Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Motoin'de gözüken fiyat, Avrupa içi vergi dahil fiyat.
Yani 460TL'den %20 düşülüyor. Sonradan bizim vergi %18 ekleniyor. Üzerine de 20-25€ kargo bedeli biniyor.
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
Konu fazla uzamış. Fiyatı makul gelirse irtibata geçer alırsınız, yok fazla gelirse de görmezden gelip tepki vermezsiniz olur biter. Muhabbetin amacını anlamadım. Fiyat mı düşürülmeye çalışılıyor yoksa satan mı rencide edilmeye çalışılıyor belirsiz...
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Ben arkadaşı iyiliği için uyardım sadece :) Aynı tarz bir sürü mesajla uğraşmasın diye. Sonrasında da yanlış bilgiyi düzelttim.
Yoksa istediği fiyatı verebilir tabii ki.

Konuya dönelim o zaman hemen.
Geçen İstanbul karı sonunda eriyince motoru 7000 bakıma götürdüm. Debriyaj ve fren manetleri yamuk halde :queen: En zorlu sürüşlerimden oldu.
Acelem olduğu için dertlerimi anlatıp, motoru Mehmet ustaya bırakıp kaçtım. Zaten vites müşürünün değişmesi gerekiyordu, serviste beklesin dedim.
Birkaç gün sonra Mehmet usta aradı. Motorun sesini beğenmemiş, yeni egzoz supabı siparişi vermiş.
Bir hafta sonra Mehmet usta uzunca bir liste attı. Bunlar bunlar değişecek dedi.
Bir hafta sonra da motoru teslim alabildim. Anlattığım her şeyi de yapmış sağolsun.

Toplamda 3 hafta motorsuz kaldım ne yazık ki. Vites müşürü, piston silindir set, üst kapak, contalar, yağ pompası ve ateşleme bobinini değiştirmiş. Hepsi garantiden :)
Motorun sesi değişmiş. Tüm ses motor bloğundan geliyordu eskiden, şimdi egzozun sesi gürleşmiş.
Şimdilik tekrar rodajda olduğum için midir bilmiyorum ama titreşim var.

Bir de malum servisin deldiği aküm artık gidici sanırım. Bugün motor çok zor çalıştı. Göstergenin ışıkları gidip geliyor, motor ateşlemiyor. Gaz vermeme rağmen birkaç dakika deneyince anca çalışıyor. Bir bitmedi derdimiz.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Ben arkadaşı iyiliği için uyardım sadece :) Aynı tarz bir sürü mesajla uğraşmasın diye. Sonrasında da yanlış bilgiyi düzelttim.
Yoksa istediği fiyatı verebilir tabii ki.

Konuya dönelim o zaman hemen.
Geçen İstanbul karı sonunda eriyince motoru 7000 bakıma götürdüm. Debriyaj ve fren manetleri yamuk halde :queen: En zorlu sürüşlerimden oldu.
Acelem olduğu için dertlerimi anlatıp, motoru Mehmet ustaya bırakıp kaçtım. Zaten vites müşürünün değişmesi gerekiyordu, serviste beklesin dedim.
Birkaç gün sonra Mehmet usta aradı. Motorun sesini beğenmemiş, yeni egzoz supabı siparişi vermiş.
Bir hafta sonra Mehmet usta uzunca bir liste attı. Bunlar bunlar değişecek dedi.
Bir hafta sonra da motoru teslim alabildim. Anlattığım her şeyi de yapmış sağolsun.

Toplamda 3 hafta motorsuz kaldım ne yazık ki. Vites müşürü, piston silindir set, üst kapak, contalar, yağ pompası ve ateşleme bobinini değiştirmiş. Hepsi garantiden :)
Motorun sesi değişmiş. Tüm ses motor bloğundan geliyordu eskiden, şimdi egzozun sesi gürleşmiş.
Şimdilik tekrar rodajda olduğum için midir bilmiyorum ama titreşim var.

Bir de malum servisin deldiği aküm artık gidici sanırım. Bugün motor çok zor çalıştı. Göstergenin ışıkları gidip geliyor, motor ateşlemiyor. Gaz vermeme rağmen birkaç dakika deneyince anca çalışıyor. Bir bitmedi derdimiz.


Piston, silindir,üst kapak neden değişti?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Piston, silindir,üst kapak neden değişti?

Silindirde ve üst kapakta hafiften çizikler vardı. Çok dikkatli bakınca anca gözüken şeyler. Mehmet usta görmüş, hazır açmışken değiştirmek istemiş.
Herhalde yağlama sorunu oldu, pompa da değiştiği için varsayım yapıyorum. Nasılını sormayı unuttum.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
14
Teşekkür ederim. Ses güzel demişsiniz ama göreceli bir şey bu biliyorsunuz ki hem bu hali bile tok bir ses veriyorsa açık egzozla çok da "cılız" olmayan bir ses alınabilir diye düşünüyorum:) Sorgulanmamak/eleştirilmemek üzere düşünen ya da taktıran arkadaş var mı diye eklemiştim soruma.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu hali ile derken zaten o sesi sağlayan şey motorun egsozu. Bütün Benelli'lerde ses çok güzel, sanırım bununla ilgili özel çalışıyorlar. Tanıtım videolarında "Benelli Sound" diyerek bunu vurgulamaya başladılar. Özetle ben Tiger'dan falan daha iyi bir ses alınabileceğini sanmıyorum. Zevk meselesidir ama henüz sonradan takılmış egsozla güzel ses çıkaran motor görmedim.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Motoin'de gözüken fiyat, Avrupa içi vergi dahil fiyat.
Yani 460TL'den %20 düşülüyor. Sonradan bizim vergi %18 ekleniyor. Üzerine de 20-25€ kargo bedeli biniyor.

Ben FC Moto dan aldım. O da Motoin gibi önemli bir kuruluş. Ancak Avrupa içi vergi fiyatı düşürülmedi :) Kartından ne yazıyorsa onu çekiyor. 20 euro DHL avrupa dışı kargo bedeli verdim. Buraya gelince UKIM ( Uluslararası Kargo İşleme Merkezi ) den almak için %18 yani 80 YTL yi bayıldım.

Motoin den daha önce alışveriş yapmadım. Ama FC Moto böyle çalışıyor.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Eldiven muhabbeti bayağı uzamış yaw :) fiyat ortalama 750 adamda 660'a bırakıyor ki eldiven kullanılmamış :) TNT 125'in boyutuna baktınız mı ? Biraz farklı gibi geldi bana :)
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Eldiven muhabbeti bayağı uzamış yaw :) fiyat ortalama 750 adamda 660'a bırakıyor ki eldiven kullanılmamış :) TNT 125'in boyutuna baktınız mı ? Biraz farklı gibi geldi bana :)

Honda Grom un muadili güççük yapmışlar. Güzel ama Benelli tasarımlarını seviyorum. Bu arada TRK 502 Antep te :queen:
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Fuara kesin gelecekte sen nerden biliyosun kesin gelmiş mi bekliyor mu bari bir iki orjinal foto paylaşsınlar..

Bayii Sahibi bir tanıdığım söyledi. Fuar da kesin gelecek mi dedim ? Geldi zaten dedi :)
Bizim firmalarda yok öyle ön görü. Kuba Moto Resmi bir sosyal hesaptan paylaşsa bizde görsek. Ne güzel olurdu.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Bayii Sahibi bir tanıdığım söyledi. Fuar da kesin gelecek mi dedim ? Geldi zaten dedi :)
Bizim firmalarda yok öyle ön görü. Kuba Moto Resmi bir sosyal hesaptan paylaşsa bizde görsek. Ne güzel olurdu.

Adamlar niye paylaşsın ki ? Şimdi paylaşsalar fuarda tanıtmalarının bi anlamı yok o yüzden heyecan yaratıyorlar.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Eldiven muhabbeti bayağı uzamış yaw :) fiyat ortalama 750 adamda 660'a bırakıyor ki eldiven kullanılmamış :) TNT 125'in boyutuna baktınız mı ? Biraz farklı gibi geldi bana :)

TNT 125 U x G x Y 1750 x 780 x 1025 yerden yüksekliği ise 160
TNT 25 ise U x G x Y 2080 x 810 x 1125 yerden yüksekliği ise 180 küçük ama güzel görünüyor bakalım fuarda nasıl bişeyle karşılaşılacaz.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Adamlar niye paylaşsın ki ? Şimdi paylaşsalar fuarda tanıtmalarının bi anlamı yok o yüzden heyecan yaratıyorlar.

Niye paylaşmasın ki. Büyük japon ve avrupalı üreticiler Lansman tarihi veriyor. Ucundan orasında burasından yarım yamalak casus ( hesapta ) fotoğraflar koyduruyor sitelere. İlk test makinesinin fotoğraflarını videolarını koyuyor. Hem merak uyandırmak hemde beklentiyi yükseltmek büyük üreticiler tarafından böyle yapılıyor. Çok sattıkları çok kar ettiklerini düşünürsek demek ki bir bildikleri var :)
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Niye paylaşmasın ki. Büyük japon ve avrupalı üreticiler Lansman tarihi veriyor. Ucundan orasında burasından yarım yamalak casus ( hesapta ) fotoğraflar koyduruyor sitelere. İlk test makinesinin fotoğraflarını videolarını koyuyor. Hem merak uyandırmak hemde beklentiyi yükseltmek büyük üreticiler tarafından böyle yapılıyor. Çok sattıkları çok kar ettiklerini düşünürsek demek ki bir bildikleri var :)

Zaten benelli resmi olarak yayınlamış sadece bizim ülkeye gönderilmemişti avrupada bile daha yeni sayılır yani bir kaç oldu zaten fuarada 14 gün kaldı :)
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Herkese merhaba arkadaşlar çanta taktıran arkadaşlardan görseller rica etsem paylaşırmısınız ? Tekeriniz düz bassın.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Herkese merhaba arkadaşlar çanta taktıran arkadaşlardan görseller rica etsem paylaşırmısınız ? Tekeriniz düz bassın.
@murder2003 Shad SH45
http://www.motosiklet.net/forum/mot...ri-bilgi-paylasim-basligi-22.html#post3906902

@akça23 Shad SH40
http://www.motosiklet.net/forum/mot...ri-bilgi-paylasim-basligi-29.html#post3944058

Ben Maxem SL45
http://www.motosiklet.net/forum/mot...ri-bilgi-paylasim-basligi-41.html#post3988807


Daha fazlası için başlıkta "topcase" ya da "çanta" diye aratabilirsiniz. Ben SL45 hakkında daha fazla fotoğraf ve yorum paylaşmıştım ama denk gelmedim şimdi.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
@murder2003 Shad SH45
http://www.motosiklet.net/forum/mot...ri-bilgi-paylasim-basligi-22.html#post3906902

@akça23 Shad SH40
http://www.motosiklet.net/forum/mot...ri-bilgi-paylasim-basligi-29.html#post3944058

Ben Maxem SL45
http://www.motosiklet.net/forum/mot...ri-bilgi-paylasim-basligi-41.html#post3988807


Daha fazlası için başlıkta "topcase" ya da "çanta" diye aratabilirsiniz. Ben SL45 hakkında daha fazla fotoğraf ve yorum paylaşmıştım ama denk gelmedim şimdi.

Sh 40'ın hacmi ne kadar ? İki büyük kask sığacak kadar büyük geldi bana ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst