20-25 bin tl arası araba önerisi.

Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
194
Niye kimse Renault Twingo yazmamış? Fiyatı bütcenizden daha da uygun hatta.Bir bakın derim.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Bu arkadaş 1.96 basketbol oyuncusu ve bindirip gezdirdim :) senin boyun kaç yiğidim :)))

[url]https://i.hizliresim.com/vp6ZaA.jpg[/url]
Yok ben bukadar iddialı değilim :mrgreen: 1.86 civarıyım ama sığılırmış demekki :)
Alfa romeo 156 1.6ts
Yakıt ve parça fiyatları ne durumda acaba bilgi alabilirmiyim sizden ?
Niye kimse Renault Twingo yazmamış? Fiyatı bütcenizden daha da uygun hatta.Bir bakın derim.

Açıkçası şöyle bütçeyi 25-30 arasına çıkardım. Ne bütçemden düşük araç almak istiyorum ne fazlasını. Hakkını alayım istiyorum açıkçası, çok çok düşük bir modelde olsun istemiyorum pek.

Aklımda şuan

- Fiat Linea
- Fiat Albea
- Renault Symbol
- Ford Fiesta
- Fiat punto

Bu 5 li şuan aklımda olan. Sedan arabaları daha çok seviyorum. Listedekilerin hepsi dizel olacak. Yakıt en önemlisi çünkü benim için. Daha sonrada bakım maliyeti ve parça fiyatları geliyor.

Dizel diyince aklıma Fiat ın motoru Multijet geliyor direk, taksiler çok uzun km yapıyor bu motor ile gördüğüm kadarıyla. O yüzden çok büyük ihtimalle alacağım araba Fiat Linea olacak gibi 2011 model 100.000 km civarı. Bakalım hayırlısı :)
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Yok ben bukadar iddialı değilim :mrgreen: 1.86 civarıyım ama sığılırmış demekki :)

Yakıt ve parça fiyatları ne durumda acaba bilgi alabilirmiyim sizden ?


Açıkçası şöyle bütçeyi 25-30 arasına çıkardım. Ne bütçemden düşük araç almak istiyorum ne fazlasını. Hakkını alayım istiyorum açıkçası, çok çok düşük bir modelde olsun istemiyorum pek.

Aklımda şuan

- Fiat Linea
- Fiat Albea
- Renault Symbol
- Ford Fiesta
- Fiat punto

Bu 5 li şuan aklımda olan. Sedan arabaları daha çok seviyorum. Listedekilerin hepsi dizel olacak. Yakıt en önemlisi çünkü benim için. Daha sonrada bakım maliyeti ve parça fiyatları geliyor.

Dizel diyince aklıma Fiat ın motoru Multijet geliyor direk, taksiler çok uzun km yapıyor bu motor ile gördüğüm kadarıyla. O yüzden çok büyük ihtimalle alacağım araba Fiat Linea olacak gibi 2011 model 100.000 km civarı. Bakalım hayırlısı :)

hocam multijet iyi motordur. bir de hyundai accent bakın derim. onlar da fena sağlamdır.
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
14
bende 2006 2007 cırtoen c3 kullanıyorum benzın artı lpg de olsa dızel de olsa sınıfının en az yakan aracı gayette teknık ozellıklerı mevcut soyledıgınız fıyat aralıgına da tekabul edıyo. bence bır bakın ben seneye satmayı dusunuyorum 20 21 bıne verıcem
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
hocam multijet iyi motordur. bir de hyundai accent bakın derim. onlar da fena sağlamdır.
Yazmayı unutmuşum listemde dediğiniz gibi accent era da var :)
bende 2006 2007 cırtoen c3 kullanıyorum benzın artı lpg de olsa dızel de olsa sınıfının en az yakan aracı gayette teknık ozellıklerı mevcut soyledıgınız fıyat aralıgına da tekabul edıyo. bence bır bakın ben seneye satmayı dusunuyorum 20 21 bıne verıcem
C3 çok ufak geliyor bana, ben daha iri araba/motosiklet seven biriyim :)
Yardımınız için teşekkürler.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Merhabalar.

Kısacası 20-25 bin tl arası bir araba alacağım.

Bana bu fiyatlar içinde yakıt, dayanıklılık ve kolay parça bulunabilmesi gibi kriterleri göz önünde bulundurarak şahin vb araçlar hariç hangi arabaları önerirsiniz ?

Aklımda Fiat albea var.

Ne dersiniz ?

berkut dacia logan tavsiye ederim 2011 de 2006 modelini aldım 1,4 mpi lpg li 5 yıl kullandım sattım 2016 da aynı arabanın 2007 modelini aldım kullanıyorum özellikle yakıt olarak çok memnunum ama genç arabası olurmu bilmem. :)
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
Hundai matrix 2007 model dizel 110 beygir 20.. 22 ye alınıyor 200000 aldım gayet memnunum ama aile arabası genç işi değil
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
berkut dacia logan tavsiye ederim 2011 de 2006 modelini aldım 1,4 mpi lpg li 5 yıl kullandım sattım 2016 da aynı arabanın 2007 modelini aldım kullanıyorum özellikle yakıt olarak çok memnunum ama genç arabası olurmu bilmem. :)
Memduh abi açıkçası tipe çok önem vermiyorum, beni yolda bırakmasın az yaksın yeter düşüncesindeyim :) Ama lpg konusunda ailem kesinlikle onay vermiyor , alacaksan dizel al diyorlar o yüzden dizelden başka çarem yok gibi :)
Hundai matrix 2007 model dizel 110 beygir 20.. 22 ye alınıyor 200000 aldım gayet memnunum ama aile arabası genç işi değil
Hemen bakıyorum teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst