- Katılım
- 23 Tem 2011
- Mesajlar
- 184
keşke istanbulda değilim malesef
genel olarak söylenenlere bakarsak, eski motorun problemi çok olur ve iyi bir usta gerekiyor. Teknik bilgiye haizim ama elimden iş gelmez.
öyle tanıdık falan usta da yok
o yüzden ben en iyisi gideyim tenere falan alayım krediyle.
Tenere çok yüksek, bir zaman bende senin gibi düşündüm, sevemedim tipide çirkin geliyor, gören dağamı çıkıcaksın diyor şehir içinde kullanıyorsun zorlanıyorsun boy kurtarmıyorsa bu sefer amortisör alçaltma v.s. uğraşmak gerekiyor, o zamanda motor yere yakın enduro amaca uygun olmayan bir motor oluyor...
Boyunuz 1.74 çok zorlanırsınız, benim boyum 1.78 ayak uçlarım zor değiyor. ayaklığı zor kapattım
Son düzenleme: