20-25 bin tl arası araba önerisi.

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
nissan almera 1.5 tekna donanım paketini önyargınız olmadan araştırın derim. elektrikli aynalar, 4 cam otomatik, sis farı, çelik alaşım 16" jant, yol bilgisayarı, dijital klima, abs vs vs bir çok özelliği olan bir araçtır. bu özelliklerde daha ucuz başka bir araç bulursanız bana da söyleyin aracımı satıp onu alırım.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
nissan primera , nissan almera denmiş. tipik japon aracı olarak yasına göre daynıklı ve makul olabilir ama komşumun aracının muaynesi geldi. 2005 almera hb 92 bin km de:) ilk sahibi. arka stop lambası kırılmış. çıkma parça bulamıyor servisi de 850 tl fiyat vermiş. muayne yaptıramadı hala parça aranıyor...

az bulunan pek tutulmamış gibi olan bu araçlarında böyle sıkıntıları var. yan sanayi yok, çıkma yok. far stop ,parça kol böregi
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
opel corsa c kasa tavsiye ederim
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Haklısınız lakin şahin, broadway, toros vs gibi araçlara çok antipatim var.

En eski kasa dobloyu bile tercih ederim :)

toros reis e laf söyletmem. az daha koyup megane 2 almanı öneririm

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:09 ----------

Olsa da serin serin sahil turu yapsak :queen: farketmez hangi kasa olduğu cabrio abi olsun da

ben de cabrio hastasıyımdır. ilk hedefim mazda mx5, ulaşana kadar sadece motosiklet kullanacam.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
298
25 bine 2008 model chevrolet Aveo HB 1.2 16v aldik lpgli yaklasik 1 sene once ve hic ariza cikartip yolda birakmadi. Sehir ici hizlanmasida gayet guzel fakat 3.vitesten sonra rampalar sikinti. Arac dolu aux-abs-4cam otomatik-hava yastiklari-Direksiyondan kumanda- celik jant vs. Tavsiye ederim.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Yorumları okudum tek tek çok teşekkür ediyorum herkese.

Sanırım 2-3 bin daha koyup 28-29 civarına 100.000 km civarı 1.3 dizel multijet Fiat Linea almaya karar verdim gibi.

Benim için en önemli kriter yakıtı az yakması ve parça ucuzluğu. Bunlar eşliğinde linea o paraya hem görüntü hemde diğer kriterler açısından rakiplerine göre daha hoş gibi.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Yorumları okudum tek tek çok teşekkür ediyorum herkese.

Sanırım 2-3 bin daha koyup 28-29 civarına 100.000 km civarı 1.3 dizel multijet Fiat Linea almaya karar verdim gibi.

Benim için en önemli kriter yakıtı az yakması ve parça ucuzluğu. Bunlar eşliğinde linea o paraya hem görüntü hemde diğer kriterler açısından rakiplerine göre daha hoş gibi.

biraz ekleyip linea diyecektimm ama 25 bini geçmeyeceğim diyince demedim. gayet mantıklı bence:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
1.3 multijet palio kullanıyorum 2007 model çok memnunum, multijet in sağlamlığı çok iyi
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Az once son 100 lugu de verdik. 100 km de gaz pedalina yumurta muamelesi yaparak 8 litre.. araba da araba diyosaniz yine bi dusunun bence beko bey
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
O paralara 1994-2002 model bmwlere bakabilirsiniz görünüş olarak hastası olduğum bir seri ama yakıt ve parça konusunda üzebilir. geçen sene 96 model 320i aracım vardı hissiyatı çok başka çeşitli sebepler satmaya zorladı, çok üzülerek sattım. Araba konusu görünce tekrar almayı düşünmeye başladım.
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
O paralara 1994-2002 model bmwlere bakabilirsiniz görünüş olarak hastası olduğum bir seri ama yakıt ve parça konusunda üzebilir. geçen sene 96 model 320i aracım vardı hissiyatı çok başka çeşitli sebepler satmaya zorladı, çok üzülerek sattım. Araba konusu görünce tekrar almayı düşünmeye başladım.

1993 model civarı E190 mercedeslere çok bakmıştım ben de. Neredeyse 25 yaşında araçlar. Metal yorgunluğu korkuttu.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
1.3 multijet palio kullanıyorum 2007 model çok memnunum, multijet in sağlamlığı çok iyi
Yakıtınız ne durumda acaba ?
Az once son 100 lugu de verdik. 100 km de gaz pedalina yumurta muamelesi yaparak 8 litre.. araba da araba diyosaniz yine bi dusunun bence beko bey
100 litrede sakin kullanarak 8 litre yakan araç 1.3 dizel multijet linea mı ?
O paralara 1994-2002 model bmwlere bakabilirsiniz görünüş olarak hastası olduğum bir seri ama yakıt ve parça konusunda üzebilir. geçen sene 96 model 320i aracım vardı hissiyatı çok başka çeşitli sebepler satmaya zorladı, çok üzülerek sattım. Araba konusu görünce tekrar almayı düşünmeye başladım.
O araçları bende beğeniyorum lakin elimdeki paranın hepsini arıza yapma ihtimali yüksek bir araca verirsem yarın öbürgün garajda yatmak durumunda kalabilir :) yakıt ve parça en önemlisi şuan benim için.
tek kapılı corsa da ucuza bulunur, vergisi ticari vergidir yalnız.
Hb arabaları zorunda kalmadıkça tercih etmek istemiyorum pek, kendimde ufak bir değilim :)
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Daha önce de yazmıştım. Sizin aradığınız araç 2010 ve üzeri renault symbol. 1.5 dci yalnız. 4-6 lt arası yakar. Bu sene bayram tatilinde 800 km bi yola çıktım. 120-140 arası hızlarda seyrettim. Vardığımda depo çeyreğin üstündeydi.

Kafanız karışık evet. Ama bu modelin temizi sizin aradığınız araç bence.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Daha önce de yazmıştım. Sizin aradığınız araç 2010 ve üzeri renault symbol. 1.5 dci yalnız. 4-6 lt arası yakar. Bu sene bayram tatilinde 800 km bi yola çıktım. 120-140 arası hızlarda seyrettim. Vardığımda depo çeyreğin üstündeydi.

Kafanız karışık evet. Ama bu modelin temizi sizin aradığınız araç bence.
Askında tamda sizin sayenizde o aracın epey videosunu izledim ve kafamada yatmıştı.Hatta bir ara symbol almaya karar vermiştim. Lakin 65 beygir oluşu beni biraz korkuttu açıkçası çünkü bursa kütahya arası bol bol uzun yol yapacağım. Birde renonun klasik elektrik problemlemlerini okudukça korktum diyebilirm.

Şuan aklımda 1. Sırada Linea 2. Fiesta 3. Symbol var. Sanırım bu üçünden temizini hangisinin bulursam alacağım gibi.
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
O symbollerin expression paket olanların 85 bg olanı var. Onlar seri. Ancak 65 bg olanları da bence seri tabi sürüşe göre fark edilir. 170e kadar normal devirleniyordu. 180'de devir kesici var. 250 ibreye aldanılmasın.

Benim bildiğim linealarda da biraz hantallık var. 1248 cc olması lazım o 1.3 multijetlerin.

Benim yaş henüz 20 ama babamın işi nedeniyle her çeşit arabayı deneme, araştırma imkanım oldu. O linealar benim hatırladığım kadarıyla biraz hantaldı. Biz symbolün 65-85 iki versiyonunu da kullandık. Çok abanmadıkça aradaki fark dijital klima ve 4 cam otomatiğiydi diyebilirim.

Fiesta hakkında bilgim pek yok ancak kuzenim beyaz 1.4 tdci yeni kasa bi fiestaya sahipti ve yüksek hızda aracın yol tutuşunun azaldığını, savrulduğunu söylemişti.

Siz yine de her aracı da deneyerek en son karar verin bence. Sonuçta o kadar parayı o araca yatıracaksınız. Sonradan aklınıza takılmasın.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
O symbollerin expression paket olanların 85 bg olanı var. Onlar seri. Ancak 65 bg olanları da bence seri tabi sürüşe göre fark edilir. 170e kadar normal devirleniyordu. 180'de devir kesici var. 250 ibreye aldanılmasın.

Benim bildiğim linealarda da biraz hantallık var. 1248 cc olması lazım o 1.3 multijetlerin.

Benim yaş henüz 20 ama babamın işi nedeniyle her çeşit arabayı deneme, araştırma imkanım oldu. O linealar benim hatırladığım kadarıyla biraz hantaldı. Biz symbolün 65-85 iki versiyonunu da kullandık. Çok abanmadıkça aradaki fark dijital klima ve 4 cam otomatiğiydi diyebilirim.

Fiesta hakkında bilgim pek yok ancak kuzenim beyaz 1.4 tdci yeni kasa bi fiestaya sahipti ve yüksek hızda aracın yol tutuşunun azaldığını, savrulduğunu söylemişti.

Siz yine de her aracı da deneyerek en son karar verin bence. Sonuçta o kadar parayı o araca yatıracaksınız. Sonradan aklınıza takılmasın.
Bende bolca 1. vitesinin hantal olduğunu fakat 2. viteste canlandığını okudum. Çok teşekkürler bilgiler için.
[url]https://i.hizliresim.com/dGOy8D.jpg[/url]


Aha bundan al. Ben aldım çok eğleniyorum :D
Ben buna sığmamki :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst