20-25 bin tl arası araba önerisi.

Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
Hocam o paralara 307 felan bakma arızası bitmez sıkıntılı araçlar bendede pejo vardı. 20-25 arası masraf etmeden bulabilceğin araç getz bana kalırsa.
Yakıt çok ekonomik , uzun yolda 3.8 ltnin altına bile inebilirsin 90 100 km arası hızla. şehir içi 5.5-6 lt yakıyor. Yakıt aşırı ekonomik , bakımları ucuz .Performans olarak orjinal hali ile çoğu aracı katlarsın.

2006 model ve üzeri , sis farı,yol bilgisayarı, klima,4 cam otomatik, elektrik destekli direksiyon,bagaj hacmi küçük ama iç kabin hacmi çok iyi tavsiye ederim. 20-25 arası rahat bulursun bizim araç şuan 230 bine geldi maşallahı var
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
opel corsa tavsiye ederim
Kendim 1.85 olduğum için çok ufak araçlar tercih etmek istemiyorum açıkçası. Teşekkür ederim.

Ford kesinlikle alma.Bisiklete oksijen tüpü sıkıştırıp öyle gez ama Ford alma.Her hafta servisiyle,arızasıyla uğraşırsın.Servisleri de zaten sadece parça getirip onu takıp fiyat kitleyen adamlarla dolu.Yağını değişmek için illa masraf olsun diye tüm motoru söküp yeniden takarlar.
Ford konusunda bizimde ağzımız yandı zamanında o yüzden ford listede son sıralarda :)
2001-2003 arasi Hyundai Accent 1.5 GLX. dohc motor,çift airbag-abs-klima 4cam otomatik vs full..8sene evvel 11.500e aldim 110.000 km´deydi.şu an 265.000 de sadece triger seti,fren balatasi,yagi vs.haricinde sanayiye gitmedim,işim icabi yeri geldi bursa-eskisehir arasi kontak kapatmadim,velhasil eşşege biner gibi bindim,rampada ve duzde muadili araçlar egzozumu cok yuttu 102beygir ama avrupanin sütçu beygiri degil safkan kore beygiri..sorunsuz araç,sat deseler satmam o derece memnunun.tavsiye ederim.temizini alip memnun kalmazsan arkamdan sövebilirsin..hadi rast gelsin..
Teşekkürler bakacağım.
bende 2001 model Clio var.16v 92 bg
İlk sahibiyim
Sadece sol kapı değişti.resimleri var
105.000 km.
kız gibi.
23e bırakırım.
Satılık olan bir evimiz var, satıltıktan sonra alabileceğim. Kısa sürede satılırsa iletişime geçerim sizinle.

Bundan 9 ay önce 37.000 tl nakite seat ibzia 1.0 75 hp esp li bayiden sıfır araç alınıyordu. şuan 51.000 tl. fark 14 bin tl:)

şimdi kılı kırk yararak 25 bin tl ye 2006-2007 model 10-11 yaşında aynı segment araba aranıyor.

kolay gelsin zor işler, Türk parası hep kazandırıyor,(imza yigit bulut)
Sormayın , mevcut hükümetten hiç hoşlanmayan biri olarak o konulara giripte , sinirlenmek istemiyorum :)
5-10 daha koy derler bir bakarsın ferrari bakıyorsun.
Clio az yakar çok kaçar acayip prim yapar ben olsam alman. Ama tercih ediliyor milletin bir bildiği vardır.
Şu da bir gerçek bu fiyat aralığı konfor ve güvenlik anlamında kimseyi tatmin etmez. Tatmin etmesi için ya büyük motor eski lüks araç alınacak yada yeni araç alınmalı.
2.2 benzin LPG veya 1.9 dizel vectra veya benzeri laguna alınabilir. Vergi ve yakıt can yakar.
Yada konfor ve güvenlik es geçilir az yakan bir araç terxih edilir hepsi aynıdır belirleyici sadece ucuz yedek parçadır.
Hayırlısı ile.
Aynen öyle , 5 daha koyayım diyorsun güzel arabalar var. E sonra bakıyorsun 5 daha koyarsan çok daha güzeller var derken bir bakmışsın bmw bakıyorsun :) :) o yüzden sınır koydum 25 in yukarısına çıkmak istemiyorum.
Hocam o paralara 307 felan bakma arızası bitmez sıkıntılı araçlar bendede pejo vardı. 20-25 arası masraf etmeden bulabilceğin araç getz bana kalırsa.
Yakıt çok ekonomik , uzun yolda 3.8 ltnin altına bile inebilirsin 90 100 km arası hızla. şehir içi 5.5-6 lt yakıyor. Yakıt aşırı ekonomik , bakımları ucuz .Performans olarak orjinal hali ile çoğu aracı katlarsın.

2006 model ve üzeri , sis farı,yol bilgisayarı, klima,4 cam otomatik, elektrik destekli direksiyon,bagaj hacmi küçük ama iç kabin hacmi çok iyi tavsiye ederim. 20-25 arası rahat bulursun bizim araç şuan 230 bine geldi maşallahı var

Yok 307 kesinlikle düşünmüyorum. Getze bakacağım teşekkür ederim.

Bana böyle xx yılı üstü bakın şu şu özellikler eklendi vs gibi verdiğiniz bilgiler inanın çok işime yarıyor. Herkese teşekkür ediyorum.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Getz dedinmi akan sular durur..torununa birakirsin on numara araç..kaymak kaymak :)bagajdan dolayi accent aldm..yoksa getz i tek gecerim..yol tutus yakit frenleme vs iyidir..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Getz dedinmi akan sular durur..torununa birakirsin on numara araç..kaymak kaymak :)bagajdan dolayi accent aldm..yoksa getz i tek gecerim..yol tutus yakit frenleme vs iyidir..
Aslında hb arabaları hiç sevmiyorum, yarım kalmışlar gibi geliyor gözüme. Fakat bu parayada çok fazla seçeneğim yok oda ayrı bir konu zaten. Getzleride değerlendireceğim teşekkürler.

Berkut bırak bu araba islerini.
Selim abi hiç sorma , kütahyadada yazın 1-2 ay hariç sürekli aşırı soğuklar yüzünden motosiklet ne kadar bana aşk evliliği olsada 1-2 yıl daha sabredip üniversite bitip tekrar sıcak bursama dönene kadar mantık evliliği arabayla devam etmek zorunda kalacağım gibi. Oysa sattığım vstromu geri alacak para tamda 20-25 arası ama üzülerek araba bakıyorum.
2000 model 1.6 tüplü beyaz nissan primera.

Aslında aralarında en modern en güzel duranı nissan primera. İçi vs muadillerine göre çok güzel. Fakat neden hiç yollarda göremiyorum ? Bu arabanın eksiği nedir ? Yakıt mı fazla yoksa parçalar mı ateş pahası ? Bir yerde bir eksik olmalı çünkü o fiyata göre çok daha estetik diğer araçlara göre.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Aslında aralarında en modern en güzel duranı nissan primera. İçi vs muadillerine göre çok güzel. Fakat neden hiç yollarda göremiyorum ? Bu arabanın eksiği nedir ? Yakıt mı fazla yoksa parçalar mı ateş pahası ? Bir yerde bir eksik olmalı çünkü o fiyata göre çok daha estetik diğer araçlara göre.

Benim bir arkadaşta var Primera 98 model.Arabasından çok memnun.Yakıtı,hızı iyi ama nedense tutmadı.2000 model sonrasını Renault yapıyordu.O yüzden o senelerdeki araçlarda elektrik aksam konusunda sıkıntılar var diye duydum.Otomatik camların bozulup düşmesi filan.

Satması kolay olsaydı direk bu arabayı al derdim ama çok bi müşterisi yok.Konya'da çok ticareti dönüyo diye duydum ama hala öyle midir bilmem.
 
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
110
Üstüne üç beş koy falancayı al muhabbetinde üst sınır yok. Amma velakin beş yıldır megane ll kullanıyorum. Fiyat/performans mükemmel. Fiyatının çok üstünde bir araba. Tavsiye ederim. 28-30 civarına bulunabilir...
 
Katılım
21 Eki 2016
Mesajlar
7
Merhabalar.

Kısacası 20-25 bin tl arası bir araba alacağım.

Bana bu fiyatlar içinde yakıt, dayanıklılık ve kolay parça bulunabilmesi gibi kriterleri göz önünde bulundurarak şahin vb araçlar hariç hangi arabaları önerirsiniz ?

Aklımda Fiat albea var.

Ne dersiniz ?
Abi bende 2006 dacia logan var bakimlarini yeni yaptim 158k kmde eger degisen ve boya takintiniz yoksa ucuz bakim ,yakit ekonomisi ve genis hacim+bagaj yonunden iyidir..dusunurseniz satiyorum..
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Benim bir arkadaşta var Primera 98 model.Arabasından çok memnun.Yakıtı,hızı iyi ama nedense tutmadı.2000 model sonrasını Renault yapıyordu.O yüzden o senelerdeki araçlarda elektrik aksam konusunda sıkıntılar var diye duydum.Otomatik camların bozulup düşmesi filan.

Satması kolay olsaydı direk bu arabayı al derdim ama çok bi müşterisi yok.Konya'da çok ticareti dönüyo diye duydum ama hala öyle midir bilmem.
Renault olarak babam hem fluance hemde ondan bir önce olan megane sahibi idi. Biz sorun yaşamamıştık. Şirket aracıydı 2 side. Lakin arkadaşımın arabasıda aynı kasa megane idi ve onda dediğiniz gibi elektriksel sorunlar vardı. Demekki renaultun kronik sorunu. Acaba Fiat albea nın bildiğiniz kronik sıkıntıları var mı ? Birde 2010 model civarı symbol de hidrolik direksiyon varmı ? Bilginiz var mı ?
Üstüne üç beş koy falancayı al muhabbetinde üst sınır yok. Amma velakin beş yıldır megane ll kullanıyorum. Fiyat/performans mükemmel. Fiyatının çok üstünde bir araba. Tavsiye ederim. 28-30 civarına bulunabilir...
Dediğiniz gibi üstüne koymayı düşündükçe sonu gelmiyor. O yüzden 25 max sınır koydum kendime. Öneri için teşekkür ederim.
Abi bende 2006 dacia logan var bakimlarini yeni yaptim 158k kmde eger degisen ve boya takintiniz yoksa ucuz bakim ,yakit ekonomisi ve genis hacim+bagaj yonunden iyidir..dusunurseniz satiyorum..
Özelden yazdığınız mesaja cevap verdim.
bacac qute nasil :mrgreen: motorcu arabasi
:) tamda şehirlerarası yolda kamyonların altında kalmalık bir araç , en sevdiğim :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
1999 tl daha koy mis gibi araba :)
bu kasa ya hastayım nc almadan önce çok düşündüm bir gün arabaya binecek olsam pert kayıtlı da olsa mercedes olur fiyatı güzel aslında sıkıntı yoksa bakılacak bi araç (sahibini tanımam bilmem)



https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-yok-takas-yok-soru-yok-nakit-429900392/detay

Abi dediğin gibi bende bu paraya eski kasa bmw, mercedes görünce içim gidiyor ama ben üniversite öğrencisiyim, olası bir arızada öyle çok bütçe ayıramam. :)

Dolayısı ile mercedes beni aşar :)
Bana şöyle sedan kasa, şerçe , doğan,şahin gibi eski tasarımlı olmayan, az yakan çok kaçmasada olan :) , yakıtı ve parçası ucuz albea ,symbol tarzı birşey lazım .
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
135
Ford Fiesta 2007 mk6.5 kasa alabilirsiniz. hem az yakar hem servis ve parçası bol tavsiye ederim :)
Alternatif olarak Fiat Punto alabilirsiniz.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
O parayı e36 ya vericeğime e30 alırım. Nedense bana e36 lar enkaz gibi geliyor. :)

O da sizin bakış açınız hocam, saygi duyarim tabi ki. Her aracta oldugu gibi model yenilendikce parca kalitesi düşüyor. ( Artik bmw 5 serisi bile çinde uretiliyor ) ( yeni kasa mercedesler ic aksesuar kalitesi önceden metal nikelaj iken simdi plastik ve nikelaj kaplama ) beyin vb seyler eklendikce araç arıza tespiti ve tamiri zorlaniyor.
En güzeli w123 mercedes. Kara duzen devam et. Konforsa konfor, güvense güven
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
O da sizin bakış açınız hocam, saygi duyarim tabi ki. Her aracta oldugu gibi model yenilendikce parca kalitesi düşüyor. ( Artik bmw 5 serisi bile çinde uretiliyor ) ( yeni kasa mercedesler ic aksesuar kalitesi önceden metal nikelaj iken simdi plastik ve nikelaj kaplama ) beyin vb seyler eklendikce araç arıza tespiti ve tamiri zorlaniyor.
En güzeli w123 mercedes. Kara duzen devam et. Konforsa konfor, güvense güven

Canım sabah sabah 330 ci cabrio çekti. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst