Benzin 5.40 Olmuş bu İSTANBUL' da hala trafik azalmış değil.

Katılım
16 Ara 2016
Mesajlar
382
Toplu taşıma yetersiz ve kasıtlı olarak iyileştirilmiyor da ondan.

Toplu taşıma kullanınca;
oturamıyorsun,
ayakta tutunacak yer bulamıyorsun,
kadın erkek fark etmeden taciz eden sapıklarla uğraşıyorsun,
bağırarak telefonla konuşan, keyfine tesbih sallayan, ağzını açarak sakız çiğneyen, deodorant nedir bilmeyen düşüncesizleri çekiyorsun,
araç kullanmayı bilmeyen, yolcu taşıdığının farkında olmayan, herkesle kavga eden çember sakallı şoföre katlanıyorsun,
zaten seyrek olan sefer bir de zamanında gelmeyince, durakta "ulan ben ne yapacağım" sıkıntısına giriyorsun.

Ha bir de bu keyif 2.3TL(aktarma, aylık, öğrenci hariç tabii)

İşyeri ile ev arası 20Km'nin altında olsa(ki çoğunluğun böyle), 5Lt/100km yakan aracın olsa, 1 akbil değil de 2 akbil parasına rahat rahat gidiyorsun.

Bravo çok güzel yorum
 
Katılım
28 May 2015
Mesajlar
16
Ev ve iş yerim arası 7 km. Normal zamanda şirket aracını kullanıyorum. Pazartesi ve salı günü yürüyerek(otobüs ve minibüse sabahları binmek mümkün değildi, Boş takside bulamamıştım.) çarşamba günü ise otobüse bindim.(10A Esatpaşa-Kayışdağı Üniversitesi) Otobüs tıka basa doluydu. Yollar 1-2 gün öncesine nazaran gayet açık, araçlar için hiç bir sıkıntı teşkil etmiyordu. Kraldan çok kralcı şöförümüz küfürün bini bin para söyleniyor, içerisinde insan yokmuşcasına otobüsü kullanıyordu.Otobüs şöförü Belediye sapağına geldiğinde Farklı yoldan gideceğini belediyeye gidenlerin inmesini istedi. Yol acık ve hiçbir risk teşkil etmemesine ragmen girmeyeceğini söyledi. Yolcular biraz söylendi ama fayda etmedi. Daha sonra ki duraklarda da inmek isteyenleri burası benim duragım değil diye indirmedi ve transit geçti. Otobüste bağrış çağrış küfürler kopuyor ama nafile. Şöför son gaz devam ediyor yola. Küçükbakkalköy göbeğe geldiğimizde trafik kilitlendi. Yolcular ben dahil şöförden kapıyı açmasını rica ettik. Burası durak değil diye kapıları açmak istemedi. Ama sonunda baskılara dayanamayıp Kapıları açtı. o günün akşamında taksiyle döndüm.

Şimdi siz söyleyin, Otobüs minibüsle mi gideyim işe?
 

MrJ

Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
312
Bir gün otobüste şu senaryo'yu yaşayınca yeter dedim o gün bu gündür motosiklet,yürüme,iş saatlerinde toplu taşımadan uzak ve mutlu.

[YT]zzcTXI4ph_Q[/YT]
 
Katılım
16 Ara 2016
Mesajlar
382
Ev ve iş yerim arası 7 km. Normal zamanda şirket aracını kullanıyorum. Pazartesi ve salı günü yürüyerek(otobüs ve minibüse sabahları binmek mümkün değildi, Boş takside bulamamıştım.) çarşamba günü ise otobüse bindim.(10A Esatpaşa-Kayışdağı Üniversitesi) Otobüs tıka basa doluydu. Yollar 1-2 gün öncesine nazaran gayet açık, araçlar için hiç bir sıkıntı teşkil etmiyordu. Kraldan çok kralcı şöförümüz küfürün bini bin para söyleniyor, içerisinde insan yokmuşcasına otobüsü kullanıyordu.Otobüs şöförü Belediye sapağına geldiğinde Farklı yoldan gideceğini belediyeye gidenlerin inmesini istedi. Yol acık ve hiçbir risk teşkil etmemesine ragmen girmeyeceğini söyledi. Yolcular biraz söylendi ama fayda etmedi. Daha sonra ki duraklarda da inmek isteyenleri burası benim duragım değil diye indirmedi ve transit geçti. Otobüste bağrış çağrış küfürler kopuyor ama nafile. Şöför son gaz devam ediyor yola. Küçükbakkalköy göbeğe geldiğimizde trafik kilitlendi. Yolcular ben dahil şöförden kapıyı açmasını rica ettik. Burası durak değil diye kapıları açmak istemedi. Ama sonunda baskılara dayanamayıp Kapıları açtı. o günün akşamında taksiyle döndüm.

Şimdi siz söyleyin, Otobüs minibüsle mi gideyim işe?

Biz istanbullular tam anlamıyla zavallıyız, ömrümüz geçti burada ve sıkışık trafiğin en berbatını, otobüste minibüste ayakta saatlerce başkasının terinin kokusunu hissederek, hissiz ve umursamaz bir şahsın kafanıza değip duran kolundan rahatsız olarak, sürekli adım adım arkaya ilerletilerek, bazı akşamlar saat 9 dan sonra , gelip gelmeyeceği belli olmayan ama gelmesi gereken otobüsleri duraklarda bekleyerek(şimdi gelir deyip bir yere de ayrılamıyoruz) ömrümüz geçti burada. Hiç bir anadolu şehri bunları yaşamak zorunda kalmıyor. Sadece biz istanbullular yaşıyoruz, zavallı istanbullular
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O kişiler düşünmüyor ki belki başka birisi iktidara gelse üretime destek verecek, ülke üretim yapacak, enflasyon azalacak, geçim kolaylaşacak, o da insana yakışan bir şekilde yaşayacak. Pardon, çok fazla siyasete girdim. Yazdıklarımı boş verin.
Ohooo. Sen gel de anlat bunu askerden gelen oglunu once ilce parti teskilatina uye yaptirip sonra belediyeden is bulduran amcaya...
 
Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
389
Ne kadar pahalı olursa olsun araç bir ihtiyaçmış demek ki. Zam geldi diye ekmek almıyor musunuz? Ya da ucuz diye günde 5 öğün mü yiyeceğiz?
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Kim nederse desin de geçen yaz varilin petrolü 150 dolardan 50 dolara düştü yakıta gelen indirim 1 tl bile yoktu artık boynuz kulağı geçti vatandaşın beli büküldü
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ülkede komple koyun sürüsü.2 haftaya kalmaz 6 tl yi bulur benzin rahatlıkla.nese ben hep 40 tl benzin alıyorum beni vurmaz.
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
9
Motosiklet kullanırım yıllardır uygundur ucuzdur vergisidir sigortasıdır diye.
Bu devirde sigorta arabadan pahalı,5bin tl ye motosiklet aldım 6bin tl zorunlu trafik sigortası çıkardılar şaka gibi.Memleket acınacak halde,benzin alamıyoruz millet elin ülkesinde 6.0 litre motor arabaya biner biz burda 250 cc kullanamıyoruz çok yakar diye.Sonra zam verirler 100 tl. :) Toplu ulaşım kullanılmazsa,hala herkes şahsi arabasıyla işe giderse olacağı budur.1 metre kar vardı hala insanlar yollarda gidemeyen arabalarına binmeye çalışıyordu.Sevmediğimiz avrupada bisiklet binilmeyen bir gün bile yok. Burda motosikleti bile tanımayan araba şoförleri bisikletin tepesine çıkıyorlar. İçimi dökmemiştim hiç bukadar :)Bu arada bisiklet aldım az da olsa kar ediyorum tavsiye ederim.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Ev ve iş yerim arası 7 km. Normal zamanda şirket aracını kullanıyorum. Pazartesi ve salı günü yürüyerek(otobüs ve minibüse sabahları binmek mümkün değildi, Boş takside bulamamıştım.) çarşamba günü ise otobüse bindim.(10A Esatpaşa-Kayışdağı Üniversitesi) Otobüs tıka basa doluydu. Yollar 1-2 gün öncesine nazaran gayet açık, araçlar için hiç bir sıkıntı teşkil etmiyordu. Kraldan çok kralcı şöförümüz küfürün bini bin para söyleniyor, içerisinde insan yokmuşcasına otobüsü kullanıyordu.Otobüs şöförü Belediye sapağına geldiğinde Farklı yoldan gideceğini belediyeye gidenlerin inmesini istedi. Yol acık ve hiçbir risk teşkil etmemesine ragmen girmeyeceğini söyledi. Yolcular biraz söylendi ama fayda etmedi. Daha sonra ki duraklarda da inmek isteyenleri burası benim duragım değil diye indirmedi ve transit geçti. Otobüste bağrış çağrış küfürler kopuyor ama nafile. Şöför son gaz devam ediyor yola. Küçükbakkalköy göbeğe geldiğimizde trafik kilitlendi. Yolcular ben dahil şöförden kapıyı açmasını rica ettik. Burası durak değil diye kapıları açmak istemedi. Ama sonunda baskılara dayanamayıp Kapıları açtı. o günün akşamında taksiyle döndüm.

Şimdi siz söyleyin, Otobüs minibüsle mi gideyim işe?

Bence passat çek yanlarına:queen:

Kaymakamın Audi, diyanet işleri başkanının altına S500 çektiği ülkede bunu çok görme kendine...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
fifty shades of metrobüs diye kitabı var,
best seller.
filmi çekildi hatta.


istanbulda toplu taşıma yok.
zip, rar, 7z diyebilirsiniz ama toplu taşıma aşar biraz.
sabahları kadıköy metrosunun haline dair çektiğim bir fotoğraf.
2.jpg


(banliyo tren hattının akıbeti de meçhul)

işe gidiş - dönüş saatleri tamamen işkence,
istanbulda toplu taşıma takılacaksanız sağlam bir de gaz maskesi edinin.
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
İlginç yorumlar. "Ama yol yaptı" kinayesini kullanmamışsınız. Esefle kınıyorum sizi. Köprü yapımına bende karşıyım. Yapma arkadaş köprü, milyonlarca insan akın ediyor köprü etrafına. Bir de Çanakkale'ye köprü yapacaz diyorlar. Yapmayın arkadaş köprü möprü. Yapacağınız tek şey benzinin litresini asfjkyjkjyktjykj
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
49
Tüm yorumları tek tek okudum. Benzin 10TL olsa dahi azalmayacağını anladım. Herkes kendince haklı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlginç yorumlar. "Ama yol yaptı" kinayesini kullanmamışsınız. Esefle kınıyorum sizi. Köprü yapımına bende karşıyım. Yapma arkadaş köprü, milyonlarca insan akın ediyor köprü etrafına. Bir de Çanakkale'ye köprü yapacaz diyorlar. Yapmayın arkadaş köprü möprü. Yapacağınız tek şey benzinin litresini asfjkyjkjyktjykj

Benzinle azar azar, kopruyle tomar tomar... Havuzun suyu kuruyosa demek ki. Bi Canakkale koprusu dolduruverir icini... Baskanliga kadar idare etse yeter zati.

Bu arada degerli is adamlarimizdan sayin Mehmet Cengiz Rize havaalani ihalesini kazanmis daha yeni, kutlariz kendisini.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Bu ihale de devlet garantili değil mi? Yani firmanın parası biterse devlet para verip devam ettiriyor inşaatı. Ben de mi ihaleye girsem? Mehmet Bey beni millet yerine koyup (sonuçta milletin bir ferdiyiz) hemen oracıkta bir şey yapar mı acaba?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlginç yorumlar. "Ama yol yaptı" kinayesini kullanmamışsınız. Esefle kınıyorum sizi. Köprü yapımına bende karşıyım. Yapma arkadaş köprü, milyonlarca insan akın ediyor köprü etrafına. Bir de Çanakkale'ye köprü yapacaz diyorlar. Yapmayın arkadaş köprü möprü. Yapacağınız tek şey benzinin litresini asfjkyjkjyktjykj

Sabahtan beri sizden birini bekliyorum. Tek başıma bu hain odaklara laf yetiştiremiyorum.Bunlar var ya bunlar hep nifak. Hükümet benzini 1 tl yapsın ona bile bir kulp bulurlar. O kadar köprüler yollar yapıldı, o muhteşem köprü direkleri, nasıl hayransın değil mi o direklere.Japon teknolojisi. Bunları geçirmemek lazım o koprulerden. Namaz kuluyü diye adamdan nefret ediyorlar. Başganlık gelince hepsinin icabına bakacağız hamdolsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst