Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Nisanda artirirlar parasini peşin ödeyip bekliyenler varmiş talebe göre fiyat artişi yaparlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------

İyi motorlar geldiyse en gec 1 haftaya dağitilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------

Arkadaşlar bu rodaji nasil yapacağiz?
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
internet sitelerini güncellemişler ama cidden rally modelini eklemeyi unutan o gerizekalılara nasıl cevap verecekler çok merak ediyorum.
aylarca bekledik siteye koysunlar diye , gittik fuarda gördük aldık hala 1 tane insan evladı diyemiyor ki istanbula şu gün bayilere teslim ediyoruz! bi de sitelerinde olmadığından haberleri dahi yoktur adım gibi eminim...ne zaman teslim alacağız acaba ne zaman bi tane yönetici düşünecek, müşterilerinize şunu söyleyebilirsiniz artık diye ..
 
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
158
Bir arkadas rally motorunu dün teslim almış ve video çekmiş.Mart teslim bekleyen arkadaslara duyurulur....

https://www.youtube.com/watch?v=5q4YcnhtcfA&feature=share

Allah kazasız belasız kullandırsın.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
güle güle kullansın arkadaş izledim videosunu hangi bayii den aldı bilmiyorum güngör bayii bana 27 sinden sonra gelicek diye söylemişti bekliyoruz yapacak birşey yok maalesef
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
Bir arkadas rally motorunu dün teslim almış ve video çekmiş.Mart teslim bekleyen arkadaslara duyurulur....

https://www.youtube.com/watch?v=5q4YcnhtcfA&feature=share

Allah kazasız belasız kullandırsın.

bu arkadaşın motoru Honda Marmara bayisine çarşamba günü ulaşmış , o gün plaka işlemlerine başlanmış ve perşembe günü teslim edilmiş , ilk teslim edilen Rally kendisinin ve garip bir olay var ki bu Rally 2016 model! evet yanlış duymadınız nasıl olduğu hakkında bir bilgim olmamakla birlikte 2016 model olarak alıcısının da bilgisi dahilinde bu şekilde satılmış kendisine.. yukarıdaki youtube videosunda ki yorumlara bakar iseniz orada sordum bu soruyu ve kendisi de onayladı 2016 model olduğunu.

ayrıca bugun Honda Anes bayiine de 1 adet Rally geldi , alan arkadaş ile de irtibat halindeyim , kendisininkinin 2017 olduğunun teyidi Anes'ten alındı , bu garip 2016 olayından sonra.

kendi bayiime sordum yalnız hala bir bilgi yok kendilerinde ::angry2::
hayırlısıyla hepimiz teslim alsaydık kazasız belasız kullansaydık çok güzel olacaktı ama ya sabır ya selamet diyorum.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Sözleşmede 2017 model rally yaziyor 2016 veremezler

ben sözleşme felan görmedim:silent: kaporayı hesaplarına attım hatta sattığım motorun parasını pos cihazıyla bayiden çektirdim yani motorun yarı ücretini ödedim ama sözleşme felan görmedim bayiye 1 defa gittim hiç kimse al bak bu sözleşme verdiğin para bu kalan bu demedi bende sormadım dekontlarım olduğu için gerekde duymadım pek iyi yapmadım galiba :pr:
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Sözleşme yapmak gerekir ben önceki crf 250L motorumu alirken sözleşme yaptiğim halde zam geldi diye sıkıntı yaptilar o günkü fiyatindan satmaya çalistilar sözleşme olmasa zamli almak zorunda kalirdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------

Bayinin insafina dürüstlüğüne kalmiş dekontlari sakla inşallah sorun olmaz
 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Murat bey, ben bahsedilen önanlaşmayı fotoğraf olarak istemiştim WhatsApp'tan, o vardı elimde. Ordaki tarihte fark ettim ki, bayi ile ilk konuştuğumuzda (daha para bile göndermeden) benim ismime o önanlaşmayı hazırlamış bile Atilla abi. Telefonda 3 Ocak'ta konuşmuştuk, ben kaporayı 7 Ocak'ta yollamıştım, sözleşmedeki tarih 3 Ocak idi. Ben motoru alırken, son ödemeyi yaptığımda yaptık hesabı ilk ve son kez. Bence içiniz rahat olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

Apocolips beyin söylediklerine katılıyorum genel olarak. Ama sizinle aynı bayiden aldığımız için, bu olay özelinde, içiniz rahat olsun, dedim, kendi deneyimimden yola çıkarak.
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Bayi dürüstse sıkıntı olmaz benim başimdan böyle bi olay geçtiği için yazdim her honda bayinin motor satiş sözleşmesi vardir verilen kapora teslim tarihi motorun cinsi motorun fiyati modeli yazar bir kopyasini size verirler islak imzali olmasi gerekir o zaman sorun olmaz
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
Sözleşmede 2017 model rally yaziyor 2016 veremezler

dikkat ettiyseniz dedim ki ''alıcının bilgisi dahilinde bu motor 2016 olarak teslim edilmiş'' eklediğim videodaki yorumlara bakarsanız motorun sahibi de 2016 model olduğunu onaylıyor , bu tabiki bu motora özel bir durum , bizimkilerin 2016 olarak gelme ihtimali yok öyle birşey olursa da zaten tüm yasal haklarımıza sahibiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------

arkadaşlar , az önce güzel haberi aldım , motosikletim bayiye ulaşmış fotosu da geldi ama buraya nasıl eklenir bilemiyorum ,
umarım herkese hızlıca ulaşır kazasız belasız kullanırız ,
 
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
158
dikkat ettiyseniz dedim ki ''alıcının bilgisi dahilinde bu motor 2016 olarak teslim edilmiş'' eklediğim videodaki yorumlara bakarsanız motorun sahibi de 2016 model olduğunu onaylıyor , bu tabiki bu motora özel bir durum , bizimkilerin 2016 olarak gelme ihtimali yok öyle birşey olursa da zaten tüm yasal haklarımıza sahibiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------

arkadaşlar , az önce güzel haberi aldım , motosikletim bayiye ulaşmış fotosu da geldi ama buraya nasıl eklenir bilemiyorum ,
umarım herkese hızlıca ulaşır kazasız belasız kullanırız ,
Allah kazasız belasız iyi günlerde kullandırsın...
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Evet video daki yorumlari okudum 2016 model olduğunu satanda alanda kabul edip ediyor bize 2016 veremezler
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Güngör bayide 2 adet teslim etmiş şimdi konuştum paylaşım yapmışlar hemen aradım sen üçüncüsün ilk gelecek motor senin dediler haftaya kaldı beklıyoruz :flower:
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
İyi pazartesi teslim ederler heralde

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------

Hayirli olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst