Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Merhaba topik sakinleri boyu 180 üzeri olan birisine tavsiye eder misiniz ? TNT 25 ile arasında performans farkı nasıl ? 2 kişi ile rahat gezilir mi ? İvmelenmesi diğer 250'liklere göre nasıl ?

Cevap için şimdiden teşekkürler :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
313
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba topik sakinleri boyu 180 üzeri olan birisine tavsiye eder misiniz ? TNT 25 ile arasında performans farkı nasıl ? 2 kişi ile rahat gezilir mi ? İvmelenmesi diğer 250'liklere göre nasıl ?

Cevap için şimdiden teşekkürler :)

boyum 187 ve 96kg civarıyım tnt 250 kullanıyorum çoğu zaman eşimle beraber kullanıyorum zorlanmadan gayet iyi bir gidişi var.diğer 250cc gelince bu varken gerisi boş geliyor:) birçoğunu inceledim çoğu tırt.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
boyum 187 ve 96kg civarıyım tnt 250 kullanıyorum çoğu zaman eşimle beraber kullanıyorum zorlanmadan gayet iyi bir gidişi var.diğer 250cc gelince bu varken gerisi boş geliyor:) birçoğunu inceledim çoğu tırt.

Cevap için teşekkür ederim. Açıkçası bende buna geçmeye karar kıldım gibi. Ama TNT25 ile 250 arasında kaldım arasındaki performans farkı nasıl deneyemedğim için bilmiyorum. Performans konusunda çevre yolları ve otobanda üzer mi bu sene uzun yol düşünüyorum ?

Youtube'da da TNT250 karşılaştırma videosu da bulamadım hep 300 modeli var ?
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Cevap için teşekkür ederim. Açıkçası bende buna geçmeye karar kıldım gibi. Ama TNT25 ile 250 arasında kaldım arasındaki performans farkı nasıl deneyemedğim için bilmiyorum. Performans konusunda çevre yolları ve otobanda üzer mi bu sene uzun yol düşünüyorum ?

Youtube'da da TNT250 karşılaştırma videosu da bulamadım hep 300 modeli var ?

Ankara da ki bayi de test motoru yok mu ?
 
Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
85
Cevap için teşekkür ederim. Açıkçası bende buna geçmeye karar kıldım gibi. Ama TNT25 ile 250 arasında kaldım arasındaki performans farkı nasıl deneyemedğim için bilmiyorum. Performans konusunda çevre yolları ve otobanda üzer mi bu sene uzun yol düşünüyorum ?

Youtube'da da TNT250 karşılaştırma videosu da bulamadım hep 300 modeli var ?

TNT 25 kullanıyorum max 145 gördüm otoyolda, 120 rahat gidiyor sonrası zorla. TNT 25, tek silindir 25bg TNT 250 ise çift silindir, 31bg gibi bir şeydi sanırım. TNT 25 otoyolda yetmiyor açıkcası bana.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
TNT 25 kullanıyorum max 145 gördüm otoyolda, 120 rahat gidiyor sonrası zorla. TNT 25, tek silindir 25bg TNT 250 ise çift silindir, 31bg gibi bir şeydi sanırım. TNT 25 otoyolda yetmiyor açıkcası bana.

Evet otoban, çevreyolların da diğer araçların hızları da 120'nin üzerinde seyrediyor genelde. Tırlar bile 90-110 arası geziyor.
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Cevap için teşekkür ederim. Açıkçası bende buna geçmeye karar kıldım gibi. Ama TNT25 ile 250 arasında kaldım arasındaki performans farkı nasıl deneyemedğim için bilmiyorum. Performans konusunda çevre yolları ve otobanda üzer mi bu sene uzun yol düşünüyorum ?

Youtube'da da TNT250 karşılaştırma videosu da bulamadım hep 300 modeli var ?

TNT 25 otobanda yetersiz gelebilir birde artçı olursa durum daha vahim tek silinidir ayüksek beygir ama ağır bi motor TNT 250'yi sürdüm boyuna çok iyi gider ben 1.78'im pek gitmedi gibime geldi :) 31.5 beygir gücüne sahip buda artçı ile otobanda yeterli bir hıza sahiptir.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Merhaba topik sakinleri boyu 180 üzeri olan birisine tavsiye eder misiniz ? TNT 25 ile arasında performans farkı nasıl ? 2 kişi ile rahat gezilir mi ? İvmelenmesi diğer 250'liklere göre nasıl ?

Cevap için şimdiden teşekkürler :)

Ses ve yakışıklılık on numara emsallerine göre 3 5 kuruş uygun kalite desen oda var. Servis başlarda berbattı şuan sıkıntı yok ufak şehirlerde yaşıyorsan sıkıntı yaşayabilirsin ama oradada fabrika destek oluyor al geç pişman olmazsın.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
TNT 25 otobanda yetersiz gelebilir birde artçı olursa durum daha vahim tek silinidir ayüksek beygir ama ağır bi motor TNT 250'yi sürdüm boyuna çok iyi gider ben 1.78'im pek gitmedi gibime geldi :) 31.5 beygir gücüne sahip buda artçı ile otobanda yeterli bir hıza sahiptir.

TNT250'de ivmelenme nasıl ? Son hız nedir ve uzun soluklu 130 gibi gidilebilir mi ?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
130-140 kmh süratler, tnt 250 için çok rahat çıkılan ve rahat seyredilebilen hızlar

şurada 110 kmh ye çıkışını görebilirsin
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
fiyatı belli değil mi hala bunun? herkes trk peşinde :)

Fiyatı ortalama olarak belli şuan ki dolar kuru ile 27.500 tl gibi bir fiyata denk geliyor opsiyonel olarak çantalı ve çantasız getirilecek diye düşünüyorlar fuarda öyle söylendi çantalar 2.500 lira gibi bi fiyata olacakmış ona haliyle herkes fazla dedi onun için görüşmeler yapılacağı ve givi firmasından direk alınacağı ve fiyatta düşüşün oalcağını belirttiler. Son olarak TRK 502 sayfasında biri yazmıştı distribütör ile görüştüm mayıs ayı sonu gibi getirilecekmiş bayilere.Test sürüşü vale motoda mevcut.
 
Katılım
3 Haz 2016
Mesajlar
54
sitesinde tnt 250'nin euro 4 uyumlu 2017 modeli için "yakında" yazıyor. yeni fiyatıyla ilgili bir bilgi yok anlaşılan.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bu cumartesi Vento motora gitmeyi düşünüyorum sanırım TNT250'yi alacağım deneyi bilirsem çok iyi olacak. İvmelenmesi CBR250'ye göre nasıl ?
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Bu cumartesi Vento motora gitmeyi düşünüyorum sanırım TNT250'yi alacağım deneyi bilirsem çok iyi olacak. İvmelenmesi CBR250'ye göre nasıl ?

Şimdiden hayırlı uğurlu olsun ivmelenmesi ile ilgili şikayette bulunan görmedim ben şuana kadar vale'ye bir iki kez uğrarsan eğer bakıma gelen birini illaki bulursun test sürüşü şuan yok diye biliyorum sadece trk 502 var test sürüşü
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun ivmelenmesi ile ilgili şikayette bulunan görmedim ben şuana kadar vale'ye bir iki kez uğrarsan eğer bakıma gelen birini illaki bulursun test sürüşü şuan yok diye biliyorum sadece trk 502 var test sürüşü

İstanbul'da degilim Ankara'dayım daha Tnt250 hiç canlı gözle görmedim. Gidip mıncıklamayı düşünüyorum. Ancak performans olarak terettütlerim var sınıfına göre agır motor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst