CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Herkese merhaba, yaklaşık 9 ay oldu alalı 2500 kmyi geçmiş bulunuyorum. Bu süre zarfında kullandığım kadarıyla herhangi bir sorun yaşamadım. Yağ değişimi ve bakımları dışında extra bir masrafta bulunmadım. 3000 km de komlpe bakıma girecek. Neler kontrol edilir veya değişir bilemiyorum servis zamanı yapılanları da buraya yazarım.

Motosiklet 150cc sınıfına göre diğerlerinden her zaman 1 gömlek üstün bana göre. Gerek malzeme kalitesi gerek donanım özellikleri gerekse görünüşü ile her zaman öne çıkıyor.

Motosiklet hakkında günlük hayatta vede sosyal medyada denk gelenlerin en çok sorduğu soru kaç yapıyor.
Bana göre tasarımına aldanıp bu motoru almak isteyen çok var. Arkadaşlar bu motor gideceğiniz yere ekonomik şekilde ulaştırır. 90 km ile gideceğiniz yere çok rahat varırsınız. daha fazlasını da yapıyor 110 - 120 gidiyor ama bu motorun sınırını zorlamaya başlıyor.

İlk başlayanlar için güzel bir seçim olur. Kullanımı rahat Şehir içinde atik ve kıvrak. gazı açtığında kolayca sıyrılıp gidiyorsun.

Bi kaç tanede fotoğraf atayım buyurun ;









 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
7
Bildigim kadariyla piyasada motor konusunda yeni bu bnm isime geliyo neden? Bundan once bu kategorideki motorlarla ilgili fizibilite yapilip eksik yonler gorulup tamamlanmistir diye düşünüyorum ilk defa motor almayi kafama koydum oglen saatleriydi bikac modele baktim bunu gordum o aksam gittim aldim yani hersey 3 saat içinde olup bitti evraklar tamamlaninca teslim alcam bu motoru kullanan ve uzun yillardir motor suren arkadaslarimdanda teyit aldim iyi oldugu yonunde icim iyice rahatladi sabirsizlikla bekliyorum hadi hayırlısı:) bu arada kardeslerim bugun bi motor kazasi gordum adam firladi gitti motordan minibusle kafa kafaya carpisti lütfen dikkat illede dikkat mutlaka dikkat !!!
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Bildigim kadariyla piyasada motor konusunda yeni bu bnm isime geliyo neden? Bundan once bu kategorideki motorlarla ilgili fizibilite yapilip eksik yonler gorulup tamamlanmistir diye düşünüyorum ilk defa motor almayi kafama koydum oglen saatleriydi bikac modele baktim bunu gordum o aksam gittim aldim yani hersey 3 saat içinde olup bitti evraklar tamamlaninca teslim alcam bu motoru kullanan ve uzun yillardir motor suren arkadaslarimdanda teyit aldim iyi oldugu yonunde icim iyice rahatladi sabirsizlikla bekliyorum hadi hayırlısı:) bu arada kardeslerim bugun bi motor kazasi gordum adam firladi gitti motordan minibusle kafa kafaya carpisti lütfen dikkat illede dikkat mutlaka dikkat !!!

şimdiden hayırı ugurlu olsun kazasız sürüşler bizimle bilgi ve deneyimlerniizi paylaşırsanız insanlar daha cok bilgi sahibi olurlar
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
Bildigim kadariyla piyasada motor konusunda yeni bu bnm isime geliyo neden? Bundan once bu kategorideki motorlarla ilgili fizibilite yapilip eksik yonler gorulup tamamlanmistir diye düşünüyorum ilk defa motor almayi kafama koydum oglen saatleriydi bikac modele baktim bunu gordum o aksam gittim aldim yani hersey 3 saat içinde olup bitti evraklar tamamlaninca teslim alcam bu motoru kullanan ve uzun yillardir motor suren arkadaslarimdanda teyit aldim iyi oldugu yonunde icim iyice rahatladi sabirsizlikla bekliyorum hadi hayırlısı:) bu arada kardeslerim bugun bi motor kazasi gordum adam firladi gitti motordan minibusle kafa kafaya carpisti lütfen dikkat illede dikkat mutlaka dikkat !!!


Hayırlı olsun. Ben de sabah gidip ön görüşme yaptım. Daha kesin karar vermedim, yaşadığım ilçe de tek isteyen ben olduğum için mondiali aradı adamlar 6.500 tl nakit fiyatı verdiler bakalım hayırlısı.
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Hayırlı olsun. Ben de sabah gidip ön görüşme yaptım. Daha kesin karar vermedim, yaşadığım ilçe de tek isteyen ben olduğum için mondiali aradı adamlar 6.500 tl nakit fiyatı verdiler bakalım hayırlısı.

6500 tl nakit fiyat çok güzel. Ben alırken o kadar indirim yapmadılar. Bende bu motoru aldığımda kimsede yoktu. motoru beğenen arkadaşlarımdan biriside sipariş verdi. Şuanda bayide yok oda mondialden gelecek bir kaç güne.
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
6500 tl nakit fiyat çok güzel. Ben alırken o kadar indirim yapmadılar. Bende bu motoru aldığımda kimsede yoktu. motoru beğenen arkadaşlarımdan biriside sipariş verdi. Şuanda bayide yok oda mondialden gelecek bir kaç güne.

Valla hocam mondial bayisi olan adamlar aynı zamanda beyaz eşya ve mobilya bayiliğide yapıyor. :) Ben de evlilik sürecinde hemen hemen bütün alışverişlerimi onlardan yaptığım için direk 500 tl düştüler. Galiba biz bu adamdan fazlasıyla para kazandık artık daha fazla kazıklamayalım diye düşündüler. :)
 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
7
Abi bnde yeni aldim 4 pesin 2450 12 taksit kredi karti 6450 ye geldi bu arada trafik sigortası 3 binlere kadar cikiyo en dusugu axa 1115 tl ye yaptirdim hic ole 500 havasina girme bn girdim havam söndü :) cuma teslim alcam ins ozellikler hakkinda yazilanlardan baska bise bilmiyorum bnmde ilk motorum ama başka sormak istedigin bisey olursa instg. Mrmhmtt face eklemeye kapalida yeni evliyim ondan 🙈

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------

Bu arada bnm aldigim fiyata plaka ruhsat dahil
 
Katılım
8 Mar 2017
Mesajlar
9
merhaba bende bu motordan almayı düşünüyorum acaba 100 km de ne kadar yakıt tüketiyor ve servis kaç km bir ücretleri nedir acaba?
 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
7
hayırlı ugurlu olsun ben cuma teslım alcam 6450 ye aldım ben plaka ruhsat ıcınde beklıyorum valla ama yagmur gelıyomus :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

hele bi alayım binicem üstüne vurucam kırbacı :) cuma teslım alıyorum nasıpse ama yagmur gelıyomus :( bındıkce ızlenımlerımı paylasıcam mutlaka :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Abi bnde yeni aldim 4 pesin 2450 12 taksit kredi karti 6450 ye geldi bu arada trafik sigortası 3 binlere kadar cikiyo en dusugu axa 1115 tl ye yaptirdim hic ole 500 havasina girme bn girdim havam söndü :) cuma teslim alcam ins ozellikler hakkinda yazilanlardan baska bise bilmiyorum bnmde ilk motorum ama başka sormak istedigin bisey olursa instg. Mrmhmtt face eklemeye kapalida yeni evliyim ondan

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------

Bu arada bnm aldigim fiyata plaka ruhsat dahil

merhaba bende bu motordan almayı düşünüyorum acaba 100 km de ne kadar yakıt tüketiyor ve servis kaç km bir ücretleri nedir acaba?

ben sıgortayı 340 tl ye yaptırdım.yakıtı tam ölçemedim malum göstergem kırık ama üst kısımlarda bir arkadaş ölçmüştü.ama sakin kullanımda 2- 2,5 lıtreyı gececegını sanmıyorum.
 
Katılım
10 Mar 2017
Mesajlar
4
Mrb arkadaşlar bende cf sahibi oldum ,ocak ayında aldım plaka işlemlerini yeni halledeceğim garajda duruyor şimdilik .Aklınızda bulunsun sıfır alırken istanbul ikamet edenler adınıza alirsaniz en aşağı 1100 tl sigorta çıkıyor
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
İlk motor olarak düşünüyordum. Altımda oyuncak gibi kalınca vazgeçtim. 1.83 boyla komik durdu maalesef
 
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
23
Herkese merhabalar, foruma yorum yazan ilk 150nk kullanıcılarından biriyim, kafasında soru işaretleri olup, alıp almama konusunda tereddüt eden arkadaşlar için ufak bir paylaşım daha yapmak istedim;
Motorumu haziran ayında aldım, an itibari ile 6000km oldu ve şükür en ufak bir sıkıntısı çıkmadı, hergün işe gidip geliyorum, soğukta, yağmurda vs, Aralıkta -10 derece gibi havada dışarıda bırakıp ertesi gün tek marşla çalıştırıp izmitten istanbula geldim( ort 70km) , gerek oturuş pozisyonu gerekse gidon yüksekliği, Dengesi ile oldukça keyifli bir kullanımı var, aldığım günden beri forumdan beni bulup fikir alan arkadaşlardan 3-4 arkadaşın daha almasına vesile oldum, donanımı, malzeme kalitesi, tasarımı vs. Birçok kriterine baktığınızda emsallerinin dudak uçuklatan fiyatlarda olduğunu görebilirsiniz.ilk motorumu sıfır 2014 yamaha mt125 almıştım ve fiyatını 9950deyken ben 9800e almıştım, 3 hafta sonra 12000 küsür 3-4 ay sonra 14000 civarı şuanda ise 16750 oldu, gerisini siz hesaplayın. Başka herhangi bir konuda fikir almak isterseniz /TTKVY uzantısı ile facebooktan çekinmeden sorabilirsiniz.Tekeriniz düz bassın
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Herkese merhabalar, foruma yorum yazan ilk 150nk kullanıcılarından biriyim, kafasında soru işaretleri olup, alıp almama konusunda tereddüt eden arkadaşlar için ufak bir paylaşım daha yapmak istedim;
Motorumu haziran ayında aldım, an itibari ile 6000km oldu ve şükür en ufak bir sıkıntısı çıkmadı, hergün işe gidip geliyorum, soğukta, yağmurda vs, Aralıkta -10 derece gibi havada dışarıda bırakıp ertesi gün tek marşla çalıştırıp izmitten istanbula geldim( ort 70km) , gerek oturuş pozisyonu gerekse gidon yüksekliği, Dengesi ile oldukça keyifli bir kullanımı var, aldığım günden beri forumdan beni bulup fikir alan arkadaşlardan 3-4 arkadaşın daha almasına vesile oldum, donanımı, malzeme kalitesi, tasarımı vs. Birçok kriterine baktığınızda emsallerinin dudak uçuklatan fiyatlarda olduğunu görebilirsiniz.ilk motorumu sıfır 2014 yamaha mt125 almıştım ve fiyatını 9950deyken ben 9800e almıştım, 3 hafta sonra 12000 küsür 3-4 ay sonra 14000 civarı şuanda ise 16750 oldu, gerisini siz hesaplayın. Başka herhangi bir konuda fikir almak isterseniz /TTKVY uzantısı ile facebooktan çekinmeden sorabilirsiniz.Tekeriniz düz bassın
tek merak edılen benzın tuketımı net bir ölçüm yaptınızmı bendede var yenı aldım gösterge bozuk ve bana cok yakıyor gıbı geldı hep ekonomık modda bazen ara sıra dıp gaz yapıyorum ama
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
tek merak edılen benzın tuketımı net bir ölçüm yaptınızmı bendede var yenı aldım gösterge bozuk ve bana cok yakıyor gıbı geldı hep ekonomık modda bazen ara sıra dıp gaz yapıyorum ama

Beyler yukarıda belirttiğim gibi 100km'de net 2,77 litre yaktı. Bu motor 3 litreyi geçmez, 2,5 litreden aşağı düşmez. Bu değerler haricinde ya motor donanımsal bir problemden ötürü fazla yakıyordur, ya da sahibi ekstrem koşullarda kullanıyordur. Basa basa gezseniz bile 3 litreyi aşamazsınız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün itibariyle kaporamı verdim, showroomda kalan son motoru aldım.Stok sorunu var oldukça.Satıcılar tok arkadaşlar.Çok sattığını gören distribitör de yakında basar zamı.Evet 6100 e kadar bu motoru alan arkadaşlarımız oldu fakat stok azaldıkça ve satışlar arttıkça fiyatta düşmemeye başladılar.Plaka ruhsat HARİÇ 6500 e anlaştım.Karta vade farkı almıyorlar artık eskisi gibi.İstanbul anadolu yakasından aldım.Malzeme kalitesi japon çin arası.Bu da çin eyvallah da bir mondial kanuni asya motor falan değil yani, dolu bir motor.Sigorta fiyatlarından çok korktum, yaş 24.İki kere sigorta yaptırdım 100 ve 200 ödedim 59 plaka.Şimdi kütük istanbulda.bu riski göze alamayıp taa memleketim Artvin için uçak biletimi aldım işlemleri orda yaptıracağım.Arada mutlaka fiyat farkı olacaktır, o farkla da memleketimi görmüş olacağım.Bir sonraki senelerde de daha az çıkacağını zannediyorum.Bu forumda bana özelden yardım eden arkadaşlar oldu sağolsunlar.Sıra bizde.Sorularınız varsa instagramdan mesaj atınız.Kullanım süresince burayı dolduracağım zaten bilgi eksiklerimiz azalsın.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
7
merhabalar;
dün itibatiyle motorumu aldım plaka ruhsat ıslemlerı suruyor naklıye ıle getırcektım ama hem ertesı gunu bekleyemedım hemde naklıye ucretı cok geldı bana hayatımda dıreksıyon sınavı harıc ılk kez motor kullandım fatih şehremınınden ümraniyeye kadar getırebıldım biraz heyecanlı bıraz acemı ama gayet keyıflı bı yolculuktu 30 km :) yolda birisi polis 3 ü motorcu arkadaslar olmak uzere 4 kere cevrıldım sordular gayetde begendıler semtımde uzun yıllar motor kullanan arkadaslarımda test surusu yaptı ve hepsıde cok begendı hatta ben motoru teslım alırken ıkı arkadas scooter bakıyodu vazgecırdım cok begendıler ve onlarda 150 nk aldı :) yagmurlar dınsın hava guzellessın deneyımlerımı sızınle paylasıcam tekrardan ALLAH kaza bela vermesın hıc bırımıze. bu arada celal89 kullanıcı ısımlı arkadasa cok tesekkurler ılgısınden dolayı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Whatsapp grubumuz için numaranızı özelden iletebilirsiniz.
Bakım aralığı 2bin km.Bu büyük bir maliyet bence büyük şehirlerde çok km yol yapanlar için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst