Benzin 5.40 Olmuş bu İSTANBUL' da hala trafik azalmış değil.

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
306
En önemli soru boşver şimdi elektriği, o santralin yapılacağı cennete hiç gittin mi ? O çevreye zararlarını biliyo musun ? Bu dünyada senden sonra kac kisi yasiyicak haberin varmı ?
@fatih.met
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
Bu yazdıklarınıza gerçekten inanıyormusunuz? yoksa bizimle dalga geçmek için mi yazdınız. Ne üretiminden bahsediyorsun, üretim mi kaldı memlekette, sadece beton üretiyoruz. Sadece tüketiyoruz. 15 yıldır bu ülkeyi zaten ben yönetiyorum. Hala inşallah, maşallah.
Büyük resmi bir ben mi göremiyorum acaba.

sadece rusya'dan ithal ettiğimiz doğal gaz ve petrol yıllık 25 milyar dolar civarındaydı yanılmıyorsam. Türkiye enerji bakımından dışa oldukça bağımlı bir ülke ve buna mutlaka çözüm bulmalı.

yani fatih'in dediklerininde de hakllılık var. cümle içinde "hes" görünce hemen dalgaya almayın adamı.

ayrıca rusya'dan alınan doğal gazın çoğu elektrik üretmek için kullanılıyor.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
En önemli soru boşver şimdi elektriği, o santralin yapılacağı cennete hiç gittin mi ? O çevreye zararlarını biliyo musun ? Bu dünyada senden sonra kac kisi yasiyicak haberin varmı ?
@fatih.met

git onu nükleer santral kuran diğer devletlere de söyle, ama onlardan elektrik satın alıyoruz doğruya pardon. millet üretsin biz satın alalım politikasını destekliyorsunuz sanırım.

sadece rusya'dan ithal ettiğimiz doğal gaz ve petrol yıllık 25 milyar dolar civarındaydı yanılmıyorsam. Türkiye enerji bakımından dışa oldukça bağımlı bir ülke ve buna mutlaka çözüm bulmalı.

yani fatih'in dediklerininde de hakllılık var. cümle içinde "hes" görünce hemen dalgaya almayın adamı.

ayrıca rusya'dan alınan doğal gazın çoğu elektrik üretmek için kullanılıyor.

evet dışa aşırı derecede bağımlıyız, bu yüzden tabiri caiz ise bizimle top gibi oynuyorlar :D bundan kurtulmayı bir miktar başarabiliriz sadece. malesef petrol yine dışarıdan alınacak.

amerika petrol için az terör estiriyor. buna göz yumarmısınız?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Fatih sakin ol sana yazmadım ben onu :D

höyytt böyytt, birde cevap veriyor :D

ben küçükken para kazanmanın zorluğunu bilmezdi ve bu konulara hiç burnumu sokmazdım. ama şimdi mecburuz, yani amerika milletin canını okuyor ve biz onun işini bozuyoruz şu anda.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ama Türkiye'yi uçuracak 200 küsür proje var haberde. Uydurma olsa uydur uydur, ancak 10-20 tane uydurursun. 200 küsür varsa gerçek demek ki.
 
Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
242
İstanbulda doğdum büyüdüm, yaşım 30 ve toplu taşımadan nefret edenlerden biriyim bende. Sadece karlı havalarda motosiklet kullanmam, kayma tehlikesi yüzünden, onun dışında şiddetli yağmur da yağsa, sel de götürse umrumda olmaz, motorsuz bir yere gitmem, toplu taşımadan o kadar nefret ediyorum ki artık şehirler arası bir yere gideceksem bile otobüs kullanmayıp iki kuruş fazla verip motorla gidiyorum. Bu motosiklet büyük nimet. Milletin ağız kokusunu, trafiğin stresini, insan olmayan insan görünümlülerin gerizekalılıklarını görmüyorsun, rahat rahat hızlı hızlı, geziyorsun. O
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Ama Türkiye'yi uçuracak 200 küsür proje var haberde. Uydurma olsa uydur uydur, ancak 10-20 tane uydurursun. 200 küsür varsa gerçek demek ki.

gerçekçi olmayı başaramamışlar, bu derece kurnaz bir adam nasıl böyle abartılı vaadde bulunma hatasına düşmüş ona şaşırdım biraz. zaten bazıları artık mümkün değil ve aynı şeyi tekrarladığı maddeler var ve aralarından bazıları da olmuş durumda.

gidişatı merak ediyorum işte, dolar yükseldikçe bir yerden patlak vermeye başlayacağız. bir çok sektör zincirleme bir şekilde batmaya başlar ve darbe sırasında olmayan şeyi ekonomik çöküş ile yaşarız herhalde.

İstanbulda doğdum büyüdüm, yaşım 30 ve toplu taşımadan nefret edenlerden biriyim bende. Sadece karlı havalarda motosiklet kullanmam, kayma tehlikesi yüzünden, onun dışında şiddetli yağmur da yağsa, sel de götürse umrumda olmaz, motorsuz bir yere gitmem, toplu taşımadan o kadar nefret ediyorum ki artık şehirler arası bir yere gideceksem bile otobüs kullanmayıp iki kuruş fazla verip motorla gidiyorum. Bu motosiklet büyük nimet. Milletin ağız kokusunu, trafiğin stresini, insan olmayan insan görünümlülerin gerizekalılıklarını görmüyorsun, rahat rahat hızlı hızlı, geziyorsun. O

soğuk ve ıslak havalarda motora katlanıyorsam sırf bu durum yüzünden. otobüs çekilmiyor, otobüse binenlere allah sabır versin. japon metrosu geldi aklıma, görevliler zorla tıkıyordu insanları içeri.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Yok, bence gerçek. Dediğim gibi bana proje uydur desen uydursam uydursam 20 tane uydururum. Hadi başkası uydursa 30 olur. 200 küsür proje varsa üstünde çalışılmış, düşünülüp taşınılmış, plan yapılmıştır. Gerçektir gerçek. Amerika da o projelerden korktuğu için bizim içimizi karıştırıyordur.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
İstanbulda doğdum büyüdüm, yaşım 30 ve toplu taşımadan nefret edenlerden biriyim bende. Sadece karlı havalarda motosiklet kullanmam, kayma tehlikesi yüzünden, onun dışında şiddetli yağmur da yağsa, sel de götürse umrumda olmaz, motorsuz bir yere gitmem, toplu taşımadan o kadar nefret ediyorum ki artık şehirler arası bir yere gideceksem bile otobüs kullanmayıp iki kuruş fazla verip motorla gidiyorum. Bu motosiklet büyük nimet. Milletin ağız kokusunu, trafiğin stresini, insan olmayan insan görünümlülerin gerizekalılıklarını görmüyorsun, rahat rahat hızlı hızlı, geziyorsun. O

Aynen, her işimi motosiklet ile hallederim toplu taşıma olayını benim bünye kaldırmıyor, otobüs ile 15 dakikalık yola gidemem acayip tutuyor hele ki yazın o sıcakta o kalabalığa kesinlikle dayanmaz benim bünye. 250 cc alıcaktım almıcam, benzin olmuş 5.40 250 cc motorlar olmuş 17-18 lira, vermicem o parayı, almıyorum aga. Bugün yarın gidip Yamaha Ybr 125 almaya karar verdim, sigortası, yakıtı ucuz olur da artan parayla aç kalmayız.
Ülkece krizdeyiz, aferdersin patlıcan oturtmayı yemişiz adam yukarıda "HES" makarası yapıyor.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Aynen, her işimi motosiklet ile hallederim toplu taşıma olayını benim bünye kaldırmıyor, otobüs ile 15 dakikalık yola gidemem acayip tutuyor hele ki yazın o sıcakta o kalabalığa kesinlikle dayanmaz benim bünye. 250 cc alıcaktım almıcam, benzin olmuş 5.40 250 cc motorlar olmuş 17-18 lira, vermicem o parayı, almıyorum aga. Bugün yarın gidip Yamaha Ybr 125 almaya karar verdim, sigortası, yakıtı ucuz olur da artan parayla aç kalmayız.
Ülkece krizdeyiz, aferdersin patlıcan oturtmayı yemişiz adam yukarıda "HES" makarası yapıyor.

çevrede mevcut iktidarı eleştirmeye gelmiyor. adama toz kondurmuyorlar, ben buna kızıyorum. konu elektrikten açılınca aramızda böyle bir söz geçti bende pat diye yazdım buraya artık hangi akla hizmet ediyorsak :/
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
2011 yılındaki otomobilden bahsediyorsunuz galiba. açık konuşmak gerekirse bu vaadleri görünce VAY BEE dedim :D ama sonra bunlar yapılıyor olsa sürekli gündeme getirilir diye düşündüm.

belkide göz boyamadır. ama ben sadece 2023 yılına kadar bitecek denilen şeylerden bahsettim. yani 2023 yılı dile getirildiğinde verilmesi gereken cevap bunlar ama yapılır mı orasını allah bilir :/



bana sataşıyorsun dimi, birazdan sana laf sokmaya başlayacağım. bu tarz yorumlar yapmayın ikimizde üzülmeyelim.



şu anda hangi gazete kimin yandaşı onu bilmiyorum o yüzden dediklerinizde haklı yada haksız olmanız hakkında hiç bir düşüncem yok şu anda.

kaynaklar çıkarı olduğu bilgiyi destekleyebilir bu doğru. bu konuda haklısınız.

Sataşmıyorum bir gerçeği söylüyorum kesinlikle mutlu olmayı çözmüşsün ve işin ilginç tarafı çaba bile sarfetmeden yapılabileceğini çoğumuza gösterdin. Hatta Polyanayı bile zırıl zırıl ağlatıcak bir sakinlikde olmanda takdire şayan.

Bu ülkede devalüasyon oldu dolar 1 sene gibi kısa sürede %100 den daha fazla arttı büyük firmalar ve semt pazarları bile dövizin bu dalgalanması yüzünden satış yapmadı ülke ciddi bir kaosu yaşadı ve bizler mutsuz olduk.

şuan devalüasyon yokmuş ama dolar 2 senede %70 artmış aynı oranda %70 fakirleşmişiz ama sen mutlusun.

ara sıra diyorumki bunları görmeden yesek bizde mutlu olurmuyuz. yada ayık gezmesek bu sorun ortadan kalkarmı.
 
Katılım
13 Eyl 2016
Mesajlar
594
"Şahin, yaptığı açıklamada, zamlı fiyat uygulama saatinin Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından gece yarısı 24.00 olarak açıklandığını belirtti.
Bazı istasyonların bu saatlere uyup uymadığı konusunda şüpheleri olduğunu ve bunun boşa çıkmadığını ifade eden Şahin, "Türkiye'nin çeşitli yerlerinden çok sayıda tüketici bize şikayetlerini iletti. Bu da belirlenen saatte zamma uymayan çok sayıda istasyon bulunduğunu gösteriyor." "
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakın yine yanlış anlıyorsunuz beni.

BEN BUNLAR OLACAK DEMİYORUM. ben adı geçen Hedef 2023 nedir onu söyledim. yani lozan yada yer altı kaynakları muhabbeti yapanlar buyursun okusun. ama 2023 yılına kadar bu vaatler gerçekleşicek mi? sorusunun cevabı belli değil.

zaten 2023 vaatlerinden bir tanesi de AB üyeliğiyle alakalı ve o zaten yalan oldu dimi? bakalım diğerleri ne olacak. kendi tank ve helikopterimiz ve ve keskin nişancı tüfeği ve makinalı silahlarımız var peki dahası varsada ben bilmiyorum ama sizde biliyorsanız gizlemeyin.

dahası da yapılmadığı ne malum? bir tane nükleer santral yapım aşamasında ve diğer vaatlerin durumunu bilmiyorum.

Kendi helikopterimiz yok. Italyan Agusta'nin 1990'dan beri uretmekte oldugu helikopterin dizaynini satin aldik. Ne stinger fuzesini uretiyoruz ne de motorunu. Hersey lisans. Sifirdan kendi dizayn ettigimiz komponent sayisi cok az ve tali.

http://en.wikipedia.org/wiki/Agusta_A129_Mangusta
http://en.wikipedia.org/wiki/TAI/AgustaWestland_T129

Nukleer de hic bir teknolojimiz yok. Nukleer silah varsa da, Amerika'nin basta Rusya ve Iran olmak uzere cevre ulkelere tehdit olarak topraklarimiza koydugudur.

Havuz medyasi guclu bir ulke oldugumuz yalanini mi pompaliyor piyasaya yine?
Kendi suclarini ve yetersizliklerini saklayip "Biz cok guclendik, o yuzden komplo kurup dolari yukselttiler" gibi bir yalanla yatistirmak mi istiyorlar ekonomik olarak ezilen insanlari?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Kendi helikopterimiz yok. Italyan Agusta'nin 1990'dan beri uretmekte oldugu helikopterin dizaynini satin aldik. Ne stinger fuzesini uretiyoruz ne de motorunu. Hersey lisans. Sifirdan kendi dizayn ettigimiz komponent sayisi cok az ve tali.

http://en.wikipedia.org/wiki/Agusta_A129_Mangusta
http://en.wikipedia.org/wiki/TAI/AgustaWestland_T129

Nukleer de hic bir teknolojimiz yok. Nukleer silah varsa da, Amerika'nin basta Rusya ve Iran olmak uzere cevre ulkelere tehdit olarak topraklarimiza koydugudur.

Havuz medyasi guclu bir ulke oldugumuz yalanini mi pompaliyor piyasaya yine?
Kendi suclarini ve yetersizliklerini saklayip "Biz cok guclendik, o yuzden komplo kurup dolari yukselttiler" gibi bir yalanla yatistirmak mi istiyorlar ekonomik olarak ezilen insanlari?


Maalesef aynen öyle. Arada halkın arasına karışıp nabız yoklarım. Bu aralar herkes büyük resimden bahsediyor, faiz lobisini kötülüyor.
Biz çok güçlendiğimiz için bizimle uğraşıyorlarmış.

Ülkenin gidişatına fazla üzüldüğüm vakit akşamları atv'yi veya a haberi izliyorum, kafam pırıl pırıl oluyor.

O gece "meğer biz ne büyük ülkeymişiz, ben farkında değilmişim" diye düşünüp huzur içerisinde uyuyabiliyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Dünyada en sevilmeyen ülke ABD'dir ama kimsenin ona zarar vermeye gücü yetmiyor. Yani neymiş, güçlü olursan zaten kimse sana bir şey yapamaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst