Herkese merhaba, yaklaşık 9 ay oldu alalı 2500 kmyi geçmiş bulunuyorum. Bu süre zarfında kullandığım kadarıyla herhangi bir sorun yaşamadım. Yağ değişimi ve bakımları dışında extra bir masrafta bulunmadım. 3000 km de komlpe bakıma girecek. Neler kontrol edilir veya değişir bilemiyorum servis zamanı yapılanları da buraya yazarım.
Motosiklet 150cc sınıfına göre diğerlerinden her zaman 1 gömlek üstün bana göre. Gerek malzeme kalitesi gerek donanım özellikleri gerekse görünüşü ile her zaman öne çıkıyor.
Motosiklet hakkında günlük hayatta vede sosyal medyada denk gelenlerin en çok sorduğu soru kaç yapıyor.
Bana göre tasarımına aldanıp bu motoru almak isteyen çok var. Arkadaşlar bu motor gideceğiniz yere ekonomik şekilde ulaştırır. 90 km ile gideceğiniz yere çok rahat varırsınız. daha fazlasını da yapıyor 110 - 120 gidiyor ama bu motorun sınırını zorlamaya başlıyor.
İlk başlayanlar için güzel bir seçim olur. Kullanımı rahat Şehir içinde atik ve kıvrak. gazı açtığında kolayca sıyrılıp gidiyorsun.
Bi kaç tanede fotoğraf atayım buyurun ;





Motosiklet 150cc sınıfına göre diğerlerinden her zaman 1 gömlek üstün bana göre. Gerek malzeme kalitesi gerek donanım özellikleri gerekse görünüşü ile her zaman öne çıkıyor.
Motosiklet hakkında günlük hayatta vede sosyal medyada denk gelenlerin en çok sorduğu soru kaç yapıyor.
Bana göre tasarımına aldanıp bu motoru almak isteyen çok var. Arkadaşlar bu motor gideceğiniz yere ekonomik şekilde ulaştırır. 90 km ile gideceğiniz yere çok rahat varırsınız. daha fazlasını da yapıyor 110 - 120 gidiyor ama bu motorun sınırını zorlamaya başlıyor.
İlk başlayanlar için güzel bir seçim olur. Kullanımı rahat Şehir içinde atik ve kıvrak. gazı açtığında kolayca sıyrılıp gidiyorsun.
Bi kaç tanede fotoğraf atayım buyurun ;




