Ben de K60 aldım daha rodajda lastikler bakalım. Mustafa adlı arkadaştan alçaltma kitini aldım. Ters bağlantıya güncellemiş gayet güzel oldu, çok ilgili sağolsun. Şimdiye kadar YBR, Apache, Duke 390, Nc 750x motorlarını kullandım alçaltınca çok hoşuma gitti konforu. NC'nin amortisörleri sert ondan da rahat gelmiş olabilir
. Bir de gidon aldım ay başıda onu da taktıracağım. Benim motor 700km'de 1000 km bakımında Esengüle gideceğim inşallah. Koruma takozu demiri falan takılır mı bu motorlara? Bir de facebokk grubuna almadılar beni kaç gün oldu başvuralı sizler girebildiniz mi?



