Merhaba topik sakinleri boyu 180 üzeri olan birisine tavsiye eder misiniz ? TNT 25 ile arasında performans farkı nasıl ? 2 kişi ile rahat gezilir mi ? İvmelenmesi diğer 250'liklere göre nasıl ?
Cevap için şimdiden teşekkürler![]()
boyum 187 ve 96kg civarıyım tnt 250 kullanıyorum çoğu zaman eşimle beraber kullanıyorum zorlanmadan gayet iyi bir gidişi var.diğer 250cc gelince bu varken gerisi boş geliyorbirçoğunu inceledim çoğu tırt.
Cevap için teşekkür ederim. Açıkçası bende buna geçmeye karar kıldım gibi. Ama TNT25 ile 250 arasında kaldım arasındaki performans farkı nasıl deneyemedğim için bilmiyorum. Performans konusunda çevre yolları ve otobanda üzer mi bu sene uzun yol düşünüyorum ?
Youtube'da da TNT250 karşılaştırma videosu da bulamadım hep 300 modeli var ?
Cevap için teşekkür ederim. Açıkçası bende buna geçmeye karar kıldım gibi. Ama TNT25 ile 250 arasında kaldım arasındaki performans farkı nasıl deneyemedğim için bilmiyorum. Performans konusunda çevre yolları ve otobanda üzer mi bu sene uzun yol düşünüyorum ?
Youtube'da da TNT250 karşılaştırma videosu da bulamadım hep 300 modeli var ?
TNT 25 kullanıyorum max 145 gördüm otoyolda, 120 rahat gidiyor sonrası zorla. TNT 25, tek silindir 25bg TNT 250 ise çift silindir, 31bg gibi bir şeydi sanırım. TNT 25 otoyolda yetmiyor açıkcası bana.
Cevap için teşekkür ederim. Açıkçası bende buna geçmeye karar kıldım gibi. Ama TNT25 ile 250 arasında kaldım arasındaki performans farkı nasıl deneyemedğim için bilmiyorum. Performans konusunda çevre yolları ve otobanda üzer mi bu sene uzun yol düşünüyorum ?
Youtube'da da TNT250 karşılaştırma videosu da bulamadım hep 300 modeli var ?
Merhaba topik sakinleri boyu 180 üzeri olan birisine tavsiye eder misiniz ? TNT 25 ile arasında performans farkı nasıl ? 2 kişi ile rahat gezilir mi ? İvmelenmesi diğer 250'liklere göre nasıl ?
Cevap için şimdiden teşekkürler![]()
TNT 25 otobanda yetersiz gelebilir birde artçı olursa durum daha vahim tek silinidir ayüksek beygir ama ağır bi motor TNT 250'yi sürdüm boyuna çok iyi gider ben 1.78'im pek gitmedi gibime geldi31.5 beygir gücüne sahip buda artçı ile otobanda yeterli bir hıza sahiptir.
TNT250'de ivmelenme nasıl ? Son hız nedir ve uzun soluklu 130 gibi gidilebilir mi ?
fiyatı belli değil mi hala bunun? herkes trk peşinde![]()
bu bahsedilen trk herhalde?
Bu cumartesi Vento motora gitmeyi düşünüyorum sanırım TNT250'yi alacağım deneyi bilirsem çok iyi olacak. İvmelenmesi CBR250'ye göre nasıl ?
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun ivmelenmesi ile ilgili şikayette bulunan görmedim ben şuana kadar vale'ye bir iki kez uğrarsan eğer bakıma gelen birini illaki bulursun test sürüşü şuan yok diye biliyorum sadece trk 502 var test sürüşü