- Katılım
- 31 Eki 2013
- Mesajlar
- 556
Merhaba Ninja 3000 kullanıcıları.
Daha önce 2006 FZ6 Fazer ABS kullandım ve bir sende önce istemeden de olsa satmak zorunda kaldım. FZ6 forum tanır beni
Artık yeni bir motosiklet alma zamanı geldi.
Ancak bütçeme en uygun motosiklet Ninja 300. Elbette sadece bütçeden dolayı değil, beğeniyorum da!
Kısmetse yakında 2.el ABS'li bir modelini alacağım inşallah.
Ninja 300 forumunu baştan sona okumama rağmen elbette merak ettiğim konular var ve sürmeden bazı şeylerde ister istemez aklı kalıyor insanın...
Örneğin; sürüş pozisyonu, aynaların geriye görüşü,genel sürüş zevki, sesi ve genel performansı beni tatmin eder mi?
Bunu belirlemek için aklıma bir fikir geldi ve sizlere bir teklif sunmak istedim.
İstanbul'da anadolu yakasında Sancaktepede güvelikli güzel bir sitede ikamet ediyorum.
Motosikletini bana kısa bir sürüş için emanet etmeye gönüllü olanı veya olanları çaya kahveye davet ediyorum.
Hem tanışma, fikir alış verişi olur hem böylelikle kısa da olsa Ninja 300'ü test etme imkanım olur.
Davet ediyorum çünkü güven oluşması açısından içiniz rahat olsun diye. Yerimiz yurdumuz belli yani
İlgilenen arkadaşlara telimi ve konum bilgisi paylaşırım. Hafta içi, hafta sonu fark etmez saat 18:30 dan sonra evdeyim:thumleft:
Desteğiniz için şimdiden teşekkürler.
Olcay Meral
Daha önce 2006 FZ6 Fazer ABS kullandım ve bir sende önce istemeden de olsa satmak zorunda kaldım. FZ6 forum tanır beni
Artık yeni bir motosiklet alma zamanı geldi.
Ancak bütçeme en uygun motosiklet Ninja 300. Elbette sadece bütçeden dolayı değil, beğeniyorum da!
Kısmetse yakında 2.el ABS'li bir modelini alacağım inşallah.
Ninja 300 forumunu baştan sona okumama rağmen elbette merak ettiğim konular var ve sürmeden bazı şeylerde ister istemez aklı kalıyor insanın...
Örneğin; sürüş pozisyonu, aynaların geriye görüşü,genel sürüş zevki, sesi ve genel performansı beni tatmin eder mi?
Bunu belirlemek için aklıma bir fikir geldi ve sizlere bir teklif sunmak istedim.
İstanbul'da anadolu yakasında Sancaktepede güvelikli güzel bir sitede ikamet ediyorum.
Motosikletini bana kısa bir sürüş için emanet etmeye gönüllü olanı veya olanları çaya kahveye davet ediyorum.
Hem tanışma, fikir alış verişi olur hem böylelikle kısa da olsa Ninja 300'ü test etme imkanım olur.
Davet ediyorum çünkü güven oluşması açısından içiniz rahat olsun diye. Yerimiz yurdumuz belli yani
İlgilenen arkadaşlara telimi ve konum bilgisi paylaşırım. Hafta içi, hafta sonu fark etmez saat 18:30 dan sonra evdeyim:thumleft:
Desteğiniz için şimdiden teşekkürler.
Olcay Meral