kardeşim tamam modifiyeyi bende severim ama sen trafikte gidiyosun ya ne demek ayna muhabbeti yapıyo..sen motor güzel görünecek diye aynaları sök sonra arkana bakmak için arkanı dön kafanı çevir vs vs vs ondan sonrada bunun modifiyeyle alakası olduğunu söyle ....
senin yerinde olsaydım paraya kıyıp repsol çıkartmaları alırdım onları filan uygun bişekilde yapıştırırdım..öyle motorun arkasını komple gördüğün heryeri turuncuya boyamayla emin ol repsola benzemiyor..
bence gerçekten sen modifiyeden anlmıyorsun..
ama şunu söyleyim siyah stoplar güzel olmuş fakat turuncu boya gerçekten çok basit göstermiş motoru yani onun üstüne bi repsol çıkartması lazım..
bana göre modifiye dediğin ayrıntılarda saklı olacak..böyle motorun yarısından itibaren cart turuncuya boyamakla olmuyor..