2.5 lt normal kullanımda, max 3 litre agresif kullanımda şeklinde kullanıcı yorumları var. Bosch enjeksiyonlu kerata
bikac kisiye sordum onlarin verileride hep 3.5 lt 3 lt yakan bile yok.o yuzden almaktan vazgecmistim 2.5 lt yakiosa cok iyi bencede en fazla 2.5 lt yakmasi lazim sonucta enjektorlu motor.
Merhaba arkadaşlar,cf 150 miz için top case yeri imal ettik.Aşağıda gerekli malzeme ve araçları belirteceğim.Üretimi yaklaşık 3-4 saat kadar sürdü,bizden sonra birine yardımcı olması açısından video kaydı yaptım.Umarım birilerinin işine yarar.Son derece kullanışlı ve şık oldu.Sanki motorun orjinal şasisinin devamıymış bir hava kattı.Videonun sonunda bitmiş resimleri var.
-Spirel
-Kaynak makinası
-2.5m 2x1.5 kalınlığında boru
-2 adet M10 somun
-2 adet şablona göre büktürülmüş parça
-Isı kaynağı
https://www.youtube.com/watch?v=Thgkkvxqt1g
Merhaba arkadaşlar,cf 150 miz için top case yeri imal ettik.Aşağıda gerekli malzeme ve araçları belirteceğim.Üretimi yaklaşık 3-4 saat kadar sürdü,bizden sonra birine yardımcı olması açısından video kaydı yaptım.Umarım birilerinin işine yarar.Son derece kullanışlı ve şık oldu.Sanki motorun orjinal şasisinin devamıymış bir hava kattı.Videonun sonunda bitmiş resimleri var.
-Spirel
-Kaynak makinası
-2.5m 2x1.5 kalınlığında boru
-2 adet M10 somun
-2 adet şablona göre büktürülmüş parça
-Isı kaynağı
https://www.youtube.com/watch?v=Thgkkvxqt1g
bikac kisiye sordum onlarin verileride hep 3.5 lt 3 lt yakan bile yok.o yuzden almaktan vazgecmistim 2.5 lt yakiosa cok iyi bencede en fazla 2.5 lt yakmasi lazim sonucta enjektorlu motor.
ucretli sekilde yaparmisiniz peki mesela lazim olsa bize?arac gerecler malum herkezin istedigi zaman bulabilecegi seyler degil.





Dostlar, bu motorun yedek parçaları aşırı pahalı değil mi?
kelebek 897 tl, egsoz 847 tl, radyatör 830 tl, bobin 158 tl, buji kablosu 48 tl, konjektör 186 tl.
Allah muhafaza ecu falan bozulursa 720 tl vereceğiz. yedek parça fiyatları bu minvalde devam ederse gene cbf den şaşmamak lazım.
fiyat kaynak: http://www.cfmotoyp.com/



Bende aldim bu motordan ancak seleyi bir kere actim bir daha tam takamadim sanki oturmuyor ya da bana oyle geldi. Takiyorum ama elimle kaldirinca arka taraf kalkiyor girmiyor
Nasil takiyoruz seleyi ?




Evet beyler herkese merhaba. Geçtiğimiz hafta söz verdiğim gibi depoyu bitirince yakıt hesabımı yaptım.
Motosikleti kullanış biçimimi 1(sakin) ile 10(agresif) üzerinden puanlarsam 7 kullandım. Bu şartlar altında 100km'de 2,77 litre yakmış. Bugünkü benzin fiyatlarıyla tam 15 kuruş yapıyor. Daha sakin kullanımlarda 2,4-2,5 litreye kadar yolu var. Yakıttan aklınızda kuşku varsa kalmasın arkadaşlar. 40.000km cbf 150 kullandım, bundan daha sakin sürüş yapmama rağmen 3lt'den az yakmadı.
ben ekrandaki ayarlayamadım bir türlü.
solda ki 2 düğmeye aynı anda basınca 0-100 ölçer çıkıyor ayrıca.
arkadaslar ekran olmadıgı ıcın gecen de sormustum bu mod dugmesı hanı konumda ekonomı hangı konumda spor modunda