Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
yan çanta demirleri için bükülmesi düşünülen bağlantı da artçı ayak basma için bir u uzantı nasıl olurdu.. malum orjinal artçı ayaklık çok yukarda.. evet bende yan çanta bağlantıları ve çantaları konusunda beklemede olduğumu yazmıştım. inşallah hem teknik hem maddi olarak yeterli çalışma olur.
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
Vodafona kayıtlı böyle bir numara yokmuş Sıtkı Bey,

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------

85 55 sonu. aradım görüştüm kargoya hemen verdi. Teşekkür ederim.

selamlar , far korumanın takılı halinin fotosunu koymanızı rica etsem , teşekkürler,
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Merhaba 14te Güven61 foto mevcut ürün aynısı. Crf.Akyazı Selami Bey den alındı. Tlf no su son sayfalarda mevcut. İsyerimde makina foto şu an yok diye yonlendirdim sizi .
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Dün gidip yakından gördüm Rally'i. Dostlar aşık oldum galiba. :salut:
O zengin kız, ben fakir oğlan, nasıl olcek biledim gari.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
Arkadaşlar hayırlısıyla bende bugün ralli siparişini verdim. Birkaç güne elimde olur inşallah bende buradan düşüncelerimi paylaşırım. Sizden ricam aksesuar konusunda önerileriniz ne olur. Ben çanta demiri bi topcase düşünüyorum ayrıca bu motor için motor koruma demiri mevcutmu mevcutsa nerden edinebilirim. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Aklıma gelmişken sele için herhangi bir uygulama yapan varmı
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
hayırlı olsun öncelikle
birkaç sayfa okuma zahmetinde bulunursan geriye doğru bütün cevapları bulabilirsin
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
maxem arka çanta nasıldır arkadaşlar kullanan varmı....
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Güven bey sahibindendeki ilan sizin galiba özel değilse motoru neden satıyorsunuz merak ettim....
Özel değil tabii ki Alpbatur Bey. :)
Mahalle baskısıyla F 700 GS aldım. Evdeki hesap çarşıya uymayınca maalesef satma zorunluluğu hasıl oldu.

sıtkı abii bmw ye binice rally den vaz geçti galiba:queen:
Son on yıldır garajımda herzaman bir hafif enduro olmuştur Murat'çım. Rally geçici süreliğinde gidiyor. İnşallah İlk fırsatta geri gelecek.:cat: Zira Karadeniz Yaylaları'nda aşık oldum Rally'e. :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
Özel değil tabii ki Alpbatur Bey. :)
(Mahalle baskısıyla F 700 GS aldım. Evdeki hesap çarşıya uymayınca maalesef satma zorunluluğu hasıl oldu.)

Sıtkı bey ozaman hem hayırlı olsun hemde hayırlısı olsun diyelim. Bende rally yeni aldım sizin sattığınızı görüncede açıkçası motorla ilgili beğenmediğiniz eksik birşeylermi var diye merak ettim. Cevabınız için teşekkürler.....
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Sıtkı bey ozaman hem hayırlı olsun hemde hayırlısı olsun diyelim. Bende rally yeni aldım sizin sattığınızı görüncede açıkçası motorla ilgili beğenmediğiniz eksik birşeylermi var diye merak ettim. Cevabınız için teşekkürler.....
Teşekkür ederim.:cat:
Rally klas bir motosiklet. Hiç kuşku duymadan O'nunla Dünya Turu'na bile çıkarım. :)
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
334
Selamlar ben de motoru almayı düşünüyorum ancak boyum 176 ve ayaklarım yere zor basıyor.L'ye oturduğumda daha rahat ettim ama rally'nin yanında gerçekten albenisi yok, çok eski gözüküyor.Motorun selesi L modelinden muhtemelen 2 cm daha yüksek.Sizce bu sorun olur mu ya da çabucak alışılabiliyor mu?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Selamlar ben de motoru almayı düşünüyorum ancak boyum 176 ve ayaklarım yere zor basıyor.L'ye oturduğumda daha rahat ettim ama rally'nin yanında gerçekten albenisi yok, çok eski gözüküyor.Motorun selesi L modelinden muhtemelen 2 cm daha yüksek.Sizce bu sorun olur mu ya da çabucak alışılabiliyor mu?

merhaba ahmet
boyun benden uzun ben 1.68 im rally crf den yüksek daha önce bu tarz bir motor kullandıysan zorlanmazsın alışamazsan eğer alçaltma aparatı var en son 150 tl idi yanılmıyorsam onu alıp bu işi çözebilirsin ben kullanıyorum bu aparatı meemnunum
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
48
Arkadaşlar selam, motoru bir süredir inceliyorum, siz de çok faydalı bilgiler paylaşmışsınız sağolun. Aklımda tek bir soru işareti kaldı, tork ve hızlanma yeterli olacak mı?

Ben Yamaha mt125 ile motosiklete başladım ve 5bin km sonra arkadaşımın 390 duke ünü kullanınca motorumun trafikte yetersiz kaldığını anladım. Ben de 96kg olduğum için özellikle yokuş yukarı sollamalarda sıkıntı yaşıyordum. KTM 390 bana boyut olarak küçük geldi rahat edemedim ancak hızlanması ve torku çok hoşuma gitti, trafikte rahat ettirdi. Şimdi merak ettiğim, acaba crf250R örneğin yokuş yukarı 110 civarı bir hızla giderken gazı açınca 130 lara kolayca çıkıyor mu? Yani yüksek viteslerde düşük devirde hızlanması nasıl? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Keyifli sürüşler.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Arkadaşlar selam, motoru bir süredir inceliyorum, siz de çok faydalı bilgiler paylaşmışsınız sağolun. Aklımda tek bir soru işareti kaldı, tork ve hızlanma yeterli olacak mı?

Ben Yamaha mt125 ile motosiklete başladım ve 5bin km sonra arkadaşımın 390 duke ünü kullanınca motorumun trafikte yetersiz kaldığını anladım. Ben de 96kg olduğum için özellikle yokuş yukarı sollamalarda sıkıntı yaşıyordum. KTM 390 bana boyut olarak küçük geldi rahat edemedim ancak hızlanması ve torku çok hoşuma gitti, trafikte rahat ettirdi. Şimdi merak ettiğim, acaba crf250R örneğin yokuş yukarı 110 civarı bir hızla giderken gazı açınca 130 lara kolayca çıkıyor mu? Yani yüksek viteslerde düşük devirde hızlanması nasıl? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Keyifli sürüşler.

merhaba
şehir içinde de şehir dışında da rahatlıkla kullanabilirsin kontrolü dengesi gayet iyi yüksek olması trafikde çok rahat ilerlemeni saglar
Maks. Güç (kW@ dev/dak): 18.2kW / 8500rpm (24.4 PS)
Maks. Tork (Nm@ dev/dak): 22.6Nm / 6750rpm
motor bir racing değil bunu anlaman lazım öncelikle motor da 6. vites ölü sadece düz yolarda yakıt ekonomisine dayalı olarak kullanabilirsin biraz rampa gördüğünde hemen bayılıyor 6. vitesde
devirli kullanırsan aşağıdan itibaren yani 1. 2.3 viteslerle hızlanarak bahsettiğin hızları yakalayabilirsin ama normal şartlarda biraz zor motor tork ağırlıklı ve 95 - 105 km rahat seyir hızı sonrasında asılman gerekir birazda titreşim olabilir
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
48
merhaba
şehir içinde de şehir dışında da rahatlıkla kullanabilirsin kontrolü dengesi gayet iyi yüksek olması trafikde çok rahat ilerlemeni saglar
Maks. Güç (kW@ dev/dak): 18.2kW / 8500rpm (24.4 PS)
Maks. Tork (Nm@ dev/dak): 22.6Nm / 6750rpm
motor bir racing değil bunu anlaman lazım öncelikle motor da 6. vites ölü sadece düz yolarda yakıt ekonomisine dayalı olarak kullanabilirsin biraz rampa gördüğünde hemen bayılıyor 6. vitesde
devirli kullanırsan aşağıdan itibaren yani 1. 2.3 viteslerle hızlanarak bahsettiğin hızları yakalayabilirsin ama normal şartlarda biraz zor motor tork ağırlıklı ve 95 - 105 km rahat seyir hızı sonrasında asılman gerekir birazda titreşim olabilir


Anladım, motor çok hoşuma gidiyor, keşke diyorum 400-500 cc olsaymış benim kilomla trafikte çok daha rahat olurmuş:/ Racing bana göre midir emin değilim kendimi enduro ve doğa sürüşlerine daha yakın hissediyorum ama trafikte de kullanacağım için yine rally en iyi seçenek gibi görünüyor ve hala kampanyalı veren bayiler var(19900). Kiralayan var mıdır acaba şöyle 3-5 gün kiralasam belki çok iyi olur, bir araştırayım:)) Çok teşekkürler, umarım en kısa zamanda aranıza rally ile katılacağım. Keyifli sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst