- Katılım
- 26 Eki 2010
- Mesajlar
- 952
merhabalar,
motosikletim ile yollardayım, gayet memnunum.
aydınlatması gayet yeterli olsa da ben xenon ile güçlendirmek istiyorum, varmıdır tecrübesi olan, tavsiye vermek isteyen ?
bir de istanbul avrupa yakasında yetkili servis bilgisi tavsiyesi olan varmıdır?
motosikletim ile yollardayım, gayet memnunum.
aydınlatması gayet yeterli olsa da ben xenon ile güçlendirmek istiyorum, varmıdır tecrübesi olan, tavsiye vermek isteyen ?
bir de istanbul avrupa yakasında yetkili servis bilgisi tavsiyesi olan varmıdır?
Son düzenleme: