Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
merhabalar,

motosikletim ile yollardayım, gayet memnunum.

aydınlatması gayet yeterli olsa da ben xenon ile güçlendirmek istiyorum, varmıdır tecrübesi olan, tavsiye vermek isteyen ?

bir de istanbul avrupa yakasında yetkili servis bilgisi tavsiyesi olan varmıdır?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Suzuki Burgman 200 web sitesinden kaldırılmış. 2017 de gelmeyecek anlaşılan . Yerine yeni model geliyor galiba.
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
2
Herkese merhaba, Bende burgman 400 almak istiyorum ama aradığım gibi temiz bir model bulamadım henüz. 2007 model ve üstü 38 bin km altında bir model arıyorum eger satmak isteyen olursa bana yazabilir. 05422021986
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
26
burgman 400 bakıyordum. şu foruma bakınca ya kullanan yok, yada herkes motor üstünde ve motorun gram sıkıntısı yok ki, kimse girip yorum vs yazmıyor :)
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
Merhabalar ben Kadir,
Bende 2 hafta önce dayanamayıp (600f ve Fazer dan sonra) 2004 model Burgman 400 aldım.80.000 kmde.Hiç baktırmadan aldım daha öncede kullandığımdan sesini biliyordum.Makinada herhangi bir durum sezmedim ve aynı gün aldım.Şu ana kadar herhangi bir sıkıntı çıkarmadı. Grenajda ufak tefek problemlerim var.Şu an için 100 km yapabildim.İlk aldığım gün direk mototriplede bakım yaptırdım.Henüz belirgin bir eksiltme yok.Bunu anlamam için bir 300 km yapmam gerekecek.İnşallah sekman attırmaya gerek duymam.Bu şekilde 1 sene kadar binmeyi planlıyorum.Ön disk biraz bozulmuş onu torna yaptıracağım ve bir takım balata almam gerekecek. Nerden ve hangi marka almalıyım.Aliexpreste 30 tl dan başlıyor fiyatlar. Daha önce alan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi.?
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
Merhabalar ben Kadir,
Bende 2 hafta önce dayanamayıp (600f ve Fazer dan sonra) 2004 model Burgman 400 aldım.80.000 kmde.Hiç baktırmadan aldım daha öncede kullandığımdan sesini biliyordum.Makinada herhangi bir durum sezmedim ve aynı gün aldım.Şu ana kadar herhangi bir sıkıntı çıkarmadı. Grenajda ufak tefek problemlerim var.Şu an için 100 km yapabildim.İlk aldığım gün direk mototriplede bakım yaptırdım.Henüz belirgin bir eksiltme yok.Bunu anlamam için bir 300 km yapmam gerekecek.İnşallah sekman attırmaya gerek duymam.Bu şekilde 1 sene kadar binmeyi planlıyorum.Ön disk biraz bozulmuş onu torna yaptıracağım ve bir takım balata almam gerekecek. Nerden ve hangi marka almalıyım.Aliexpreste 30 tl dan başlıyor fiyatlar. Daha önce alan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi.?

hayırlı uğurlu kazasız belasız olur inşallah, ben de 1 hafta önce aldım. baktırmadan aldım lastik dışında bir sıkıntım yok şükür...
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
göze mi geldik motosiklet ağırlığımıza mı dayanamadı yoksa istanbulun hertarafı çukurlu yolları ile alakalı bi durummu bilmiyorum amörtisör keçesinden yağ kaçırıyor motosikletim.

atatürk oto sanayideki suzuki yetkili servisi fevzi ustaya gittim 300 400 arası tamir ederiz dedi. daha 400 km yapmadım be ayıptır.
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
Geçmiş olsun iyi fiyat söylemiş maşallah 300-400 :). Benim fazerınkini geçen yaz çiftini serviste 250 e değiştirdim. Fevzi ustanın kafa iyi ya da suzukinin keçeler pahalı.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
sadece sökme takma işlemi için 200 lira istiyorlar :pale: yedek parça da ne tuturursak hesabı.. jantta yamukluk var birde onu söküp balansa filan gidicek. oh olduk mu 500 lira.
yarın bırakıcam motoru, böyle sürmek hiç tekin değil.
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
sadece sökme takma işlemi için 200 lira istiyorlar :pale: yedek parça da ne tuturursak hesabı.. jantta yamukluk var birde onu söküp balansa filan gidicek. oh olduk mu 500 lira.
yarın bırakıcam motoru, böyle sürmek hiç tekin değil.
Zaten bu şekilde tat tuz vermez kayıs kontrolüde yaptırın gitmişken.Ben 1000 tl masraf için her daim hazırlıklıyım.işe ön balatalar ve disk tornadan başlıyorum.bakımını yaptırdım mototriplede yağ ve yağ filitresi değişti 190 tl verdim.Bir daha da gitmem oraya zaten.Alal acele baştan savma davrandılar. Hava filitresini de değiştirin dediğim ellerinde yokmuş, bir bakalım belki gerek yok dedim ama beyefendi açmaya üşendi sonra bakarız yogunuz fln dedi. Daha pahalı motorlara daha ilgili gibiler.
Şansınız açık olsun.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
aksi birşey olmaz ise sabah 10 gibi gidicem sanayiye, söylediklerinizin tümünü aktaracağım. kayış ve hava filtresi çok önemli dediğiniz gibi. bizim motorlar yağ içiyor birde, niyedir bilinmez. ona da dikkat etmemi söylüyorlar, sizin motosiklette de varmı bu yağ eksilme meselesi ?
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
Ben henüz 70 km yaptım pek binemiyprum havalardan ama hepsinde var eksiltme. Daha önce vardı o eksiltiyordu. 500 km de 300 ml fln ekliyordum . Her 100 kmde kontrol etmenizde fayda var.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Ben 2 tane burgman 400 eskittim..İlki canımı bayağı üzdü..İkincisi ise harika çıktı çok ekmeğini yedim hala duruyor kapıda..Hala saat gibi çalışır gıkı çıkmaz..İki burgman de yaklaşık toplam 40 bin km gittim...

ba394e0f3fadcb483ecd59a3e875c8b8.jpg
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
Ben henüz 70 km yaptım pek binemiyprum havalardan ama hepsinde var eksiltme. Daha önce vardı o eksiltiyordu. 500 km de 300 ml fln ekliyordum . Her 100 kmde kontrol etmenizde fayda var.

evet baya bir eskiltme söz konusu neyse benzin aldığımız kadar yağ da alacağız demekki.
bu gün motosikletimi yücel motora bıraktım, ön amörtisör keçeleri değişiyor, philips in uzun mesafe gösteren sarı ama uzaktan truncu gösteren değişik bi ampulu varmış, ondan taktırıyorum. jantlarımda eğrilik var onalar da değişicek, debriyajına da genel bi check up yapacaklar.
bakalım inşallah çok masraf açmadan kurtarırız bu bakımdan.
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
72
Gelişmelerden haberdar ederseniz sevinirim. Yarın fuarda olacağım. Uygun kask bulursam çene açılır almayı düşünüyorum.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
motosikleti teslim aldım, ön amörtisör keçeleri değişti (350tl) , far ampülleri değişti (120tl) balans yapılmış, yağ buji kontrolu yapıldı, debriyaj tasında yamulma varmış onu tornada düzelttiler, grenaj vidalarında filan eksikler varmış onu hallettiler. derken 575 lira ödedim. hayırlısı olsun. debriyaj balatam orjinal değilmiş. orjinali 680 tl dediler. onun haricinde şimdilik bir sıkıntım yok. motosikletimin gaz tepkisi yumuşamış ama otobanda gazı açınca 150 yi geçiyodu rüzgardan ürktüm basmadım. baya güzel şimdilik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst