24 Haz 2011
- Mesajlar
- 5,247
- Konu Yazar
- #1,021
Servis konusunda birşey diyemem. Ama motor hava soğutmalı,karbüratörlü kara düzen bi alet. Mobiletçi Ahmet dayı bile her arızasını iyi kötü tamir eder.
Yakıt basmazsan 2,5 civarlarında gezer,basarsan 4 litreleri görür. Kullanıma bağlı.
Dişli oranı bence güzel,uzun yolda biraz daha bağırmadan gitsin dersen ön dişli bi tık büyükle değiştirilebilir.
Karenajda cızırtı oluyor genelde titreşimden. Bağlantı noktalarına uygun bi ufak işlem yapılabilir.
Lastik konusunu bilmiyorum,başka sormak istediğin birşey olursa,bildiğimiz birşeyse elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız.