- Katılım
- 24 May 2006
- Mesajlar
- 86
- Konu Yazar
- #41
kardes eline sağlık güzel olmuş özellikle jantlar çok hoşuma gitti bir şey soracağım. Şu tesisat mp3 çalar takmışsın heralde resimlerden anlaşıldığı kadarıyla bende öyle bir şey düşünüyorum mp3 çalarlar hopalöre direk bağlanmadığı için amfi kullanmak gerekiyo ben onun çözemedim yardım edebilirmisn tesisat konusunda nasıl yaptın anlatırmısın acaba?
dediğin gibi mp3 çalar var ama foto cekmedim bassın alt kısmında 2 tane sıralı amfim var biri bassı biri midleri destekliyor amfiler olmazsa olmaz o yuzden direk bağlantı yapabilliyorsun
nasıl kıyıpta bınıceksın abi sen bu motora. bence vıtrıne koy seyret.:cat:
saol hasancım baba kıyıp binicen zevki öyle cıkıyor
Son düzenleme: