honda repsol beat modifiyeli (tesisatlı);)))

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
sadece yorumlarınızı bekliyorum;))))))artık beat yeri kurmak lazım:cat:

motor benim fotoları atan kanunisultan ona burdan tessekur ederim


















repsolypfnin motoru
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewet süper gerçekten yarım saatdir bakıyorum!!!!!!
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
bence iğrenç olmuş..önüne gelen yeri turuncuya boyamış..kick startı bile!
ayrıca dikiz aynalarıda yok trafikte tam bi tehlike...
o müzik sistemide trafikte dikkati dağıtıp daha bi tehlikeli olmak içindir herhalde..
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
bence iğrenç olmuş..önüne gelen yeri turuncuya boyamış..kick startı bile!
ayrıca dikiz aynalarıda yok trafikte tam bi tehlike...
o müzik sistemide trafikte dikkati dağıtıp daha bi tehlikeli olmak içindir herhalde..

babacım sen ozaman modifiye işine hiç girmemeni tavsiye ederim:queen:

saolun arkadaslar tesekkur ederım
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şş murat babamalaf yok bağ haa çok iyi modifiye etmişdir dylan ınıdaha neler yapacakda time yok
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
modfiyeci insan böyle yapmaz ayna muhabbeti yapıyor bilemem artık :queen:

arkadaslar yorumlarınız icin tesekkur ederım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Cici... cici... cici... :) (Ama aynasız olmaz aynaları boya ve tak... ayrıca turuncunun üstüne de beyaz şerit çek :cat: )
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
kardeşim tamam modifiyeyi bende severim ama sen trafikte gidiyosun ya ne demek ayna muhabbeti yapıyo..sen motor güzel görünecek diye aynaları sök sonra arkana bakmak için arkanı dön kafanı çevir vs vs vs ondan sonrada bunun modifiyeyle alakası olduğunu söyle ....

senin yerinde olsaydım paraya kıyıp repsol çıkartmaları alırdım onları filan uygun bişekilde yapıştırırdım..öyle motorun arkasını komple gördüğün heryeri turuncuya boyamayla emin ol repsola benzemiyor..
bence gerçekten sen modifiyeden anlmıyorsun..
ama şunu söyleyim siyah stoplar güzel olmuş fakat turuncu boya gerçekten çok basit göstermiş motoru yani onun üstüne bi repsol çıkartması lazım..
bana göre modifiye dediğin ayrıntılarda saklı olacak..böyle motorun yarısından itibaren cart turuncuya boyamakla olmuyor..
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
kardeşim tamam modifiyeyi bende severim ama sen trafikte gidiyosun ya ne demek ayna muhabbeti yapıyo..sen motor güzel görünecek diye aynaları sök sonra arkana bakmak için arkanı dön kafanı çevir vs vs vs ondan sonrada bunun modifiyeyle alakası olduğunu söyle ....

senin yerinde olsaydım paraya kıyıp repsol çıkartmaları alırdım onları filan uygun bişekilde yapıştırırdım..öyle motorun arkasını komple gördüğün heryeri turuncuya boyamayla emin ol repsola benzemiyor..
bence gerçekten sen modifiyeden anlmıyorsun..
ama şunu söyleyim siyah stoplar güzel olmuş fakat turuncu boya gerçekten çok basit göstermiş motoru yani onun üstüne bi repsol çıkartması lazım..
bana göre modifiye dediğin ayrıntılarda saklı olacak..böyle motorun yarısından itibaren cart turuncuya boyamakla olmuyor..

kardesim aynaya gerek gerçekten alıştık doğrusu eger repsol cıkartması bulursan gonder yapıştırayım eyvallaaah.

dostum motoru harika yapmışsın.. ama ses sisteminden çıkan sesi çok merak ettim.. :queen:

saol kardeşim,ses sisteminde 2 mid hoparlor altında 2 tane sıralı amfim var ve gödüğün gibi 1 bassım var sesi mükemmel çünkü amfilerin bunda büyük bir etkisi var
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
120
tunningmu4.jpg


Sizlere fikir vermesi açısından bir örnek resim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst