honda repsol beat modifiyeli (tesisatlı);)))

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
kardes eline sağlık güzel olmuş özellikle jantlar çok hoşuma gitti bir şey soracağım. Şu tesisat mp3 çalar takmışsın heralde resimlerden anlaşıldığı kadarıyla bende öyle bir şey düşünüyorum mp3 çalarlar hopalöre direk bağlanmadığı için amfi kullanmak gerekiyo ben onun çözemedim yardım edebilirmisn tesisat konusunda nasıl yaptın anlatırmısın acaba?

dediğin gibi mp3 çalar var ama foto cekmedim bassın alt kısmında 2 tane sıralı amfim var biri bassı biri midleri destekliyor amfiler olmazsa olmaz o yuzden direk bağlantı yapabilliyorsun:)

nasıl kıyıpta bınıceksın abi sen bu motora. bence vıtrıne koy seyret.:cat:

saol hasancım baba kıyıp binicen zevki öyle cıkıyor:)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
benimde honda beatim var. Bence bu motorlarda modifiye komik oluyor. Orjinali nefis walla. Hiç gerek yok oynamaya.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
güzel çalışma eline sağlık biraz daha süslersen daha güzel olacağı kanaatindeyim
 
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
118
abi motor süper olmuş helal olsun sen kimseyi dinleme ama aynaları takarsan daha iyi olur teşekkürler
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
benim sana bi kaç sorum olacak ama ilk başta eline sağlık çok güzel bi motor yapmışın ama bir kaç tane repsol sticker ı yapıştırırsan çok daha güzel olacak kazasız belasın bin kardeş

1)ya kardeş o sinyalleri nasıl yaptın yani boyamı yoksa başka bişimi? bende yaptıracamda

2)orta ayaklığı nikelajmı yaptırdın yoksa boyamı?

3)sanki lastiklet orjinalinden daha büyük gibi geldi gözüme büyükmü yoksa orjinaliyle aynı boyutmu bide o lastikleri nerden we kaça adın

4)motorda ruhsatta motor ne renk olarak geçiyo ilk maviyken sonradan çift renk yaptırdığında ruhsatta değişiklik oluyomu bende belki benimkini mat siyah yapıcamda


bana yardımcı olursan çok sewinirim tekrar güle güle kullan kardeş
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
saol cemcim lastikler viraj lastiği sinyaller boya ayaklık boya dediğin gibi herşey
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
yaw repsolcum lastikleri nerden we kaça aldın bide ona yardımcı olursan sewinicem
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
28
istersen bi bak benziyormu
muratcbrrepsoluz3.jpg
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28
arkadasım motorun harıka olmus walahıı bencede bı beat yerı kurmak lazım kesınlıkle bende de war beat ama bız senın kadr yapamamıszz foruma bakarsan gorursun ztn benımkını ıstersen toplayalım bı yere bu resımlerı...belkı baska gelen de olur
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
86
arkadasım motorun harıka olmus walahıı bencede bı beat yerı kurmak lazım kesınlıkle bende de war beat ama bız senın kadr yapamamıszz foruma bakarsan gorursun ztn benımkını ıstersen toplayalım bı yere bu resımlerı...belkı baska gelen de olur

eyvallah kardesim sorun değil senın motorda yok mu bişey
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst