honda repsol beat modifiyeli (tesisatlı);)))

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
kardesim aynaya gerek gerçekten alıştık doğrusu eger repsol cıkartması bulursan gonder yapıştırayım eyvallaaah.

eğer gerçekten istiyorsan hemen honda bayiinden uygun olanı sipariş edelim..ama sen hangi repsol çıkartmasının uygun olacağını düşün..
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
REPSOLYPF iğrenç olmuş kötü olmuş diyenlerin lafına bakma emeğine sağlık eline sağlık kimsenin lafını takma onlar sadece fikir kendini başkasının lafına bakıp yönünü değiştirme gördüğüm kadarıyla bu konularda yeteneklisin ve daha ileri giderek kendini geliştirirsin ve bir scooter modifiye merkezi açarsın ve bizde ziyaret ederiz kimsenin lafına bakma harika olmuş herşey orjinal gibi hiç derme çatma yok sanki fabrika çıkışı gibi ciddiyim sakın dalga geçiyor deme o ses sistemi koluğun altına nasıl olmuş çok güzel bence kendini geliştirsen daha güzel şeyler ortaya çıkar
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
repsol kardes ben antalyadayım bana o sesı dınlet.gercekten cok guzel olmus ellerıne ve cebıne saglık...ozelden msj attım cvp yazarsan cok sewınecemm....bı msn ını verırsen...
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motora cok gaddar davranmışsın bu hale nasıl geldi wallah helal olsun ne diiiim
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
REPSOLYPF iğrenç olmuş kötü olmuş diyenlerin lafına bakma emeğine sağlık eline sağlık kimsenin lafını takma onlar sadece fikir kendini başkasının lafına bakıp yönünü değiştirme gördüğüm kadarıyla bu konularda yeteneklisin ve daha ileri giderek kendini geliştirirsin ve bir scooter modifiye merkezi açarsın ve bizde ziyaret ederiz kimsenin lafına bakma harika olmuş herşey orjinal gibi hiç derme çatma yok sanki fabrika çıkışı gibi ciddiyim sakın dalga geçiyor deme o ses sistemi koluğun altına nasıl olmuş çok güzel bence kendini geliştirsen daha güzel şeyler ortaya çıkar

saol kardeşim beni iyi anlıyorsun:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Valla bana tek guzel gelen yerı koltuk altunda ses sıstemının olması gerısıne ehhhh dıyecegım
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
herçek çok iyi olmuş gerçekten ama şu anahtarlık karizmayı yerle bir etmiş:queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
çok güzel ellerine sağlık.. benim de ASYA scooterim varken tesisatlıydı... trafikte mükemmel oluyoo... başarılar...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
renk uyumu berbat
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
kardes eline sağlık güzel olmuş özellikle jantlar çok hoşuma gitti bir şey soracağım. Şu tesisat mp3 çalar takmışsın heralde resimlerden anlaşıldığı kadarıyla bende öyle bir şey düşünüyorum mp3 çalarlar hopalöre direk bağlanmadığı için amfi kullanmak gerekiyo ben onun çözemedim yardım edebilirmisn tesisat konusunda nasıl yaptın anlatırmısın acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst