CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Yağı siz mi temin ediyorsunuz?

Servise garanti dışı kalmayacağını belirtin ısrarcı olursa orada iken çağrı merkezini arayabilirsiniz.

Eğer serviste varsa önerilen yağ markaları tercih edebilirsiniz. Yoksa istemediğiniz marka yağı motorunuza koydurtmayın. Yukarıda belirttiğim önerilen Yağı kendiniz temin edip motorunuza koyabilirsiniz.
 
Katılım
25 Mar 2017
Mesajlar
7
Merhaba Herkese

zincir yağlama konusunda sormak isterim şu an 350 km deyim sizce zinciri yağlamam gerekir mi bunun bir limiti var mıdır ?
 
Katılım
14 Mar 2017
Mesajlar
24
Merhaba Herkese

zincir yağlama konusunda sormak isterim şu an 350 km deyim sizce zinciri yağlamam gerekir mi bunun bir limiti var mıdır ?

Genelde en fazla 500km de bir yağlanması gerekiyor. tabi sizin kullandığınız yol, tozlu topraklı felan ise Zincirin durumuna bağlı olarak temizleyebilirsiniz size kalmış yani. 500 kmyi geçirmemeye çalışın. Kolay Gelsin Ustam hayırlı sürüşler
 
Katılım
25 Mar 2017
Mesajlar
7
Genelde en fazla 500km de bir yağlanması gerekiyor. tabi sizin kullandığınız yol, tozlu topraklı felan ise Zincirin durumuna bağlı olarak temizleyebilirsiniz size kalmış yani. 500 kmyi geçirmemeye çalışın. Kolay Gelsin Ustam hayırlı sürüşler

çok tşk ederim cevap için .
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Yağ Filtresi bulunuyor mu? Eğer var ise Filtreyi ve bulunduğu yerin fotoğrafını çekip atabilir misiniz?
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
504
500 km de bir zincir yağlanması ne le bu İstanbula ,Ankaraya giderken yolda durup zincirmi yağlanacak, Komili Sızma zeytinyağı mı kullanıyorsunuz, yokda Yudum ayçiçekmi? Zinciri yağladıktan sonra birkaçyüz km kullanırsın, sonra elinle yağ durumunu yoklarsın kurumuş elin çok az kirlenirse yağlanır, parmaklarınızı bulaştıracak kadar yağlıysa devam, kaide budur, yok efendim şu kadar km de yok bukadar km de diye bir kural, yağlaya yağlaya ne Jantından, ne maşadan ve nede akla gelmeyecek hayır kalmaz işin yoksa temizle dur.
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
124
Arkadaşlar 2 yıl aradan sonra tekrar motor almak istiyorum. İkinci el birtane var 5500tl ama başka şehirde 2000kmde, gönlüm sıfırdan yana tabi, son durumda 6500liradan satan bir ilde bayi var mı bilgisi olan var mı? İl farketmez gider alır getiririm. Hatta küçük il daha iyi olur orada plaka çıkartır trafik sigortasını ucuza yaptırırım. Bilen gören son zamanlarda alanlar fiyatını paylaşabilir mi?
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Arkadaşlar 2 yıl aradan sonra tekrar motor almak istiyorum. İkinci el birtane var 5500tl ama başka şehirde 2000kmde, gönlüm sıfırdan yana tabi, son durumda 6500liradan satan bir ilde bayi var mı bilgisi olan var mı? İl farketmez gider alır getiririm. Hatta küçük il daha iyi olur orada plaka çıkartır trafik sigortasını ucuza yaptırırım. Bilen gören son zamanlarda alanlar fiyatını paylaşabilir mi?

su ankı fı-yatta asla tavsıye etmem am ıkıncı elde ıyı bır pazarlıkla 2 bın km bence alınabılır tavsıye ederım ama sıfırını dusunenler için o paraya cbr 250r alınabılır
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
124
Hocam buradaki bayide var belli ki aylardır duruyor ama diyorum 6800'den ver eski fiyattan yok ben yerine pahalı fiyattan getirteceğim diyor, acaba ikinci eldeki 5500 liraya alsam mı kararsız kaldım. İstanbulda falan var sıfırı ama 6800 + yol masrafı plaka falan olacak 7bini geçecek bu seferde :(
 
Katılım
3 Nis 2017
Mesajlar
3
Hocam buradaki bayide var belli ki aylardır duruyor ama diyorum 6800'den ver eski fiyattan yok ben yerine pahalı fiyattan getirteceğim diyor, acaba ikinci eldeki 5500 liraya alsam mı kararsız kaldım. İstanbulda falan var sıfırı ama 6800 + yol masrafı plaka falan olacak 7bini geçecek bu seferde :(


hocam selamlar,sakıncası yoksa 6800-6900 tl fiyatı istanbulda hangi bayiden aldınız ? ben birkaç bayiye sordum min.8500 tl fiyat verdiler ./
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
malum motor 150cc ama parcaları cok ama cok pahalı 2, el olarak aldıgım cf nin gösterge panelınde sorun olunca yenısını almak ıstedım fakat duydugum rakam karsısında şok oldu 700 tl nedır abi ya altı üstü 150 cc bır motor bende hep degısıklık olsun hemde eskı gostergeyı cok begenmedıgımden yenı kafa cb500f dijital göstergesinden almak istedim ve 20 günde elime ulaştı ilerleyen zamanlarda fırsat bulursam montajlı halinin resimlerinide paylaşacagım çünkü bu aralar motor nerdeyse kontak bile basmıyorum haftalardır...

buda örnek aldıgım begendıgım cb500f modeli bakın gösterge nasılda şık devir saatı vs hep dijital



ilk paket gayet saglam paket yapmışlar









son olarakda merak eden arkadaşlar için fiyatı 29 dolar ücretsiz 20 günde kargo
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
hocam bu gösterge oluyor mu cfmoto'ya ?

birebir uyduracagım aksam evde yedek aku ıle denedım o devir saatinin digital calısması bıle ayrı bir güzellık ve hava verıyor bence en kısa zamanda motor üzerine baglantı yaptıgımda resim ve video ıle paylasacagım orjınal gosterge 700 tl honda cb500 f 31 dolar : )) hemde ful devırde dahıl dıjıtal
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
birebir uyduracagım aksam evde yedek aku ıle denedım o devir saatinin digital calısması bıle ayrı bir güzellık ve hava verıyor bence en kısa zamanda motor üzerine baglantı yaptıgımda resim ve video ıle paylasacagım orjınal gosterge 700 tl honda cb500 f 31 dolar : )) hemde ful devırde dahıl dıjıtal

Merakla beklemekteyim. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar çamur su işini nasıl hallediyorsunuz. Bugün olduğum gibi çamur içinde kaldım. Sırta kadar çamur atıyor. Bacaklar da oyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst