- Katılım
- 16 Ara 2016
- Mesajlar
- 382
Toplu taşıma yetersiz ve kasıtlı olarak iyileştirilmiyor da ondan.
Toplu taşıma kullanınca;
oturamıyorsun,
ayakta tutunacak yer bulamıyorsun,
kadın erkek fark etmeden taciz eden sapıklarla uğraşıyorsun,
bağırarak telefonla konuşan, keyfine tesbih sallayan, ağzını açarak sakız çiğneyen, deodorant nedir bilmeyen düşüncesizleri çekiyorsun,
araç kullanmayı bilmeyen, yolcu taşıdığının farkında olmayan, herkesle kavga eden çember sakallı şoföre katlanıyorsun,
zaten seyrek olan sefer bir de zamanında gelmeyince, durakta "ulan ben ne yapacağım" sıkıntısına giriyorsun.
Ha bir de bu keyif 2.3TL(aktarma, aylık, öğrenci hariç tabii)
İşyeri ile ev arası 20Km'nin altında olsa(ki çoğunluğun böyle), 5Lt/100km yakan aracın olsa, 1 akbil değil de 2 akbil parasına rahat rahat gidiyorsun.
Bravo çok güzel yorum