Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
öncelikle hayırlı olsun, allah utandırmasın, kaza bela görme inşallah.

cam çok önemli, gece sürüşünde yoldaki çukurları fark etmen ve rüzgar almaman için önemli bir etken, değiştirip tertemiz sürüş yapmanı öneririm.
suzuki bayiine girip chek up yaptırmanı öneririm, yağına bujisine filtrelerine baktırmalısın...
motul yağ tavisiyesi aldım, sana da öneririm, bizim motorlar yağ yakıyor, yağı düzenli şekilde kontrol edip tamamlamalısın.
tekrardan hayırlı olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------



abi sen motoru hiç kullanmıyorsun maşallah, ben 3 günde 1 depo yiyorum neredeyse :) pazartesi 10 lt yakıt aldım bu gün 100 km de yarım depo gösteriyor.
buluşma organizasyonu güzel fikir, havalar ısınınca olabilir.
Bende sinüzit olduğu için çok sık kullanamıyorum.Bu hafta 160 km yaptım. Benim için iyi bir performanstı. Su an baş ağrısından kurtulmaya çalışıyorum.
Benim ön balatalar bitik. Tek disk olduğu için 4 adet balata mı 2 adet balata mı almalıyım. Bu konuda biraz kafam karışık.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
Bende sinüzit olduğu için çok sık kullanamıyorum.Bu hafta 160 km yaptım. Benim için iyi bir performanstı. Su an baş ağrısından kurtulmaya çalışıyorum.
Benim ön balatalar bitik. Tek disk olduğu için 4 adet balata mı 2 adet balata mı almalıyım. Bu konuda biraz kafam karışık.

bizim motorların fren kaliperi 2 balata alıyor, ebs markasını öneririm.. benim de balatalarla başım dertte bu ara, amörtisör keçeleri patlayınca balatalarım hep akan yağı çekmiş, şu an hala kusuyor. sürekli kuru bezle disk siliyorum. 1 2 haftaya düzelmezse balataları yeniliycem sanırım.
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
Motul yağının hangisini kullanmalıyım 2004 burgman. Yani 2t 10 40 falan var
Benim motora mototriple castrol p1 10/40 koydu. Ben memnunum simdilik 300 km yaptım henüz eksiktme olmadı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------

bizim motorların fren kaliperi 2 balata alıyor, ebs markasını öneririm.. benim de balatalarla başım dertte bu ara, amörtisör keçeleri patlayınca balatalarım hep akan yağı çekmiş, şu an hala kusuyor. sürekli kuru bezle disk siliyorum. 1 2 haftaya düzelmezse balataları yeniliycem sanırım.
Kendi sorumun cevabı ön için 2 set almak gerekiyormuş. Arkalar 1 set. Ön iki set olmasının sebebi ise arka fren sıkıldığında önde olan 1 set arka ile kombine çalışıyormuş. Diğer 1 set ise sadece ön fren içinmiş.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
merhabalar,

bu gün kendi rekorumu kırdım, otobanda ilk defa tam olarak 160 kms gördüm.
normalde 140 ı ara ara görüyordum ama bu gün yolu boş görünce biraz gazlayayım dedim. 0 ile 140 km arasını toplamda 10 sn bulmadan görüyor bizim motorlar ama 140 dan 160 a çıkarken zorlandı biraz. şaşırdım bu kadar zorlanmasını beklemiyordum. neyse diycem odur ki, bizim motorlar basınca gidiyor, ben bastım siz basmayın :)
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
Geçen hafta ön balataları yeniledim. Ebc marka olarak setini 78 tl'ye aldım.25 tl de takma parası ile toplamda 103 lira ile sorunumu çözdüm.
VLM marka aküler var ucuz fiyata.Daha önce kullanan var mı.?Kaç amper almak lazım.
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
Taylandda motosiklet kullanmak

Yaklaşık 2 haftalık Tayland gezisi sonrası burada soldan akan trafikte motosiklet kullanmaya bayağı alıştım.Havanın sıcak olması nedeniyle çok hafif üşütme harici hasta olmadım.Yaklaşık 3000 km motor kullandım.Çok tarz motorlar var burada.Aksesuar konusunda çok yaratıcılar.Benzin zaten bedava gibi.Herhalde artık İstanbulda uzun süre motosiklet kullanmam.:) Yorgunluğunuzu da 30 tl ye bir saaat Tai masajı ile hemen atabiliyorsunuz.Yanlız bir uyarım olacak.Kiralama yapacağınız yer biraz kaliteli olmalı yoksa sizi motor iadesinde orası burası çizilmiş diye extradan para alabilirler.Yamaha ve Honda ağırlık kullanmaktalar.Özellikle Honda MsX 125 çok var.Hepsi performans egzostlu.Cumartesi inşallah güzel ülkeme dönmüş olurum.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Bir arkadaşım;

15.500-16.000TL arası 2007 Burgman 650 An ABS tercihen çantalı olarak bakıyor (Bütçesi o kadar ne yapalım :). Satmayı düşünen bu fiyata pazarlık etmek isteyen arkadaşlar olursa özelden mesaj atarsa telefon numarasını yollayabilirim.

Tekeriniz düz bassın üstadlar.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Gençler 2007-08 filan aralığında Burgman 400 lerin yakıtı nedir ortalama? Bide piyasası ne kadar? Baş ağırtmadan tahmini ömrü kaç KM gider sizce?
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
2005 e kadar yani k6 kasa 2. al burgman almak akıl karı değil. piyasadaki ucuz (10 bin lira) motorların alayı rektefiye olmadan yürümez. (benim başım belada en boktan haliyle 4 bin lira harcamam lazım ki motorumu kurtarayım) kesin kitler. çoğunun km si düşürülmüş. asla ve asla almayın. türkiyede konu motosiklet olunca arkadaşına dahi güvenmeyeceksin. sakın ha sakın.
100 km de 5 lt civarı yakar. rahattır. 15 bin liranız yoksa burgmana girmeyin.
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
2005 e kadar yani k6 kasa 2. al burgman almak akıl karı değil. piyasadaki ucuz (10 bin lira) motorların alayı rektefiye olmadan yürümez. (benim başım belada en boktan haliyle 4 bin lira harcamam lazım ki motorumu kurtarayım) kesin kitler. çoğunun km si düşürülmüş. asla ve asla almayın. türkiyede konu motosiklet olunca arkadaşına dahi güvenmeyeceksin. sakın ha sakın.
100 km de 5 lt civarı yakar. rahattır. 15 bin liranız yoksa burgmana girmeyin.
Hayırdır ne gibi problem çıktı motorda.
 
Katılım
30 Nis 2017
Mesajlar
1
SELAM İKİ GÜ ÖNCE KAZA YAPTIM SUZUKİ BURGMAN 400 2004 MODEL FARINI BULAMIYORUM YARDIMCI OLURMUSUNUZ 05419458492
 
Katılım
19 Nis 2017
Mesajlar
2
HERKESE MERHABA. Dostlar yeni bir an650 sahibi oldum ama anlam veremediğim bir ıslık sesi benzeri bi ses geliyor sağ tarafından cvt motoru o şekilde ses cıkarır dediler ama ben birde kullanıcılara sorayım dedim...


!!!!!ÖNCE EKİPMAN!!!!!
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
merhabalar,

benim motorun durumunu az çok biliyorsunuz krank sesi çizik amörtisör borusu gibi bir sürü problem vardı, en son kontak dibinde sıyırma yaptı baya bir sinir harbi yaşadım, suzuki recep (natural motor) ustayı aradım, müsait olmadığını yardımcı olmayacağını söyleyince direk yücel motor u aradım, saolsunlar hiç teklemeden gelip motosikletimi aldılar. kontak tamiri, el freni çalışmıyodu onu tamir ediyolar, amörtisör değişim, motor rektefiye, silindir piston conta ıvır zıvır, varyatör bakımı debriyaj balatası, bir takım michelin city grip lastik için toplam 3,650 liraya anlaştım. yaptırdım, işallah yarın teslim alacağım, yani 6,500 liraya aldığım motor bana önceden de harcadığım 1000 lira ile 11 bin liraya gelmiş oldu. hayırlısı olsun. işallah sıkıntısızca binicem artık.
 
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
3
Merhaba
Bir hafta önce bende bir Burgman 650 sahibi oldum 2004 model 68.000 km de 7 yıldır Kanuni Enduro 200 Kullanıyordum Karakaçanıma kıyamadım oda duruyor ama Burgman 650 gerçekten beni çok mutlu etti Scooter e geçmek için çok zor karar verdim Ama şimdi mutluyum
Herkese selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
4
Merhaba,

Neredeyse tüm sayfalardaki yazıları tek tek okudum. Çıkardığım sonuç burgman 400 k6 kasalar yağ yakıyor...

2005 k6 kasa 29.000 de burgman in yağ yakma dışında almamam için 1-2 sebep söyleyebilir misiniz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst