2018 Benelli Yeni Modelleri ( Benelli Bey ne yapıyorsunuz ? )

Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
215

kimse 20-30.bin km yapamaz gibi bi algı mı var orada anlamadım bu cevabı. 2. el piyasası düşük km'leri modellerinden geçilmiyor dedim. ben bunu ktm yamaha vs'de göremiyorum mesela. merak eden açar bakar zor değil.

şöyle bi kültür zaten var. herkes bi karar verip hangi markayı aldıysa onu övüyor onda şüphe yok. maxi scooter alıcam diye 3 ay boyunca araştırma yaptım x-max sym, suzuki, honda, kymco vs. o segmentte çok fazla seçenek var. ama şunu farkettim kim hangi modeli almışsa onu övüyor diğerleriyle ilgili bi fikri deneyimi bile yok. ama en iyisi bu demekten kendini alamıyor.

Köşemde 130.000 liram varsa motora verilecek gider ducati diavel alırım yoksa da onun 4'te 1'i fiyatına kopyalanmış bi modeli almam. herkesin seçimine de saygım var ama görüntüye övgüler yağdırmanın boş olduğu net bu da zaten kullanıcı deneyimlerinden sonra ortaya çıkacak
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
kimse 20-30.bin km yapamaz gibi bi algı mı var orada anlamadım bu cevabı. 2. el piyasası düşük km'leri modellerinden geçilmiyor dedim. ben bunu ktm yamaha vs'de göremiyorum mesela. merak eden açar bakar zor değil.

şöyle bi kültür zaten var. herkes bi karar verip hangi markayı aldıysa onu övüyor onda şüphe yok. maxi scooter alıcam diye 3 ay boyunca araştırma yaptım x-max sym, suzuki, honda, kymco vs. o segmentte çok fazla seçenek var. ama şunu farkettim kim hangi modeli almışsa onu övüyor diğerleriyle ilgili bi fikri deneyimi bile yok. ama en iyisi bu demekten kendini alamıyor.

Köşemde 130.000 liram varsa motora verilecek gider ducati diavel alırım yoksa da onun 4'te 1'i fiyatına kopyalanmış bi modeli almam. herkesin seçimine de saygım var ama görüntüye övgüler yağdırmanın boş olduğu net bu da zaten kullanıcı deneyimlerinden sonra ortaya çıkacak

Bir kaç bin binip satıyorlar demişsiniz. Bunu o yüzden söyledim. TNT 25 ve TNT 250 giriş seviyesi motorlar. Düşük km de 2. el motorların olması kadar normal bir durum olamaz. 250 cc bir motosiklet bir insana uzun süre yetebilir. Hatta Şehir içinde ömür boyu yeter.

Ama dünyanın her yerinde genç bir insan 6-7 ayda biraz aklı başındaysa 1-2 sene sonra motorunu yükseltmek ister. Yani bizim piyasaya gireli 2 yıl olmuş bir motosiklet markasının elbette ki düşük km de motorları olacaktır. Aynı şey Japon veya Avrupalı örnekler içinde geçerli. Yüksek km de 250 likler de var olabilir. Sonuçta Japonlar kendini kanıtlamış markalar. Tabi ki daha kaliteliler tabi ki daha dayanıklılar aksini kim iddia edebilir ?

Japon motosikletlerine, arabalarına ve sanayisine hasta bir insan olarak söylüyorum bunları. Öyle ki şuan şantiye sahasında makine sattığımız firma dan iki Japonu misafir ediyoruz. Bırak motorlarını kendileri bile acayip insanlar :)

Mesele " hadi gel ucuza taklit al " . Ya da " hadi gel sende bundan al japon dan ucuz bak " meselesi değil. Sizin gibi kibirli, egoist ve peşin hükümlü insanların. Başka markalara şans tanımaması. Konuyu " Haydi Benelliciler koşunnn ve aydınlatınnn memleketiiii yayılın dağa taşaaa " diyerek açmadım.

Adamlar memlekette fabrika açıyor. 2014 ten beri iyi bir ivme ile büyüme gösteriyor. Bundan 10 yıl önce KTM sokak motoru üreticisi miydi ?
Gelişme gösteren ve ülkemizde uyguna satılan bir marka. Ve insanları bu modelleri görmeye bilmeye hakkı var :)
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
215
Bir kaç bin binip satıyorlar demişsiniz. Bunu o yüzden söyledim. TNT 25 ve TNT 250 giriş seviyesi motorlar. Düşük km de 2. el motorların olması kadar normal bir durum olamaz. 250 cc bir motosiklet bir insana uzun süre yetebilir. Hatta Şehir içinde ömür boyu yeter.

Ama dünyanın her yerinde genç bir insan 6-7 ayda biraz aklı başındaysa 1-2 sene sonra motorunu yükseltmek ister. Yani bizim piyasaya gireli 2 yıl olmuş bir motosiklet markasının elbette ki düşük km de motorları olacaktır. Aynı şey Japon veya Avrupalı örnekler içinde geçerli. Yüksek km de 250 likler de var olabilir. Sonuçta Japonlar kendini kanıtlamış markalar. Tabi ki daha kaliteliler tabi ki daha dayanıklılar aksini kim iddia edebilir ?

Japon motosikletlerine, arabalarına ve sanayisine hasta bir insan olarak söylüyorum bunları. Öyle ki şuan şantiye sahasında makine sattığımız firma dan iki Japonu misafir ediyoruz. Bırak motorlarını kendileri bile acayip insanlar :)

Mesele " hadi gel ucuza taklit al " . Ya da " hadi gel sende bundan al japon dan ucuz bak " meselesi değil. Sizin gibi kibirli, egoist ve peşin hükümlü insanların. Başka markalara şans tanımaması. Konuyu " Haydi Benelliciler koşunnn ve aydınlatınnn memleketiiii yayılın dağa taşaaa " diyerek açmadım.

Adamlar memlekette fabrika açıyor. 2014 ten beri iyi bir ivme ile büyüme gösteriyor. Bundan 10 yıl önce KTM sokak motoru üreticisi miydi ?
Gelişme gösteren ve ülkemizde uyguna satılan bir marka. Ve insanları bu modelleri görmeye bilmeye hakkı var :)

tamam dostum umarım ben önyargılıyımdır. umarım insanlar iyi teknolojiye uygun fiyatlarla sahip olabilirler. umarım marka da görüntüden ötesini verebilir.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Koray ben bı kaynakta trk250 diye okudum bunu kaynak sorma lütfen bak .
 

505

Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
59
Milleti bir heyecan sarmış ki ne heyecan.çok çok uzun süre dir benelli kullanıyorum.Her marka modele bindim her türünü sürdüm.Benellinin bir japondan farkı yok! Suan tnt600 sahibiyim.iyiki almışım.iki yil tnt250 kullandım.Buraya bi resim eklemek gerek ;) Makineler italyan arkadaşlar.telefondan zor yazıyorum.Blok olarak hepsi eski italyan tasarımları.750 cc ducatiye benziyen model aslında 2006 prototip eski bir tasarım.gunumuzde Çinli quanjiang bütün çizimi bitmiş modelleri uretmeye and içmiş gözüküyor.Tnt 600 ler 2009 da ilk görücüye çıktı.2017 si bile hayla aynı kasa devam.Ama ciddi kaliteli makine.Vede ciddi anlamda hasar almaya dayanıklı!

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En çok benelli konuşuluyor motosiklet sitelerinde de öyle.Hadi hayırlısı...
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
20
2 hafta önce çok araştırdığım benelli tornado 302r modelini sormak için izmirdeki yetkili servisine gittim. Motorun mart sonu nisan başı gibi geleceğini ve fiyatının 25-26.000 olacağını söyledi. Bu motora bu kadar verilir mi verilmez mi bilmiyorum. Herkes motor hakkında birşeyler söylüyor(bilen bilmeyen) ve acıkcası bu markaya binmek isteyenler gibi benimde kafam karısıyor. Bakalım nisana kadar bekleyeceğiz.

 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
2 hafta önce çok araştırdığım benelli tornado 302r modelini sormak için izmirdeki yetkili servisine gittim. Motorun mart sonu nisan başı gibi geleceğini ve fiyatının 25-26.000 olacağını söyledi. Bu motora bu kadar verilir mi verilmez mi bilmiyorum. Herkes motor hakkında birşeyler söylüyor(bilen bilmeyen) ve acıkcası bu markaya binmek isteyenler gibi benimde kafam karısıyor. Bakalım nisana kadar bekleyeceğiz.

[url]https://i.hizliresim.com/JOzYVE.jpg[/url]

302r 300 cc gelmez muhtemelen tnt 250 yurt dışında 300 lük dü buraya 250 lik geldi
 
Katılım
20 Tem 2017
Mesajlar
28
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
Leocino ve imperiale arasında kaldım (bütçe yok fiyat yok o ayri)

Benekli de bir ducati muadilligi çabası seziyorum.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Leocino ve imperiale arasında kaldım (bütçe yok fiyat yok o ayri)

Benekli de bir ducati muadilligi çabası seziyorum.

Ben de ikisi arasında hangisi diye bakıp bakıp duruyorum. Ufak aslancık için planlar yaparken Imperiale kafamı çeldi. Ama sanırım sadece Leoncino gelecek galiba. Bakalım ikinci Benelli motorum hangisi olacak hayırlısı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her marka modele bindim her türünü sürdüm.Benellinin bir japondan farkı yok!
Benelli için o söylediğinizi Ducati, KTM ve BMW için bile söylemek mümkün değil...

Uzun süredir Benelli sahibi biri olarak biraz dengeli yazsanız faydalı olacak ama...

İkinci eli değer kaybetmesin diye midir nedir herkes sahibi olduğu motosiklet markasının mümessili gibi atıp tutuyor... En güzeli onunki, Japon'dan farkı yok...

Forum olarak kural mı var getirsek ki, kimse sahibi olduğu motosikleti övmesin şeklinde...

Şahsen sırf Honda övmek için KTM aldım, sağolsun pişman etmedi o da, daha senesi dolmadan aldık motoru elimize :)
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Benelli için o söylediğinizi Ducati, KTM ve BMW için bile söylemek mümkün değil...

Uzun süredir Benelli sahibi biri olarak biraz dengeli yazsanız faydalı olacak ama...

İkinci eli değer kaybetmesin diye midir nedir herkes sahibi olduğu motosiklet markasının mümessili gibi atıp tutuyor... En güzeli onunki, Japon'dan farkı yok...

Forum olarak kural mı var getirsek ki, kimse sahibi olduğu motosikleti övmesin şeklinde...

Şahsen sırf Honda övmek için KTM aldım, sağolsun pişman etmedi o da, daha senesi dolmadan aldık motoru elimize :)

Nerede o Hornet 900 lü günler :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nerede o Hornet 900 lü günler :)

Cok tahrik edici oldu bu. Icimden acaip Honda övmek geldi ama bi yandan da cok yorgunum. Insallah baska zaman artik :)

Edit. Tutamadim kendimi, azicik ovucem:

6000km de bir 4 litre yagini koy, baska da bir sey istemiyor motor. Eski nesil Fireblade mukemmel bi motordu...

Oh, rahatladim :)
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
güzel makinalar fakat umarım fiyatlar damarlı olmaz,ki olmaz ise satışlar uçar.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Fuardan bugün döndüm, Benelli standı inanılmaz ilgi gördü, yeni motorlar beni de çok etkiledi açıkcası. Hele ki 752S modeli yok mu inanılmaz güzel duruyordu. 752S modelini getirirlerse kesinlikle ilgilenenlerden biri olacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst