Grenajlar için koruma takozu kullanan ya da bu motora uygun bulan var mı?
Merhaba arkadaşlar, ben de aranıza henüz katıldım.
Çanta demiri ve koruma demiri için bayi 150 şer Lira diyor daha uyguna uyduran oldu mu acaba?
Teşekkürler.
arkadaşlar karizmaya uzun yol için navigasyon-telefon tutucu çözümü olan var mı?
https://m.aliexpress.com/s/item/326...32693335392&shortkey=32ENJVnu&addresstype=600
Daha bugün sirkeciden(motosikletcilerin bulundugu orta alandaki bisikletciden) 55₺ ye satın aldım. Telefon tutucularına çok güvenim yoktu ama başarılı bir ürüne benziyor, en azından giderken telefonum düşermi diye soru işareti yok kafamda. Ürünün en güzel yanı telefon tutucuyu çıkarıp çantana atabiliyorsun.



Arkadaslar bu motorun nasi bi lastik olcusu var ya... Sırf lastik yuzunden motordan sogudum ... Kalinligini azaltmak istemiyorum ayni olcude veya daha kalin(ama daha kalin da ne kadar saglikli olur bilemiyorum) lastiklerden kislik oneriniz var mi?
Arkadaslar bu motorun nasi bi lastik olcusu var ya... Sırf lastik yuzunden motordan sogudum ... Kalinligini azaltmak istemiyorum ayni olcude veya daha kalin(ama daha kalin da ne kadar saglikli olur bilemiyorum) lastiklerden kislik oneriniz var mi?
Evet arkadaşlar Selamn aleyküm tekeriniz tüz bassı, ufak tefek birkaç sorum olacak, bilen ve tecrübe eden arkadaşlardan birkaç yeni bilgi öğrensem tercihlerim ve seçimlerime yardımcı olur diye düşünüyorum.tvs apache rtr 150 motorum var 29bin km devirdim 30 a merdiven dayadım motorum 4 kez çalındı hala kullanıyorum...
Karizmada beni çeken kısımlar
1) kafa grenajının depoyla birleşmesi bu sayede düz kontak olasılığını daha da düşürme zorlaştırır işlerini diye düşünüyorum.
2) 50bin garantisi ve 5 yıl garanti
3)223cc oluşu getirisi tork ve beygir
4)konforlu sürüş (evlendim artçılı sürerim)
5)tam grenaj ile rüzgarı daha aza indirgeme
Tabikii de fiyatı... Bu f/p oranında başka makine yok gibi görünüyor
Vs. Vs.
Korkularım:::
1)tvs servisiyle geçmişim çok kötü satarken abi kardeş birader sattıktan sonra tabiri caizse adamı öpmeye en ufak pozisyonu gözlüyorlar
2)yakıt konusunda birisi iyi diyor birisi kötü ortası yok
3) grenaj daki sorunları çözülebilir mi çözüldüğünü söyleyen var bundan dolayı motoru satanlar falan...
4)dişlileriyle oynamadan zevk alamazsın motordan diyorlar
5)jantlarıyla pek oynamadan lastik bulabileceğimiz konusuda biraz meşakkatli gibi...
Beni bu motora çeken cazibelerini saydım korkularımı da paylaştım boş vaktini forumda geçirmeyi seven bir kullanıcı olurda soru işaretlerini giderirse son derece mutlu olurum. Teşekkürler şimdiden tekeriniz düz bassım arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
Bide alırsam tam grenajlı kullanıcam hava soğutmalı bir motor için engel teşkil eder mi?
Evet arkadaşlar Selamn aleyküm tekeriniz tüz bassı, ufak tefek birkaç sorum olacak, bilen ve tecrübe eden arkadaşlardan birkaç yeni bilgi öğrensem tercihlerim ve seçimlerime yardımcı olur diye düşünüyorum.tvs apache rtr 150 motorum var 29bin km devirdim 30 a merdiven dayadım motorum 4 kez çalındı hala kullanıyorum...
Karizmada beni çeken kısımlar
1) kafa grenajının depoyla birleşmesi bu sayede düz kontak olasılığını daha da düşürme zorlaştırır işlerini diye düşünüyorum.
2) 50bin garantisi ve 5 yıl garanti
3)223cc oluşu getirisi tork ve beygir
4)konforlu sürüş (evlendim artçılı sürerim)
5)tam grenaj ile rüzgarı daha aza indirgeme
Tabikii de fiyatı... Bu f/p oranında başka makine yok gibi görünüyor
Vs. Vs.
Korkularım:::
1)tvs servisiyle geçmişim çok kötü satarken abi kardeş birader sattıktan sonra tabiri caizse adamı öpmeye en ufak pozisyonu gözlüyorlar
2)yakıt konusunda birisi iyi diyor birisi kötü ortası yok
3) grenaj daki sorunları çözülebilir mi çözüldüğünü söyleyen var bundan dolayı motoru satanlar falan...
4)dişlileriyle oynamadan zevk alamazsın motordan diyorlar
5)jantlarıyla pek oynamadan lastik bulabileceğimiz konusuda biraz meşakkatli gibi...
Beni bu motora çeken cazibelerini saydım korkularımı da paylaştım boş vaktini forumda geçirmeyi seven bir kullanıcı olurda soru işaretlerini giderirse son derece mutlu olurum. Teşekkürler şimdiden tekeriniz düz bassım arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
Bide alırsam tam grenajlı kullanıcam hava soğutmalı bir motor için engel teşkil eder mi?