Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
öncelikle burgman alacak olan arkadaşlarım için benim hikayemi özet geçeyim.

şu an kullandığım burgman 400 2005 model. motosikleti 15 ay önce 7,500 liraya kadıköyde bi dolandırıcıdan aldım. neden aldığımı da bilmiyorum. nişanlımla kavga ettik, sinirlendim sahibinden e girip gördüğüm ilk ilanı aradım gittim aldım.

neyse konuyu toparlıyorum. motosikleti aldığımda hiçbirşey sormadım adam garaj motoru şöyle temiz böyle bilmemne yağladı balladı iyi dedik hayırlı olsun aldım satışı üzerime yola çıktım. ehliyetim bile yoktu.

motosikletle kadıköyden topkapıya geldim, arkadaşımın yanına uğradım, ozamanlar onda da tricity vardı, biraz inceledik motoru grenajı sağlam güzeldi yani pek anlamadığımız için dışarıdan güzel gördük yola çıktık sürdük ettik bi sorun yokru.

neyse 2 hafta sonra ben işkillendim, suzuki yetkili servisi araştırdım, maslaktaki yücel motoru buldum, gittim. dedim ben bunu aldım, nedir ne değildir bi bakın. usta başı yasin, krank sesi olduğunu çok uzun sürmez 10 bin sonra falan krank kitler motor dedi. yağ yakar yağsız bırakmayacaksın falan filan bir saymaya başladı, aha dedim aldım başıma belayı hayırlı olsun.

o günden itibaren bu güne kadar motosiklete yaklaşık 8bin küsür para harcadım. evet ciddiyim, bütün parçalarını orjinal suzukiden getirttim, taktırdım.

şu an hala yağ yakıyor. 1000 km de 1lt yağ tüketiyor. yaklaşık 25bin km kadar yol yaptım. çok kes değiştirmeyi düşündüm. kıyamadım. tahminim bir 20 bin daha binicem kaza bela olmaz ise. ozaman da aldığım fiyata satarım diye düşünüyorum. nasipte varsa tabi.

diyceğim odur ki, kardeşim ya bildiğiniz insanların motosikletini alın yada almayın. gidin yamaha ve hondaya bakın bu motorların ikinci elleri tam anlamıyla dolandırıcıların elinde.
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar,
Burada yazılanlara bakılırsa düşük km'de eski model Burgman olamaz. Var diyen de dolandırıcıdır! Mesela ben de 2004 model ve 12235 km de burgman 400 var dersem dolandırıcı olduğumu mu düşüneceksiniz? Bu tarz yorumlar bence mantıklı değil. Bendeki 2 motordan birisiydi ve geçen seneye kadar doğru dürüst binilmedi. Geçen hafta küçük bir bakım yaptırdım, lastiklerini değiştirttim, ustamın yorumu motorun şahane durumda olduğu yönünde.
Yağ yakma problemini de belki km ye değil de zamana bağlı yağ değşimleri yaptığımız için görmedik.
Diyeceğim o ki benim motoru satmaya karar verir ve buradan dostlara ilan edersem dolandırıcı olmadığımı biliniz lütfen...
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
134
burgman 400 ler bilhassa k6 kasalar artık çöp.bence keyifsiz motorlarda kullananlara birşey diyemem ama yeni almak isteyenler için diyeceğim şudur : " Başka motor mu yok piyasada ????"
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Benim tercihim aynı motorlara sahip canavarlardan —— çift bujili 39 hp 40 nm torklu 😳 beverly 500 gilera nexus 500 peugeot Satelis 500 aprillia 500 modellerinden biri olurdu. Bu hayvanlar güzeldir. Yakıt aynı olduktan sonra ne gerek var gemi gibi hantal motorlara binmeye. Benim görüşümdür kavga çıkarmayın :) 🤣🤣🤣
 
Katılım
16 Ağu 2018
Mesajlar
1
Merhaba Arkadaşlar,

2012 Model Suzuki Burgman UH 200 kullanıcısıyım. Servisi aramadan önce buradaki tecrübelerden faydalanmak istedim. Motorum son 2 3 haftadır sabahları zor çalışıyor. Tüm çalıştırma prensiplerine uygun davranıyorum. ( FI ışığı sönmesi gibi )Yaklaşık 15 km yol yapıp işime geldiğimde motoru kapatıp, tekrar çalıştırdığımda tek seferde çalışıyor. Akşamları da sıkıntısız tek marşta alıyor. Problem sizce nedir?
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
öncelikle burgman alacak olan arkadaşlarım için benim hikayemi özet geçeyim.

şu an kullandığım burgman 400 2005 model. motosikleti 15 ay önce 7,500 liraya kadıköyde bi dolandırıcıdan aldım. neden aldığımı da bilmiyorum. nişanlımla kavga ettik, sinirlendim sahibinden e girip gördüğüm ilk ilanı aradım gittim aldım.

neyse konuyu toparlıyorum. motosikleti aldığımda hiçbirşey sormadım adam garaj motoru şöyle temiz böyle bilmemne yağladı balladı iyi dedik hayırlı olsun aldım satışı üzerime yola çıktım. ehliyetim bile yoktu.

motosikletle kadıköyden topkapıya geldim, arkadaşımın yanına uğradım, ozamanlar onda da tricity vardı, biraz inceledik motoru grenajı sağlam güzeldi yani pek anlamadığımız için dışarıdan güzel gördük yola çıktık sürdük ettik bi sorun yokru.

neyse 2 hafta sonra ben işkillendim, suzuki yetkili servisi araştırdım, maslaktaki yücel motoru buldum, gittim. dedim ben bunu aldım, nedir ne değildir bi bakın. usta başı yasin, krank sesi olduğunu çok uzun sürmez 10 bin sonra falan krank kitler motor dedi. yağ yakar yağsız bırakmayacaksın falan filan bir saymaya başladı, aha dedim aldım başıma belayı hayırlı olsun.

o günden itibaren bu güne kadar motosiklete yaklaşık 8bin küsür para harcadım. evet ciddiyim, bütün parçalarını orjinal suzukiden getirttim, taktırdım.

şu an hala yağ yakıyor. 1000 km de 1lt yağ tüketiyor. yaklaşık 25bin km kadar yol yaptım. çok kes değiştirmeyi düşündüm. kıyamadım. tahminim bir 20 bin daha binicem kaza bela olmaz ise. ozaman da aldığım fiyata satarım diye düşünüyorum. nasipte varsa tabi.

diyceğim odur ki, kardeşim ya bildiğiniz insanların motosikletini alın yada almayın. gidin yamaha ve hondaya bakın bu motorların ikinci elleri tam anlamıyla dolandırıcıların elinde.

arkadaşım hiç sinirlenme,moralini bozma
uzun yıllar scooter a binmişliğim var senin bindiğin kasadan 2 tane değiştirdin yeni kasasındanda kullandım
2005 kasa efsanedir.
malesef kac kmn de oldugu yada bakımı kullanım tarzın farketmez
bu makına yag yakıyor
buna engel olamıyorsun kronık sorun
kontrol et bın hıcccc sorun cıkarmaz
yenı kasasıda eksiltiyor bılgıne.
ama bence alabılecegın en keyıflı motordur. maxi scooter olarak
x max 400 250,sym 400 250i beverly 500 burgman yenı kasa dahıl hepsini kullandım
ancak o kasadan alınan zevkı hıcbırı vermez.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
konuyu biraz hortlatıyım bende :)

bayram öncesinde k7 b400 almış bulunuyorum bende
çok uygun bir rakama aldım denilebilir ufak tefek kusurlarını da göz önünde bulundurursak.

makinayı 56binde aldım ve 3bin km yol yaptım şimdiye kadar
3. sahibiyim 1. sahibi kız boyu yetmediğinden 1 kez sağ tarafına yatırmış makinayı ufak tefek hasarları var ve değiştireceğim parçalar var

bunlardan ilki arka stoptu ve ebay.de üzerinden 260tlye hallettim bunu şimdilik( sıfırı 2500 2600tl gibi ve çıkmasına 1500 tl istiyorlar )
ikincisi egzos koruması yok. ilk sagibi yatırdığından dolayı egzostaki bağlantı kulaklarını yamultmuş ses yapıyor diye sökmüş atmış
3. parça ise torpido üstü ön panelde gösterge altındaki çıtanın altında kalan kısımda ufak bir kırık var ( parça yok ) çıta sabit duramadığından bunu değiştireceğim.

3bin km'de bir tırnak kadar yağ azaltması olduki bayramda yağtığım uzun yolu göz önüne alınca normal gibi



sormak istediğim şeyler ise
1- givinin ön camını kullanan var mıdır ? orjinal ön camı kaskın vizörün bittiği yere kadar rüzgarı kesebiliyor. givide ne kadar fark ediyor ?
kötü tarafı rüzgarda biraz etkiliyor ama iyi tarafı kaskın havalandırmaları ( full face ) iyi çalışabiliyor bu şekide
2- telefon tutacağı için önerileriniz nelerdir acaba ?
3- çakmak şarjı çok önde gibi ve kablo ile telefonu şarj edemiyorsun torpidoyu kapatamadığım için. bunun başka bir çözümü var mıdır ?
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
merhabalar,

kullanıcı kardeşlerimize abilerimize ders niteliğinde tecrübelerimizi paylaşmaya devam etmek isterim
motosikletimi 48k km de almış idim. 54 binde silindir piston lastik kayış filan değişimine sokmuştum.
şu an 77k kmdeyim. motosikletim yağ yakma birde ön far kablosundaki aptal temassızlık dışında sorunsuz.
gariptir düz yolda tapa gaz açında 160 kms i dayıyor. ve titremiyor. çok şaşırıyorum. sanırım yakında kayış falan koparacak :)
28k km oldu lastiklerini değiştirmedim (1 senedir üzerinde) 2016 city grip.
1000 km de 1 lt yağ ekliyorum. yağ eklediğim için filtre değiştirmiyorum. 8k km dir filtreyi değişirmedim.
net 5 lt yakıyor. altına inmiyor üstüne çıkmıyor.
bu yaz bi kamp yaptım. 120 kilo ben bi benim kadar biri daha 100 kilo da yük ile toplamda 350 kilo ile 4 saat civarı 400 km yol yaptım.
bana mısın demedi. performansı inanılmaz. motorum eski ama maşallah diyelim.
paneuropan gibi şaftlı 4 silindirli bi motor düşündüm. ama yakıt ve şehir içi kullanıma kesinlikle karşılaştırılamaz.
burgman 650 serisini çok düşündüm. inceledim. gene k6 400 çok çok daha avantajlı geldi.

soru sormak isteyen çekinmesin tecrübelerinizi paylaşın ki kullanıcı arkadaşlarımızın kafa karışıklıklarına destek olalım.
saygılar sevgiler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

arkadaşım hiç sinirlenme,moralini bozma
uzun yıllar scooter a binmişliğim var senin bindiğin kasadan 2 tane değiştirdin yeni kasasındanda kullandım
2005 kasa efsanedir.
malesef kac kmn de oldugu yada bakımı kullanım tarzın farketmez
bu makına yag yakıyor
buna engel olamıyorsun kronık sorun
kontrol et bın hıcccc sorun cıkarmaz
yenı kasasıda eksiltiyor bılgıne.
ama bence alabılecegın en keyıflı motordur. maxi scooter olarak
x max 400 250,sym 400 250i beverly 500 burgman yenı kasa dahıl hepsini kullandım
ancak o kasadan alınan zevkı hıcbırı vermez.

merhabalar,
cevabınız için teşekkür ederim.
kesinlikle haklısınız. her gün cevizlibağ beylikdüzü gidip geliyorum. ne xmaxler ne beverlyler görüyorum yolda. benim motor gerçekten sürüş konforunda efsane.
xmax 400 ü arkadaşıma aldık yakın geçmişte. sadece 2 kere kullandım. sopa yutmuş gibi oturan koca götlü deli gibi hızlanıp hiç güven vermeyen aptal bi motor olarak kaldı aklımda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

Merhaba arkadaşlar,
Burada yazılanlara bakılırsa düşük km'de eski model Burgman olamaz. Var diyen de dolandırıcıdır! Mesela ben de 2004 model ve 12235 km de burgman 400 var dersem dolandırıcı olduğumu mu düşüneceksiniz? Bu tarz yorumlar bence mantıklı değil. Bendeki 2 motordan birisiydi ve geçen seneye kadar doğru dürüst binilmedi. Geçen hafta küçük bir bakım yaptırdım, lastiklerini değiştirttim, ustamın yorumu motorun şahane durumda olduğu yönünde.
Yağ yakma problemini de belki km ye değil de zamana bağlı yağ değşimleri yaptığımız için görmedik.
Diyeceğim o ki benim motoru satmaya karar verir ve buradan dostlara ilan edersem dolandırıcı olmadığımı biliniz lütfen...

sayın abicim bu ne gereksiz bir alınmaktır böyle allah aşkına ?
canı yanan insanlar tecrübelerini burada paylaşıp dostunuzdan motor alın bilmediğiniz motoru almayın diyince sana sen dolandırıcısın gibi bir tabirde bulunmuş mu oluyor gerçekten.
burası motosiklet forumu biz motosikletler üzerine konuşuyoruz kişiler üzerine değil.
ne kadar güzel kullanılmamış bir motosikletiniz var paylaşım yaptığınızda siz de bilinen motosiklet olarak güvenilir olmuyor musunuz?
lütfen gereksiz alınganlık yapmayın.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
18
Merhaba Arkadaşlar benim arka fren balatayı dengesiz bitiriyor benden önceki sahibide elfreni mekanizmasını kullanılmaz hale getirmiş acaba elinde arka fren merkezi olan varmı ACİL.....
05449220001
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
herkese merhabalar

bu arada bende motosikletimi satıyorum. boy aşırı uzun olunca burgman'da konfor kısmını kurtaramadı bende pek.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-bakimli-k7-burgman-400-705807267/detay/
 
Katılım
22 Ocak 2020
Mesajlar
13
Motosikleti
Suzuki Burgman An400
Merhaba, konu baya gerilerde kalmış ama ben de 2007 model bir 51000 de bir burgman 400 almayı düşünüyorum. Yorum yapacak kimse vardır inşallah çünkü 1 haftadır motorsuzum baya sıkıldım acil çözmek istiyorum.
 
Katılım
30 Kas 2020
Mesajlar
9
Cevap veren çıkar mı bilmiyorum ama yine de sorayım

2007 model bir Burgman almak üzereyim almadan önce dikkat etmemi gerektiren neler var?

Ayrıca Burgman yerine şunu al diyebileceğiniz bir model var mı? Artçılı kullanacağım için ve artçı konforu önemli olduğu için Burgman 400'ü tercih ediyorum.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Cevap veren çıkar mı bilmiyorum ama yine de sorayım

2007 model bir Burgman almak üzereyim almadan önce dikkat etmemi gerektiren neler var?

Ayrıca Burgman yerine şunu al diyebileceğiniz bir model var mı? Artçılı kullanacağım için ve artçı konforu önemli olduğu için Burgman 400'ü tercih ediyorum.

Burgman 400 kaliteli ve rahat ancak 2007 model bir araca ne kadar para vermek istediginize gore degisir. Forza 300 tavsiye edilebilir konfor anlaminda Burgman'a en yakin olarak, hem de daha yeni model bir arac almis olursunuz. ABS de cabasi.
 
Katılım
30 Kas 2020
Mesajlar
9
Burgman 400 kaliteli ve rahat ancak 2007 model bir araca ne kadar para vermek istediginize gore degisir. Forza 300 tavsiye edilebilir konfor anlaminda Burgman'a en yakin olarak, hem de daha yeni model bir arac almis olursunuz. ABS de cabasi.

Forza 300 gerçekten beğendiğim motor ancak fiyat olarak burgmandan biraz daha üst seviyede. Ayrıca artçı için ayrılan mesafe ve konfor kısmı Burgman seviyesinde değil o nedenle Burgman'ı düşünüyorum yoksa Forza 300 gerçekten çok beğendiğim bir motor.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Burgman'a laf yok. Fakat 15 yaşına gelen bir motoru motor yenileme parası hazırlamadan almazdım.
 
Katılım
19 Şub 2020
Mesajlar
1
Selamlar değerli Burgman kullanıcıları 170cm boyunda 75 kilo ağılığında biriyim daha çok şehir içinde kullanacağım bir motor arayışındayım. Nmax 125 imi konforunun olmaması ve eşimin rahat edememesi dolayısıyla sattım. Yaşadığım şehir Balıkesir yani 5-10 km max 20-25 km lik mesafelerde kullanmayı planlıyorum. Belki yazın eşimle sahile gidip gelmeler (100km) yapmak istiyorum. Eşimde 75 kg. Bu şartlarda önceliğim olan konforu karşılayan motor burgman 200 Fakat yeni pcx 125 de aklımın bir köşesinde satması kolay, fiyatı ucuz, nmax e kıyasla daha konforlu yakıtı az bir motor olarak durmakta. Kararsız kaldım. Hem pcx hem burgman 200 kullanmış birileri varsa yorum yaparsa çok memnun olurum.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Selamlar değerli Burgman kullanıcıları 170cm boyunda 75 kilo ağılığında biriyim daha çok şehir içinde kullanacağım bir motor arayışındayım. Nmax 125 imi konforunun olmaması ve eşimin rahat edememesi dolayısıyla sattım. Yaşadığım şehir Balıkesir yani 5-10 km max 20-25 km lik mesafelerde kullanmayı planlıyorum. Belki yazın eşimle sahile gidip gelmeler (100km) yapmak istiyorum. Eşimde 75 kg. Bu şartlarda önceliğim olan konforu karşılayan motor burgman 200 Fakat yeni pcx 125 de aklımın bir köşesinde satması kolay, fiyatı ucuz, nmax e kıyasla daha konforlu yakıtı az bir motor olarak durmakta. Kararsız kaldım. Hem pcx hem burgman 200 kullanmış birileri varsa yorum yaparsa çok memnun olurum.

Artçılı kullanımda Burgman200, Nmax ve Pcx ten güç olarak da konfor olarak da iyidir.
Burgman200 kullanıyorum. PCX Hiç kullanmadım. Burgman'ı bile artçılı kullanmaya kıyamıyorum. Pcx kullansam biraz kilo verip öyle binerim herhalde :)
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
eski bir burgman 400 kullanıcısıyım. maxsym400 tavsiye ederim. burgman kadar rahat olmasada sorunsuz bir alet.
 
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
802
Motosikleti
BMW 1300 GS ADV
eski bir burgman 400 kullanıcısıyım. maxsym400 tavsiye ederim. burgman kadar rahat olmasada sorunsuz bir alet.

2015 model Burgman 400 alma aşamasındayım. Bakım ve parça maliyetleri gözümü korkuttu açıkçası. Şu anki motorum 2017 Forza 300. Daha 21 bin km de. Bazen otur oturduğun yerde diyorum. Forza 300 e konfor amnlamında tek rakip Burgman 400 gibi geliyor.

Mxsym 600 dikkatimi çekti fakat ikinci eli yok diyorlar. Tabiki bir japon kadar hızlı satışı yoktur. 2015 model 28 binde bir motorla ilgileniyordum. Ama japondan vazgeçme dedi arkadaşlar. Sizin yorumunuz nedir? Mxsym 600 kullandınız mı?
 
Katılım
24 Eyl 2014
Mesajlar
6
Merhabalar,

Ben berlinde yasayan biriyim ve kendime bir Burgman almak istiyorum.
Güzel bir fiyata 250 cc bir Burgman buldum fakat bir süredir bu Suzuki kullanılmıyor.
23 yaşında bir araç olduğu ve 37k km olduğu icin motor bir parca aklımda sorular oluşturuyor.
Herhangi bir bilgisi olan var mi bu Burgman 98 modellerinden.
Eski olması güçlü olması ve Burgman olması benim ilgimi çeken bir nokta.
Lakin büyük bir bakımdan gecmesi gerektiğini düşünüyorum yine de lütfen beni bilgilendiriniz.

Alana bakmak isteyen var ise buyurun linki

Ilan çevirisi: Lastikler yeni, Akü yeni ve şarj cihazı verilecektir, Arkada ki canta verilecektir.

Saygilarimla Alkan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst