Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Fiyatlar artacak crf ilk çiktiğinda 10000 liraydi şimdi 15600. Amortisör daha uzun ve rahatmiş bütün şaseyi elden geçirmişler daha konforlu ve kullanişli olur tahminimce
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
Samsuna (harun) selam

ZkW67V.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
92
Abiler motorla ilgili kafama takılan bir şeyler var.
Uzun yolda artçı ile beraber 120 civarında seyredilir mi.
Uzun yolda tek başına limiti nedir
Ve iki kişi ile birlikte popoyu ağrıtıyor mu. Yani 300 km yolu 2 kişi 120 km ile rahat gidebilir mi?
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
12
Bu motorların yapılış amacı tek kişi kullanımı oadaklıdır oyuzden sele kısadır iki kişi binilirmi binilir ama konfor aramayacaksan.Motorun yapılış amacı çift kişilik seyahatler değildir .İki kişi 300 km yolu gider ancak artcın şikayet eder bunu bil.İki kişi ile 120 km sürat yapar diye düşünüyorum tek kişi 130 görüyor ama yakıtın 4 lt civarına yaklaşır.100 km de tabii.İki kişi için bence rahat değil sık mola verirsen olabilir.
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Uzun yolda 2 kişi 120 de sürekli gidilmez yol ve rüzgar durumuna göre hiz değişir iki kişi ile arkaya çanta demirinin üzerine biraz yüksek sünger bağlarsaniz rahat olur.Tek başina 200 - 300km ara vererek gidebilirsiniz.Ben 680km yolu durmadan geldim benzin almak için durdum sadece eğer sandalye minderi bağlarsaniz koltuğa rahat gidersiniz uzun yolu.
 
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
92
Bu motorların yapılış amacı tek kişi kullanımı oadaklıdır oyuzden sele kısadır iki kişi binilirmi binilir ama konfor aramayacaksan.Motorun yapılış amacı çift kişilik seyahatler değildir .İki kişi 300 km yolu gider ancak artcın şikayet eder bunu bil.İki kişi ile 120 km sürat yapar diye düşünüyorum tek kişi 130 görüyor ama yakıtın 4 lt civarına yaklaşır.100 km de tabii.İki kişi için bence rahat değil sık mola verirsen olabilir.

Peki iki kişi toplam 160 kilo civarı bide üstüne yük sıkıntı çıkarırmı. Arka amortisör çok yumuşakmış
Birde pulsarla bunun arasındayım. İkisininde aldığı rüzgar aynı seviyedemidir . Yoksa pulsar daha az mı rüzgar alır ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------

Uzun yolda 2 kişi 120 de sürekli gidilmez yol ve rüzgar durumuna göre hiz değişir iki kişi ile arkaya çanta demirinin üzerine biraz yüksek sünger bağlarsaniz rahat olur.Tek başina 200 - 300km ara vererek gidebilirsiniz.Ben 680km yolu durmadan geldim benzin almak için durdum sadece eğer sandalye minderi bağlarsaniz koltuğa rahat gidersiniz uzun yolu.

2 kişi 100 civarı rahat gideriz o zaman. Peki bu arka amortisör sıkıntı çıkarır mı ? Çok çöker mi yani ?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Peki iki kişi toplam 160 kilo civarı bide üstüne yük sıkıntı çıkarırmı. Arka amortisör çok yumuşakmış
Birde pulsarla bunun arasındayım. İkisininde aldığı rüzgar aynı seviyedemidir . Yoksa pulsar daha az mı rüzgar alır ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------



2 kişi 100 civarı rahat gideriz o zaman. Peki bu arka amortisör sıkıntı çıkarır mı ? Çok çöker mi yani ?

teknik verilere bakıldığında motor pulsardan aşağı kalır yanı yok tork olarak daha yüksek bende pulsar vardı sattım rally alacagım kısmetse bende merak ediyorum sizin gibi ama gider diye umuyorum pulsarla 140 km ler cok rahat idi motor zorlanmıyordu grenajdan 10 km tutsa 130 la rahat gitmesi lazım pulsarla iki kişi gitmişdim bu km leri ama hafıfti 40 kg oglumla gitmiştim
 
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
92
teknik verilere bakıldığında motor pulsardan aşağı kalır yanı yok tork olarak daha yüksek bende pulsar vardı sattım rally alacagım kısmetse bende merak ediyorum sizin gibi ama gider diye umuyorum pulsarla 140 km ler cok rahat idi motor zorlanmıyordu grenajdan 10 km tutsa 130 la rahat gitmesi lazım pulsarla iki kişi gitmişdim bu km leri ama hafıfti 40 kg oglumla gitmiştim

Pulsarı tavsiye edermisiniz? Bozuk toprak yolda çok zorlanıyor mu? Ve 300 km artçılı sürüşte artçıyı ve beni çok yorar mı? En çok merak ettiğim konu crf den az rüzgar alır mı?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
tavsiye ederim ben sıfır km aldım sorun yaşamadım toprak yollarda zorlanan motor degil kullanıcı demek daha doğru olacaktır. amartisorlerı sert olduğu için rahatsız edici olabilir arka amartisörün yumuşatma ayarı olduğu söyleniyor ben bilmiyorum denemedim de yumuşatılmış amartisörün iki kişi ile rahatsız ettiğini duymuştum ben arazıye girerim vaz geçmem derseniz sizi zorlar crf ile gazlayarak gidibileceğiniz yerlerde pulsar ile 1. vitesden yukarı çıkamazsınız içinizi dışınıza çıkartır. orjınal lastıkleri bircok motor da olduğu gibi kötü değiştirmenizi tavsiye ederim ben basıcam asvaltta derseniz pulsar iyi kaçıyor hem arazi hem asvalt derseniz illaki crf ben de öyle yapıyorum 2017 kaporamı verdim bekliyorum
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
İki kişi taşir sorun olmaz arka amortisor sağlam biz iki kişi 190kg heryere gittik dik rampa tirmandik duz yolda gittik problem olmaz
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Crf her yola gider ekonomik sağlam asfalttada çok rahat motor Karaman'dan Marmaris'e geldim benzin almak için durdum sadece orjinal lastikleriyle gayet güzel 680km 100 lira benzin yakti

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

Otobanda tek kişi 145 km hiz yapti ortalama 135 km hizla gittim tek kişi
 
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
92
tavsiye ederim ben sıfır km aldım sorun yaşamadım toprak yollarda zorlanan motor degil kullanıcı demek daha doğru olacaktır. amartisorlerı sert olduğu için rahatsız edici olabilir arka amartisörün yumuşatma ayarı olduğu söyleniyor ben bilmiyorum denemedim de yumuşatılmış amartisörün iki kişi ile rahatsız ettiğini duymuştum ben arazıye girerim vaz geçmem derseniz sizi zorlar crf ile gazlayarak gidibileceğiniz yerlerde pulsar ile 1. vitesden yukarı çıkamazsınız içinizi dışınıza çıkartır. orjınal lastıkleri bircok motor da olduğu gibi kötü değiştirmenizi tavsiye ederim ben basıcam asvaltta derseniz pulsar iyi kaçıyor hem arazi hem asvalt derseniz illaki crf ben de öyle yapıyorum 2017 kaporamı verdim bekliyorum

Pulsar ile crf acaba aynı rüzgarımı alır? Yoksa pulsar daha az rüzgar mı alır. Ve öyle arazide kullanmicam. Yazın sadece köye giderim 5/6 defa köy yolu 15 km toprak/çakıl yol.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Pulsar ile crf acaba aynı rüzgarımı alır? Yoksa pulsar daha az rüzgar mı alır. Ve öyle arazide kullanmicam. Yazın sadece köye giderim 5/6 defa köy yolu 15 km toprak/çakıl yol.

Pulsarla yaptığım yollarda rüzgar çok rahatsız ediyordu tur camı takip rahat ettim çok faydası oluyor çıplak motorlarda rüzgar herzaman rahatsız edici olabilir köy yollarinda da dikkatli olmanız gerekir ama pulsar fazlasiyla işinizi görecektir görüntüsü fiyatı ucuz parça imkanınız varsa 2017 abs li ler gelecek onlardan almaya çalışın derim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------


Bu da sattığım makine ben çok sevdim kendisini alan arkadaş hayrını görsün
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Orjinal haliyle konforsuz koltuk dar ve dizler bukulduğü için ağri yapiyor ama ben arka çanta demirinin üzerine gri sert süngerden döşemeciye minder diktirdim biraz yüksek oluyor dizler ağrimiyor ve sele daha uzuyor rahat
 
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
48
Araclardaki gibi kağıt filtre var mikron değeri ni hiç düşünmedim yamaha wr 250 de yağlı sünger filitre kullanılmış

mikron değerini bilsek o kağıttan bulup, filtre değişim maliyetini 5 tl ye kadar düşürürüz ve sık sık temiz takabiliriz. 5 dakkalık el işçiliği ile mümkün.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst