kardesim aynaya gerek gerçekten alıştık doğrusu eger repsol cıkartması bulursan gonder yapıştırayım eyvallaaah.
eğer gerçekten istiyorsan hemen honda bayiinden uygun olanı sipariş edelim..ama sen hangi repsol çıkartmasının uygun olacağını düşün..
kardesim aynaya gerek gerçekten alıştık doğrusu eger repsol cıkartması bulursan gonder yapıştırayım eyvallaaah.
bence kendini geliştirsen daha güzel şeyler ortaya çıkar
güzel olmuş ellerine saglık Allah kazadan korusun
dostum motoru harika yapmışsın.. ama ses sisteminden çıkan sesi çok merak ettim.. :queen:
REPSOLYPF iğrenç olmuş kötü olmuş diyenlerin lafına bakma emeğine sağlık eline sağlık kimsenin lafını takma onlar sadece fikir kendini başkasının lafına bakıp yönünü değiştirme gördüğüm kadarıyla bu konularda yeteneklisin ve daha ileri giderek kendini geliştirirsin ve bir scooter modifiye merkezi açarsın ve bizde ziyaret ederiz kimsenin lafına bakma harika olmuş herşey orjinal gibi hiç derme çatma yok sanki fabrika çıkışı gibi ciddiyim sakın dalga geçiyor deme o ses sistemi koluğun altına nasıl olmuş çok güzel bence kendini geliştirsen daha güzel şeyler ortaya çıkar
gercekten guzel olmus kazasız belasız arkadasım
herçek çok iyi olmuş gerçekten ama şu anahtarlık karizmayı yerle bir etmiş:queen:
güzell olmuşşş ohhh ses sistemide var....güle güle kullan...
çok güzel ellerine sağlık.. benim de ASYA scooterim varken tesisatlıydı... trafikte mükemmel oluyoo... başarılar...
renk uyumu berbat