Aralık başında sıfır aldığım xmax 250'nin rodaj bakımı için daha bin km dolmamasına rağmen süresi geldiği için bakıma götürdüm.
Kızıltoprakta Ersoy moto'ya götürdük. Yağ değişimi yapıldı. Yanlara takılan bacak koruyucu diye geçen plastik korumaları almamıştım, onları alıp taktırdım. Hepsine toplam 700TL verdim. Korumalar zaten liste fiyatı 650 liraydı, indirim yaptılar onları 600 liraya saydılar, bakıma da 100 lira yazmışlar. Fiyat makul geldi. 3500km'de tekrar gidecekmişim.
ilk bakımda bişey yapılmıyorki,sadece yağ boşaltılıp yeni yağ koyuyorlar okadar,1,5 litre yağ zaten 45-50 tl,,işçilikte 50 koymuşlar 100 tl normal
daha öncede dediğim gibi ortalama parça parası kadar işçilik
ilerde filtreler değişince işler değişmeye başlayacak
Son düzenleme: