- Katılım
- 26 Eki 2010
- Mesajlar
- 952
öncelikle burgman alacak olan arkadaşlarım için benim hikayemi özet geçeyim.
şu an kullandığım burgman 400 2005 model. motosikleti 15 ay önce 7,500 liraya kadıköyde bi dolandırıcıdan aldım. neden aldığımı da bilmiyorum. nişanlımla kavga ettik, sinirlendim sahibinden e girip gördüğüm ilk ilanı aradım gittim aldım.
neyse konuyu toparlıyorum. motosikleti aldığımda hiçbirşey sormadım adam garaj motoru şöyle temiz böyle bilmemne yağladı balladı iyi dedik hayırlı olsun aldım satışı üzerime yola çıktım. ehliyetim bile yoktu.
motosikletle kadıköyden topkapıya geldim, arkadaşımın yanına uğradım, ozamanlar onda da tricity vardı, biraz inceledik motoru grenajı sağlam güzeldi yani pek anlamadığımız için dışarıdan güzel gördük yola çıktık sürdük ettik bi sorun yokru.
neyse 2 hafta sonra ben işkillendim, suzuki yetkili servisi araştırdım, maslaktaki yücel motoru buldum, gittim. dedim ben bunu aldım, nedir ne değildir bi bakın. usta başı yasin, krank sesi olduğunu çok uzun sürmez 10 bin sonra falan krank kitler motor dedi. yağ yakar yağsız bırakmayacaksın falan filan bir saymaya başladı, aha dedim aldım başıma belayı hayırlı olsun.
o günden itibaren bu güne kadar motosiklete yaklaşık 8bin küsür para harcadım. evet ciddiyim, bütün parçalarını orjinal suzukiden getirttim, taktırdım.
şu an hala yağ yakıyor. 1000 km de 1lt yağ tüketiyor. yaklaşık 25bin km kadar yol yaptım. çok kes değiştirmeyi düşündüm. kıyamadım. tahminim bir 20 bin daha binicem kaza bela olmaz ise. ozaman da aldığım fiyata satarım diye düşünüyorum. nasipte varsa tabi.
diyceğim odur ki, kardeşim ya bildiğiniz insanların motosikletini alın yada almayın. gidin yamaha ve hondaya bakın bu motorların ikinci elleri tam anlamıyla dolandırıcıların elinde.
şu an kullandığım burgman 400 2005 model. motosikleti 15 ay önce 7,500 liraya kadıköyde bi dolandırıcıdan aldım. neden aldığımı da bilmiyorum. nişanlımla kavga ettik, sinirlendim sahibinden e girip gördüğüm ilk ilanı aradım gittim aldım.
neyse konuyu toparlıyorum. motosikleti aldığımda hiçbirşey sormadım adam garaj motoru şöyle temiz böyle bilmemne yağladı balladı iyi dedik hayırlı olsun aldım satışı üzerime yola çıktım. ehliyetim bile yoktu.
motosikletle kadıköyden topkapıya geldim, arkadaşımın yanına uğradım, ozamanlar onda da tricity vardı, biraz inceledik motoru grenajı sağlam güzeldi yani pek anlamadığımız için dışarıdan güzel gördük yola çıktık sürdük ettik bi sorun yokru.
neyse 2 hafta sonra ben işkillendim, suzuki yetkili servisi araştırdım, maslaktaki yücel motoru buldum, gittim. dedim ben bunu aldım, nedir ne değildir bi bakın. usta başı yasin, krank sesi olduğunu çok uzun sürmez 10 bin sonra falan krank kitler motor dedi. yağ yakar yağsız bırakmayacaksın falan filan bir saymaya başladı, aha dedim aldım başıma belayı hayırlı olsun.
o günden itibaren bu güne kadar motosiklete yaklaşık 8bin küsür para harcadım. evet ciddiyim, bütün parçalarını orjinal suzukiden getirttim, taktırdım.
şu an hala yağ yakıyor. 1000 km de 1lt yağ tüketiyor. yaklaşık 25bin km kadar yol yaptım. çok kes değiştirmeyi düşündüm. kıyamadım. tahminim bir 20 bin daha binicem kaza bela olmaz ise. ozaman da aldığım fiyata satarım diye düşünüyorum. nasipte varsa tabi.
diyceğim odur ki, kardeşim ya bildiğiniz insanların motosikletini alın yada almayın. gidin yamaha ve hondaya bakın bu motorların ikinci elleri tam anlamıyla dolandırıcıların elinde.