İyi Günler Kawasaki Servisi Olarak Kawasaki Kullanıcıları İle Daha Yakından Görüşmek Sıkıntıları Çözmek Tamir Parça Sorularını Daha Hızlı Yanıtlamak İçin Facebook Üzerinden Yaptıgımız Gibi Forumlarda Kendimizi Gösterecegiz Bundan Sonra Kullanıcılar Servis Servis Dolasmak Yerine İnternet Üzerinden Biz Sizin Ayagınıza Gelecegiz Herhangi Bir Sıkıntıda Parça Ve Servis Hizmetleri İçin Lütfen 0531 367 46 51 Numarasını Arayınız.
Alfa Motoral Kawasaki Yetkili Servisi
Sizin için de hayırlı olsun. İnternet kısmını anladım ama meraktan soruyorum. Hangi şehirdesiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------
Bu arada farkettim ki ağustostan beri konuya girmemişim.
@brooklynnn hayırlı olsun. sen yüzbini de görürsün.
@68charger harika iş çıkarmışsınız. hayalimde benim de kendi bakımlarımı yapabileceğim bir garaj var ama şimdiki imkanlarla sadece hayal...
Yeni katılan arkadaşlara da hayırlı olsun tekrar. Iyi günlerde sürün motorlarınızı.
@Brooklynnn'in de bahsettiği gibi bir hasninja whatsapp grubumuz vardı istanbulda. grup hala duruyor ama 40 yılda bir naber mesajı yolluyoruz birbirimize maalesef.
Grubun pik yaptığı zaman 8 kawaydık.(unuttuğum varsa affetsin lütfen)
5 ninja 300 (@ibooo, @timfx, @brooklynnn, @braveguy, forum nickini bilmediğim ama çok sevdiğim yukarda fotoğrafta en sağdaki kibar burunlu arkadaşım), 2 ninja250sl (@neonxc, foruma üye olmayan bir arkadaş daha) bir ninja250(@karalı) vardı.
şu anda sadece 4 ninja300lü kaldık(@brooklynnn, @timfx, @nickini bilmediğim

bi de ben), ninja 250slciler motorlarını sattı başka motor henüz almadılar. @karalı ducatici oldu, 848i var 350yle falan gidiyor hızına yetişemiyoruz
Buluşma için pek zamanı denk getiremiyoruz ama sık olmasa da görüşmeye devam ediyoruz.
Tekrar bir grup kurabiliriz, gezmek isteyen yazar, müsait olan eşlik eder. Önemli olan sürüşte diğerler sürücüleri riske atmayacak bir ekip oluşması.
Sonuçta bu forum ortamında çok fazla safra olsa da bir çok iyi arkadaş da edindik.
Görüşmek dileğiyle.