Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
TNT 125 U x G x Y 1750 x 780 x 1025 yerden yüksekliği ise 160
TNT 25 ise U x G x Y 2080 x 810 x 1125 yerden yüksekliği ise 180 küçük ama güzel görünüyor bakalım fuarda nasıl bişeyle karşılaşılacaz.

Yabancı sayfalarda ikisinide yan yana gördüm keşke fotoğrafı alsaydım minyatür gibi aa çok harika bi görüntüsü vardı dostum fuarda inceleme şansı bulursan anlarsın demek istediğimi küçüktür diye hor görmeyin :) TNT 25 ve 250'den daha şık duruyor bence :p :p :p :p
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Çanta almayı düşünen arkadaşlar için Kappa 42n hakkında bilgi vereyim ;

Ürün piyasadaki kalite sınıftaki ürünlerin en ucuzu.
Şu anki fiyatı 210 tl civarı galiba. Hasanpaşa motosuperstore.net mağazasında kampanya fiyatıyla biraz daha ucuza almıştım.
Çantanın plastik kalitesi gayet iyi. Boşken ses olayı-tıkırtı patırtı yapmıyor.
Motordan söküp alması, tekrar takması kolay.

ANCAK kilit mekanizması tam bir facia.

Zaten bu çantanın piyasada benzerlerine göre ucuz olması ve tutmamasının sebebi sanırım kilit mekanizmasının çok zor oluşu.

Abartısız ilk 10 gün beceremiyor delirtiyordu beni sonrasında alıştım. Şimdi iyi anlaşıyoruz.

Almak isteyen varsa bunu düşünerek almalı.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Çanta almayı düşünen arkadaşlar için Kappa 42n hakkında bilgi vereyim ;

Ürün piyasadaki kalite sınıftaki ürünlerin en ucuzu.
Şu anki fiyatı 210 tl civarı galiba. Hasanpaşa motosuperstore.net mağazasında kampanya fiyatıyla biraz daha ucuza almıştım.
Çantanın plastik kalitesi gayet iyi. Boşken ses olayı-tıkırtı patırtı yapmıyor.
Motordan söküp alması, tekrar takması kolay.

ANCAK kilit mekanizması tam bir facia.

Zaten bu çantanın piyasada benzerlerine göre ucuz olması ve tutmamasının sebebi sanırım kilit mekanizmasının çok zor oluşu.

Abartısız ilk 10 gün beceremiyor delirtiyordu beni sonrasında alıştım. Şimdi iyi anlaşıyoruz.

Almak isteyen varsa bunu düşünerek almalı.

Kilit mekanizması arada bir açılmıyor mu yoksa çok kolay mı açılıyor pek anlamadım :) Aparatif sökülüp takılıyorsa çok mantıklı bi üründür.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Kilit mekanizması arada bir açılmıyor mu yoksa çok kolay mı açılıyor pek anlamadım :) Aparatif sökülüp takılıyorsa çok mantıklı bi üründür.

Kendisi açılma filan gibi bir problem değil, mekanizmanın yapısı zor.
Şöyle anlatmaya çalışayım ;
üst kapağı kapattıktan sonra anahtar üzerinde ve kilit açık konumda olacak şekilde, birbirine zikzak şeklinde birleştirilmiş iki parçadan birini tek elinizle yerleşik şekilde tutarken diğer elinizle anahtarı çevirerek kilitlememiz gerekiyor.

Buna elinizin alışması zaman alıyor. Ama alıştıktan sonra problem değil.

Kilit dışında şekil, sesizlk, su girmeme, menteşe kalitesi gayet iyi.

Ayrıca iki kapalı kask alabiliyor fakat bir çene açılır bir kapalı kask sığmıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Kendisi açılma filan gibi bir problem değil, mekanizmanın yapısı zor.
Şöyle anlatmaya çalışayım ;
üst kapağı kapattıktan sonra anahtar üzerinde ve kilit açık konumda olacak şekilde, birbirine zikzak şeklinde birleştirilmiş iki parçadan birini tek elinizle yerleşik şekilde tutarken diğer elinizle anahtarı çevirerek kilitlememiz gerekiyor.

Buna elinizin alışması zaman alıyor. Ama alıştıktan sonra problem değil.

Kilit dışında şekil, sesizlk, su girmeme, menteşe kalitesi gayet iyi.

Ayrıca iki kapalı kask alabiliyor fakat bir çene açılır bir kapalı kask sığmıyor.

Arkadaşımında benzer bi ürün vardı en son söktü sinirden paramparça etti :) Açamıyordu kapatamıyordu sıfırda almıştı ama sıkıntılıydı
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Öndeki motorun bagajı'da aynımıdır ? Motorda aynı gibi duruyor. Hangi il orası

Hemen öndeki motor 125cc kanuni marka çalışan bir arkadaşımızın çantası Arwic. 130 tl ye almış memnun olduğunu söylüyor.
Daha yukarıdaki Bajaj boxer o da iş arkadaşımızın çantası sirkeciden mütevazi bir fiyata aldığı markası bilinmeyen birşey. Hergün küfürleşiyor yakında çöpe atar :) Yer İstanbul güvenlik sebebiyle trafiğe kapalı bir sokak..
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Hemen öndeki motor 125cc kanuni marka çalışan bir arkadaşımızın çantası Arwic. 130 tl ye almış memnun olduğunu söylüyor.
Daha yukarıdaki Bajaj boxer o da iş arkadaşımızın çantası sirkeciden mütevazi bir fiyata aldığı markası bilinmeyen birşey. Hergün küfürleşiyor yakında çöpe atar :) Yer İstanbul güvenlik sebebiyle trafiğe kapalı bir sokak..

Çevredeki tüm motorlar arkadaş sanırım :) En iyiside TNT :) Senin çantada güzel görünüyor yani
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Çevredeki tüm motorlar arkadaş sanırım :) En iyiside TNT :) Senin çantada güzel görünüyor yani

İş arkadaşlarımızın arasında 7 kişide motor var. Bajaj Boxer,Regal Raptor 250cc ,650cc Vstrom, 2 Vespa,Kanuni ve TNT25..
Ben uzun senelerdir motoru bırakmıştım. Bu herifler yüzünden dayanamadım yine başladım 6 ay kadar önce :)
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
İş arkadaşlarımızın arasında 7 kişide motor var. Bajaj Boxer,Regal Raptor 250cc ,650cc Vstrom, 2 Vespa,Kanuni ve TNT25..
Ben uzun senelerdir motoru bırakmıştım. Bu herifler yüzünden dayanamadım yine başladım 6 ay kadar önce :)

chooper tourıng scooter karma bi motosiklet grubunuz varmış :D Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Stickerları söküp Trabzonlu bi arkadaşına yeniden tasarım yaptıran bi arkadaş vardı hala buradaysa bi bilgilendirsin bizi ve mümkünse örneği görelim belki bizde yaptırırız.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
yurt dışı sayfalarında gezinirken ledli ayna görmüştüm ama şuan aradığımda bulamıyorum taktıran veya araştıran var mı ?
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
tnt 600 modeli için var amazon'da görmüştüm çkota güzel görünüyordu motora başka bi hava katmıştı. tnt 25 ve 250 için araştırdım ama bulamadım sen yanlış görmüş olmayasın.
 
Katılım
27 Ara 2016
Mesajlar
30
Az önce bir fosil orrrrospu beni kaza yaptırmak için sıkıştırdı . Arabasıda kendi gibi fosildi kaltağın . 3 km lik yolda 3 tane sıkıştırma yedim . Kış uykusundan uyanan arkadaşlara duyrulur . Bu vahşiler trafikte motorları mevsimsel olarak daha benimsemediler . Dikkat edin .
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Az önce bir fosil orrrrospu beni kaza yaptırmak için sıkıştırdı . Arabasıda kendi gibi fosildi kaltağın . 3 km lik yolda 3 tane sıkıştırma yedim . Kış uykusundan uyanan arkadaşlara duyrulur . Bu vahşiler trafikte motorları mevsimsel olarak daha benimsemediler . Dikkat edin .

Taş atsaydın arabasına fosilin :D Geçmiş olsun dostum Tekerin düz bassın. Motoların arkasına dikkat yazmak lazım artık.
 
Katılım
27 Ara 2016
Mesajlar
30
Çok teşekkürler . Fosil milyar versen yapamaz o hareketi bana gareze yılan çizdi kadın arabayla .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst