2011 yılındaki otomobilden bahsediyorsunuz galiba. açık konuşmak gerekirse bu vaadleri görünce VAY BEE dedim

ama sonra bunlar yapılıyor olsa sürekli gündeme getirilir diye düşündüm.
belkide göz boyamadır. ama ben sadece 2023 yılına kadar bitecek denilen şeylerden bahsettim. yani 2023 yılı dile getirildiğinde verilmesi gereken cevap bunlar ama yapılır mı orasını allah bilir :/
bana sataşıyorsun dimi, birazdan sana laf sokmaya başlayacağım. bu tarz yorumlar yapmayın ikimizde üzülmeyelim.
şu anda hangi gazete kimin yandaşı onu bilmiyorum o yüzden dediklerinizde haklı yada haksız olmanız hakkında hiç bir düşüncem yok şu anda.
kaynaklar çıkarı olduğu bilgiyi destekleyebilir bu doğru. bu konuda haklısınız.