Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 May 2014
Mesajlar
191
Merhaba
Kısmetse ninja 300 abs 2015 model 10bin kmde alıyorum egzoz olarak two brothers karbon egzos var gazı bırakınca patlıyo bunun sebebi nedir normalmi? Ninja 300 tavsiye edermisiniz?
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Merhaba
Kısmetse ninja 300 abs 2015 model 10bin kmde alıyorum egzoz olarak two brothers karbon egzos var gazı bırakınca patlıyo bunun sebebi nedir normalmi? Ninja 300 tavsiye edermisiniz?

Bildigim kadarıyla benzin hava karışımı düzgün ayarlanmıyınca olan bir durumdur (benzin buharı boru içinde patlıyor) . Genelde sonradan takılan egzozlarda daha cok fark edilir çünkü fabrikada yapılan ayar, orjinal egzoza goredir. Aslında azda olsa bir miktar benzinin ziyan olduğunun gostergesidir. Ancak cogumuz o patlama sesini severiz :cherry: Kısaca genelde çok önemsenizcek bir durum degildir . Benim M4 egzozumdada oluyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
191
Bildigim kadarıyla benzin hava karışımı düzgün ayarlanmıyınca olan bir durumdur (benzin buharı boru içinde patlıyor) . Genelde sonradan takılan egzozlarda daha cok fark edilir çünkü fabrikada yapılan ayar, orjinal egzoza goredir. Aslında azda olsa bir miktar benzinin ziyan olduğunun gostergesidir. Ancak cogumuz o patlama sesini severiz :cherry: Kısaca genelde çok önemsenizcek bir durum degildir . Benim M4 egzozumdada oluyor.

Tesekkür ederim Motora zamanla zarar vermesinden korkuyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:17 ----------

Evet Ninja 300 abs sedition aldim 2015model 11binde two brothers egzoz puıg koruma takozu var
Kullanım kitapçiği Servis manueli olan varsa atabilirmi?
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
191
o0EXOo.jpg
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Beyler yağ seviyesini gösteren camda nemlenme buğulanma veya yağ doldurduğumuz yerin kapak kısmında köpürme olan var mı?

Bu olay neye işarettir bilen eden var mı? Makine kawa300r
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Beyler yağ seviyesini gösteren camda nemlenme buğulanma veya yağ doldurduğumuz yerin kapak kısmında köpürme olan var mı?

Bu olay neye işarettir bilen eden var mı? Makine kawa300r

Buğulanma olduysa içinde cidden çok az yağ kalmış olmalı. Bir arkadaşım yağ koymayı ihmal ediyordu onda bir kaç kez görmüştüm buğulanma olayını.

yağ seviyesi normalde böyle olmalı.


116210d1441497529-oil-level-check-after-oil-change-rsz_img_20150905_172328.jpg
 
Katılım
16 Mar 2016
Mesajlar
71
3 aydır çalıştırmadıgım mo0torumu dün sabah sogukta çalıstırmaya çalıştım marşa bastıgımda çok tiz bir ses geldi stop etti ve 3 kere tekrarladı bu ses sonra hafif gaz vererek tekrar çalıstırınca sorun ortadan kalktı sebebi nedir bilen varsa cevaplarsa sevinirim iyi forumlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst