Herkese selamlar arkadaşlar,
BendeGSR mi satıp bulunduğum arazinin haşinliği sebebiye CRF ile tanıştım.
Henüz motoru Marmaristen Bozbük e kadar getirdim ama yolculuk aşırı keyifli oldu.
Motorda tam istediğim gibi enduro SIRAC lastik var, bugün bu lastiklerle sahilde neler yapabilirim diye baktım ve acayip keyif aldım.
Lafı çok uzatmadan şu an motorda yapma istediğim bir kaç şey var öncelikle 20000 km de ve bir bakım yapmak istiyorum gördüğm kadarıyla 10-40 yağ kullanılıyor ama başka tavsiyeni varsa açığım. Bunun dışında egzozdan pek memnun değilim, ixil in eski model çıkma bir egzoz un buldum sizlerden kullanan varsa tecrübelerini duymak isterim.
Son olarak zincir 20000 km de bitmesi normal mi birde dişli seti ne zamn değişmeli.. Zincir tavsiyesine de hayır demem

Tekeriniz düz bassın..