Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
28
Ben de K60 aldım daha rodajda lastikler bakalım. Mustafa adlı arkadaştan alçaltma kitini aldım. Ters bağlantıya güncellemiş gayet güzel oldu, çok ilgili sağolsun. Şimdiye kadar YBR, Apache, Duke 390, Nc 750x motorlarını kullandım alçaltınca çok hoşuma gitti konforu. NC'nin amortisörleri sert ondan da rahat gelmiş olabilir:) . Bir de gidon aldım ay başıda onu da taktıracağım. Benim motor 700km'de 1000 km bakımında Esengüle gideceğim inşallah. Koruma takozu demiri falan takılır mı bu motorlara? Bir de facebokk grubuna almadılar beni kaç gün oldu başvuralı sizler girebildiniz mi?
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Hayirli olsun Allah kaza bela vermesin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

Hayirli olsun k60 bende almak istiyorum piyasada olan normal k60 galiba scout deyil

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

Çanta demiri guzel olmuş Rally için yan çanta demiri piyasada henüz yok galiba
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Hayırlı olsun. İsimde bir karışıklık oldu galiba Kağıthaneki arkadaştınız sanırım. yanılıyor muyum yoksa . Mustafa değil Muhammet olacaktı 🙂
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amortisörler Hakkında...!!!

Arkadaşlar 2017 CRF me brigdgestone bt45 %100 cadde lastiği taktım. Araziye kesinlikle çıkmıyorum. Ön amortisör kavallarını 2 cm yukari alsam, gidon ve maşadaki civatalardan gevşetip, nasil olur? Ön 2 cm alçalırmı? Yapan deneyen varmı? Birde arka amortisörü sertleştirmek istiyorum, ayar bileziklerini yukarı dogrumu ceviricez, yoksa aşağı doğrumu? Jant takimim olmasada biraz daha supermotoya yakin bir şekil istiyorum, arkayi sonuna kadar sertleştirip, ön takimi 2 cm kadar alçaltmak.boylece Daha iyi viraj yapmazmi ? Bir miktar agirlik merkezi degisince?, Amacim bacak boyu icin alcaltmak degil, supermoto tarzina bir tık daha yaklasmak icin, pistte yarisan supersportlarin hepsine yapiyorlar oradan gördüm, deneyen varmı aranizda?

Yorumlariniz nedir?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Amortisörler Hakkında...!!!

Arkadaşlar 2017 CRF me brigdgestone bt45 %100 cadde lastiği taktım. Araziye kesinlikle çıkmıyorum. Ön amortisör kavallarını 2 cm yukari alsam, gidon ve maşadaki civatalardan gevşetip, nasil olur? Ön 2 cm alçalırmı? Yapan deneyen varmı? Birde arka amortisörü sertleştirmek istiyorum, ayar bileziklerini yukarı dogrumu ceviricez, yoksa aşağı doğrumu? Jant takimim olmasada biraz daha supermotoya yakin bir şekil istiyorum, arkayi sonuna kadar sertleştirip, ön takimi 2 cm kadar alçaltmak.boylece Daha iyi viraj yapmazmi ? Bir miktar agirlik merkezi degisince?, Amacim bacak boyu icin alcaltmak degil, supermoto tarzina bir tık daha yaklasmak icin, pistte yarisan supersportlarin hepsine yapiyorlar oradan gördüm, deneyen varmı aranizda?

Yorumlariniz nedir?

ben boydan sebep ön kısımda 2 cm alçaltma yaptım bir değişiklik hissetmedim daha sonra aparatla arka kısımda alçaltma yaptım ön tarafı tekrar yükselttim önden alçaltmak sadece gidona ağırlık katıyor bunu söyleyeblirim bunun dışında bir fark hissetmedim ama denemek istiyorsan amartisör kelepçelerini gevşeterek yapabilirsin yalnız sağ amartisöre dikkat et önce üst kısımdan gidonla arasına baskı uygulayabileceğin bir tornavida olabilir onuda bezle sar çizmemesi için sol amartisör zaten boş boru sadece görüntü işi yapan sağ amartisör güç burada kelepçeyi gevşetince amartisör yukarı doğru hareket edecektir sonra ayarlamak seni biraz uğraştırabilir haberin olsun
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
[url]https://i.hizliresim.com/kboRbD.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/NpPJpX.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/aLWRLQ.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/YD0RDZ.jpg[/url]

http://urun.n11.com/yedek-parca/honda-crf-250-l-canta-demiri-gp-P109452727

selamlar, yukarıdaki linkdeki firmadan GP kompozit marka çanta demirini aldım , 1 gün içinde elime ulaştı ve resimlerde görebileceğiniz üzere taktım ve gayet güzel bir şekilde oturdu , yavaş yavaş seyahatlere hazırlık yapıyoruz bakalım kısmet olur da şu havalar bi toparlarsa :)

güzel olmuş kendi bağlantı vidalarını kullanmıssınız benım gibi ama o civatalar bi garip hemen diş sıyırıyor onların yerine siyah çelik civata alıp değiştireceğim en kısa zamanda
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Merhaba Arkadaşlar Rally'ye uyan telefon ,navigasion tutacaği bildiğiniz kullandiğiniz varmi?
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
üstad sen kullanıyormusun bunu rally de bağlantı noktası baya kaba duruyor sıkıntı olmasın !!

kullanıyorum şuan , bende aynı konuyu düşündüm risk alıp aldım ürünü ama tur camına dokunmuyor gayet rahat monte ediliyor o kadar pay varmış arkasında merak etme güvenle al ;)
fotosunu çeker eklerim buraya da istersen
 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
kullanıyorum şuan , bende aynı konuyu düşündüm risk alıp aldım ürünü ama tur camına dokunmuyor gayet rahat monte ediliyor o kadar pay varmış arkasında merak etme güvenle al ;)
fotosunu çeker eklerim buraya da istersen

Merhaba, ben de düz CRF için harita (navigasyon değil, basılı harita, not, vs.) koymalık bir şey arıyorum, ihtiyaç hissediyorum çünkü patika, köy yolu sürüşü yaptığım zaman. Elinizdeki sanki o işe de yarar gibi geliyor bana. Özellikle de kenarlardan genişletince. Ben de rica etsem, bir foto gönderebilir misiniz? Mümkünse ve kolaysa tabi, kenarlardan açarak, en geniş haliyle.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Merhaba, ben de düz CRF için harita (navigasyon değil, basılı harita, not, vs.) koymalık bir şey arıyorum, ihtiyaç hissediyorum çünkü patika, köy yolu sürüşü yaptığım zaman. Elinizdeki sanki o işe de yarar gibi geliyor bana. Özellikle de kenarlardan genişletince. Ben de rica etsem, bir foto gönderebilir misiniz? Mümkünse ve kolaysa tabi, kenarlardan açarak, en geniş haliyle.

wr 250 kullanan bir arkadaşım var bu ürüne 100 usd ödeyip almış tur camı olmadığı için direk rüzgara maruz kaldığını ve birkaç defa tel. düşürdüğünü söyledi bana bu sebeptendir biraz temkinli yaklaştım rally de sıkıntı olmayacağını düşünüyorum bilmenizde fayda var
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
Merhaba, ben de düz CRF için harita (navigasyon değil, basılı harita, not, vs.) koymalık bir şey arıyorum, ihtiyaç hissediyorum çünkü patika, köy yolu sürüşü yaptığım zaman. Elinizdeki sanki o işe de yarar gibi geliyor bana. Özellikle de kenarlardan genişletince. Ben de rica etsem, bir foto gönderebilir misiniz? Mümkünse ve kolaysa tabi, kenarlardan açarak, en geniş haliyle.

selamlar , kenarlardan açmalı bir ekipman değil ne yazık ki , aşağıdaki 2 ucu birbirine yaklaştırıp arasına telefonı sıkıştırmak suretiyle tutuyor, yani aslında linki açtığınız da telefon nasıl duruyorsa o kadar açılıyor ,
 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
murat60 ve intothe wild, ikinize de teşekkürler cevaplarınız için. Aradığım, kenarları açılıp, genişleyebilen modeli hem aliex.'te hem de TR'de buldum. Bağlantıdaki model, benim için haritalık işlevini görecek gibi. Gidona monte edilmiyor, aynaya sabitleniyor.

https://www.aliexpress.com/item/Uni...32727488710.html?spm=2114.13010308.0.0.lOaBqG

Aynısını gittigidiyor'da 24 TL'ye buldum, siparişini de verdim. Birkaç güne deneme şansım olur sanırım.
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
murat60 ve intothe wild, ikinize de teşekkürler cevaplarınız için. Aradığım, kenarları açılıp, genişleyebilen modeli hem aliex.'te hem de TR'de buldum. Bağlantıdaki model, benim için haritalık işlevini görecek gibi. Gidona monte edilmiyor, aynaya sabitleniyor.

https://www.aliexpress.com/item/Uni...32727488710.html?spm=2114.13010308.0.0.lOaBqG

Aynısını gittigidiyor'da 24 TL'ye buldum, siparişini de verdim. Birkaç güne deneme şansım olur sanırım.


süper o halde çok da beklemeyeceksin gelmesini , benim ekipman haritayı , kağıdı tutacak cinsten değil, seninkinin kenarlarına kağıdı bantla vs tutturabilirsin gibi duruyor , paylaşırsın tecrübelerini ;)
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
HER GÜN HER GECE MOTOSİKLET.NETTE
BAKAR DURURUM YORUMLARA RESİMLERE
SONRA YOUTUBE'DA BİNENLERE
KALMASIN SU MOTOSİKLET HAYALİM SENEYE


GİTTİM BIRGUN HONDA YA
AŞIK OLMUŞTUM ADETA ONA
ALMAK ISTEDİM YETİŞMEDI CEPTEKİ PARA
SABRET BİRİKİR PARA SONRAKİ AYLARA


AYI AYLARIN ÜSTÜNE KOYDUM BİRİKTİRDİM AZ AZ
BAKTIM BASKA MARKALARA BİRAZ BİRAZ
GECMEDİ BİRTÜRLÜ GÖNLÜME NAZ
UMUTLAR TÜKENMEYE BAŞLADI DİL AHRAZ


EVDEN ARADILAR YAPILACAK DÜĞÜN
BİRİKTİR PARAYI KALDI 90 GÜNÜN
PLANLAR OLDU KOSKOCA DÜĞÜM
HAYIRLISI DEDİK KAPATTIK TELEFONU O GÜN


DERT OLDU İÇİME RALLİ 250
UZATSIN ARTIK HERKES ELİ
ATALIM TOPLUCA ADMİNE MAİLİ
ARTIK LAZIM OLDU YARDIM ELİ


OLUŞTURULSA SİMDİ BİR KAMPANYA
HABER SALINSA ÜYELERE MESAJ YOLUYLA
BİRİKİR ELBET ENİNDE SONUNDA
ATAYIM BENDE HEMEN 4000 LİRA


RALLi AŞIKLARI DUYUN ARTIK SESİMİ
BOYLE ANLATTIM SIZE HİSLERİMİ
ALALIM ARTIK, 250 RALLİ' Yİ
YAZ GÜNÜDE GÜZEL GEZİLİR DEGİL Mİ.


SÖZDE BİTER, DİL NE YAPSIN
ŞAİR AZ DAHA VIDEOLARA BAKSIN
TÜM MOTORCULAR UZUN YOLLAR AŞSIN
TEKERİNİZ HERZAMAN DUZ BASSIN

arkadaşa forum içinde para toplayıp bir ralli alalım hayalleri yarım kalmasın :)
 
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
256
Tesekkur ederım abı mesajın için. Olmaz mı boype bırsey abı cok mu zor. Gerekırse noterden satılamaz ıbaresı konulsun gozum gıbı bakarım ona
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
herkese selam ,
arkadaşlar Rally'niz ile bir depo ile kaç km yol yapıyorsunuz ? benzin göstergesi 1 bakla kaldığından sonra onu yanıp söner hale mi getirdiniz ve son bakladan sonra kaç km gider bunları test etme şansı olanlar detay verebilir mi rica etsem ?
ben son bakladan maksimum 10 km sonra alıyorum güvenemedim ne kadar gider diye ve genelde yüksek devir kullandığım için bir depoyla 200km falan yapabiliyorum , ben mi çok yaktırıyorum nedir bi paylaşır mısınız siz de durum nedir ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst